Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Melk inneholder ikke mer enn 3,3 % proteiner

Det utgjør fortsatt 33g per liter. Og det er ikke alt for dårlig.

Eneste dumme er at melk inneholder en sort fettsyre som er vanskelig og bli kvitt, ikke at det hindrer meg i og drikke 2L melk hver dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det badstue definitivt gjør, er å bedre blodsirkulasjonen i kroppen. Dette fører jo til økt forbrenning så lenge man har frigjort lipider ut i blodet, slik man ofte har etter en trening. Samtidig åpner varmen porene i huden, slik at talg og slaggstoffer har lettere for å komme ut. Uten at det sannsynlgivis har den villeste innvirkningen, er jo dette også positivt for kroppen.

 

Ikke minst skal vi huske på det mentale. Det er lite som en god "treat" etter en hard økt, og det er utrolig deilig å slappe av i badstua etter å ha slitt litt. Jeg synes i alle fall det er motiverende, og god motivasjon er kanskje det viktigste du har når du trener.

Lenke til kommentar
Absolutt null.

Du kan jo sjølvtenke deg kva som hadde skjedd visst det hadde komt fett ut av porene våra.

Det er helt korrekt som du påpeker, at den eneste måten man kan forbrenne fett på gjennom bruk av badstu, er at fettet kommer ut gjennom porene. Det er jo logisk, siden vi ikke har noe lærhud mellom fettet og porene våre. Samtidig kan vi jo totalt utelukke alle andre fysiologiske effekter. Temeratur- og fuktighetsforandringer i lufta har beviselig ingen effekt what-so-ever på kroppen, og kroppens stoffskifte.

 

En gang hørte jeg en en som forbrant fett uten at det kom ut gjennom porene. Ikke skjønner jeg hvordan det går an. Sic!

 

 

 

( :p )

Lenke til kommentar

De har utsalgsted i stavanger så jeg kjøper det i butikken.

De hadde også uten vitaminger, men siden jeg nok ikke får så mye vitaminer i meg sånn ellers tror jeg nok det er smart å kjøpe den.

 

Edit: Bare å blande i shakeren som jeg gjorde med basic whay'en jeg hadde før?

Endret av Marius_EV
Lenke til kommentar
bør jeg velge vanilje, jordbær eller sjokolade til protein shaken min?

hva er den rista på shakern godt for?

Forsøk å lage en proteinshake uten rista, du. Det blir vel egentlig bare en heslig ball av det.

Kommer helt ann på proteinet, PF sine må man bruke rista til. Men f.eks protein delight trenger ikke rist. Å velg Sjokolade, jordbær blir altfor søt etter min mening. Hvertfall PF sin, scitec har en litt mer syrlig en som jeg liker veldig godt.

 

Kom nettopp fra en hard beinøkt, i tillegg kjørte jeg biceps siden jeg ikke har fått kjørt det denne uka. Å det skal sies at jeg var en slagen mann etter det siste løftet på benpress, kvalm som bare faen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...