whom Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Det er lenge til jeg kommer til å gjøre det igjen. Sprengte skalaen når jeg spurtet mot mål. Jaja, jeg stod i hvertfall med glans. 9635626[/snapback] Hvilken innsats Har faktisk aldri sprunget orientering. Innbiller meg at man har lettere for å yte det lille ekstra i sport, så skulle nesten prøvd å funnet meg en klubb. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Orientering er forbanna gøy selv om jeg suger. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Orientering er forbanna gøy selv om jeg suger. 9636684[/snapback] Den der var drøy Karsten, du ligger da langt over gjennomsnittet. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg trener ca. 4 ganger i uka og er veldig glad i egg, men har hørt det ikke er bra å spise mye av. Noen som kan gi meg noe fakta om dette? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg trener ca. 4 ganger i uka og er veldig glad i egg, men har hørt det ikke er bra å spise mye av. Noen som kan gi meg noe fakta om dette? 9646571[/snapback] Det er en gammel myte. Egg inneholder mye kolestrol og tidligere trodde man at høyt kolestrol i kosten har sammenheng med høyt kolestrol i blodet, noe som senere er blitt motbevist. Les mer her og her. Men selv om det ikke er farlig trenger man ikke å overdrive. 4-5 om dagen holder nok, må få plass til litt annen kost også for å holde kostholdet variert. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg trener ca. 4 ganger i uka og er veldig glad i egg, men har hørt det ikke er bra å spise mye av. Noen som kan gi meg noe fakta om dette? 9646571[/snapback] Egg er noe av det beste og sunneste du kan spise. Masse vitaminer og proteiner av høyeste kvalitet. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg trener ca. 4 ganger i uka og er veldig glad i egg, men har hørt det ikke er bra å spise mye av. Noen som kan gi meg noe fakta om dette? 9646571[/snapback] Egg er fin-fint. Spiser selv 6 stk mot kvelden på 3 eller 4 dager i uka. Lenke til kommentar
whom Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg trener ca. 4 ganger i uka og er veldig glad i egg, men har hørt det ikke er bra å spise mye av. Noen som kan gi meg noe fakta om dette? 9646571[/snapback] Egg er noe av det beste og sunneste du kan spise. Masse vitaminer og proteiner av høyeste kvalitet. 9646926[/snapback] Det er nok den gule kjernen av egget det siktes til. Det skal visst høyne kolesterolet. Men så har jeg igjen hørt at det er oppskrytt hvorvidt dette faktisk har en negativ effekt på helsen. Så jeg stiller meg nøytral. Spis på. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Det har vært siktet til at eggeplommen øker kolesterolet ja, men så har man funnet ut i senere tid at det er HDL-kolesterolet som øker og at LDL-kolesterolet synker. HDL er bra, LDL er dårlig, om man ser litt enkelt på det. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Vi hadde 3000-meter'n i gymmen på skolen i dag. Jeg har forbedra meg med over ett minutt siden i fjor Det er enda lenge igjen til formen begynner å komme seg, men det er utrolig digg å merke framgang. Så nå skal jeg trene kondis fast, framover. 9627395[/snapback] Hva løper du 3000på? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hva løper du 3000på? 9647690[/snapback] Huff, det er så dårlig, så det tør jeg nesten ikke å si 17:04 Aldri drevet med løping før da, og eier ikke kondis, men det skal jeg gjøre noe med. Har slutta å røyke, og begynt å trene kondis tre ganger i uka, så det blir nok bedre etter hvert. Må også nevne at vi ikke løper på bane, så løypa er ikke nøyaktig 3000 meter. I tillegg er 30 % av løypa i svak oppoverbakke, og 15 % er i slak nedoverbakke, resten er sånn omtrent flatt. Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Yess målte fettprosenten idag med fettkaliper og fikk bare 6-7%. Trodde det var mye verre. Og dette til tross for at jeg har gått opp fra 68kg til 76kg på litt under 3 måneder. 24 år 76kg 179cm Endret 6. oktober 2007 av Lambada Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ja hadde jeg bare hatt muskler nok så, hehe. Er ikke verdt å si at det er muskler engang når man sammenligner med de karene. Likevel er det deilig å vite at jeg har så lav fettprosent for da kan jeg drøye med å deffe. Hadde tenkt å begynne å deffe i mars og fram til sommeren, men kanskje ikke gidder det alikevel. Ifølge den tabellen er jo gjennomsnittet 21% i menn fra 21-25år. Synes jeg hørtes skrekkelig høyt ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Det er skrekkelig høyt. Jeg følte meg som en feit slapping når jeg var oppe i 15%. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg ligger nok i overkant av 15% nå, og det er ikke noe jeg har planer om å fortsette med lenge. Har vært sånn hele livet nesten, da. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg ligger nokså høyt over gjennomsnittet. Er ikke ideelt på noen måte, men gidder ikke deffe foreløpig heller. Hater å trene uten å bli sterkere Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Noen enkle måter å finne ut hvor mange prosent fett du har? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Noen enkle måter å finne ut hvor mange prosent fett du har? 9661678[/snapback] Fettklype. Men nøyaktig prosent er egentlig ganske lite relevant. Det som gjelder er hvordan du ser ut i speilet Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Noen enkle måter å finne ut hvor mange prosent fett du har? 9661678[/snapback] http://www.tn.no/shop/produkt.aspx?id=528 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå