Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Axby2kEH

Neinei. Hvis folk nekter å høre så hjelper det liksom ikke å tvinge heller, så får man bare lade opp til en skikkelig "hva var det jeg sa" senere. Fikse ideer får man bare innfinne seg med.

 

Og hvis hun ikke spiser skikkelig så bryter hun jo ned kroppen sin, og burde ikke være vanskelig på å finne "beviser" på akkurat det.

 

EDIT: Innlegg nr 1000 :wow:

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476
Hva er "chubby aerobic instructor" fenomenet?

At aerobic-instruktører ofte er litt chubbye. På den tiden da jeg trente på Sats var det i alle fall et par ganske dvaske instruktører. Om du så på det norske slankeprogrammet på TVNorge husker du kanskje hu Linda. Hu var spinninginstruktør og veide godt over 100kg.

Lenke til kommentar

Det har ingen av mine tidligere instruktører vært, og jeg har hatt en del.

 

Jeg er ganske glad i å jogge, men en kompis av meg sa at om jeg ikke trener intervalltrening, så vil jeg ikke få noe særlig utbytte fordi kroppen lærer seg å forbrenne mindre eller noe slikt. Er det sant? Jeg vet at intervalltrening er best for fettforbrenning, men jeg er glad i å jogge uten å måtte tenke så mye på tid og fart og slikt. Og om jeg skal trene intervall, hvor lange bør de være?

Lenke til kommentar
Hva i helvete, Wolf er bare 28! Sinnsykt imponerende...
Dennis, altså? Det hadde jeg aldri gjetta på. Ganske fabelaktig ja !

 

 

De har skaffa seg drareimer på NTNUI nå, og du verden det var en revolusjon. Digg å bruk til markløft og stangroing på de tunge settene :D De har endelig fått inn noen flere belter også, så jeg slipper å gå med ett som er en halvmeter bredt og stivt som betong.

Lenke til kommentar
Dennis, altså? Det hadde jeg aldri gjetta på. Ganske fabelaktig ja !

De har skaffa seg drareimer på NTNUI nå, og du verden det var en revolusjon. Digg å bruk til markløft og stangroing på de tunge settene :D De har endelig fått inn noen flere belter også, så jeg slipper å gå med ett som er en halvmeter bredt og stivt som betong.

Ja satt å så på mr olympia 2007, så sa annonsøren det. Fikk hakeslepp. Å 5.plass på første forsøk i Olympia, når man er 28! Å i tillegg med så sterk konkurranse som det var!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Ja satt å så på mr olympia 2007, så sa annonsøren det. Fikk hakeslepp. Å 5.plass på første forsøk i Olympia, når man er 28! Å i tillegg med så sterk konkurranse som det var!

Ganske dårlig at han ikke kom på 4.plass. Coleman burde havna blandt de uplasserte.

Lenke til kommentar
Nei gutter, Mike Mentzer, ingen over ingen ved siden av!

Det er nok en som er over, Frank Zane ;)

Zane slo forøvrig Mentzer i Overallen Olympia 1979. Mentzer vant Heavy Weight og Zane vant Light Weight. Og da komme som Light Weight å vinne hele Mr Olympia som alltid har vært en konkurranse som favoriserer de største. Det er en unik prestasjon i denne sporten. :)

fz117.jpg

Lenke til kommentar
Det har ingen av mine tidligere instruktører vært, og jeg har hatt en del.

 

Jeg er ganske glad i å jogge, men en kompis av meg sa at om jeg ikke trener intervalltrening, så vil jeg ikke få noe særlig utbytte fordi kroppen lærer seg å forbrenne mindre eller noe slikt. Er det sant? Jeg vet at intervalltrening er best for fettforbrenning, men jeg er glad i å jogge uten å måtte tenke så mye på tid og fart og slikt. Og om jeg skal trene intervall, hvor lange bør de være?

 

?

Lenke til kommentar

Nå er ikke kardiotrening min sterke side, men etter hva jeg har lest, så behøver ikke intervalløktene å være så fryktelig lange.

 

Start med god oppvarming, så kan du teste 4x4. Dvs 4 minutter med høy puls, uten å stivne i beina, også 4 min rolig tempo, så 4 min høy fart igjen osv.

Så litt rolig jogg til slutt for å trappe ned.

 

I farten fant jeg denne siden: Iform

Litt annet opplegg, men funker nok dette og.

 

Om du vil vite mer må du nesten søke selv :), men 4x4 funker nok fint til å starte med tenker jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...