Prizefighter Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Det er jo fryktelig billig også, noen flere innslag om dette? edit: skriveleif Endret 26. februar 2005 av Chris88 Lenke til kommentar
War Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Cell max Innhold pr servering (2 scoop) 80 g Dette gir 302 Kcal Protein 3,2 g Karbohydrater 61,5 g Fett 0,8 g Lattelig , fettet trenger man ikke ,kjempelite protein (160gram i 4 kg) Man betaler rett å slett for karbohydrater. Da er det bedre å kjøpe 4kg karbohydrater + glutamin mye mer for pengene (tn har akkuratt satt ned prisen på 4 kg karbohydrater fra 298 til 229kr. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Cell maxInnhold pr servering (2 scoop) 80 g Dette gir 302 Kcal Protein 3,2 g Karbohydrater 61,5 g Fett 0,8 g Lattelig , fettet trenger man ikke ,kjempelite protein (160gram i 4 kg) Man betaler rett å slett for karbohydrater. Da er det bedre å kjøpe 4kg karbohydrater + glutamin mye mer for pengene (tn har akkuratt satt ned prisen på 4 kg karbohydrater fra 298 til 229kr. Men så brukes jo cellmax mer som noe man drikker på trening, og drikke ren karbo+glutamin smaker jo ikke akkurat snadder. Veldig fint og få i meg karbiser mens jeg er på trening siden jeg kjører ganske hardt og lenge. pluss at en bøtte cellmax holder LENGE hvis man kun drikker det på trening, å det er en fin kilde for raske karbiser og er billigere enn sjokolade. Vil ikke dømme det nord og ned selv om det er dyrt. Det smaker forresten som XL-1. Men bare for og ha det sagt, jeg kommer til og tenke meg om før jeg kjøper meg en ny bøtte med det. Lenke til kommentar
War Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Enig, kjøp for å drikk på trening.(om man skal opp i vekt) Men for all del ikke drikk kun det etter trening.(forlite protein) Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Høres bra ut, får si i fra til brudern jeg da, som var så påståelig på akkurat det der. Blir nok bare saker fra TN fra nå av, ja. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Jeg er også blitt litt forelsket i TN.. Dyrt ja, men man får nok det man betaler for EDIT: Spiste middag på McDonalds i dag.. med en McFlurry til dessert! Jeg er et svakt menneske! Endret 27. februar 2005 av Kenny000 Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Det er ferie! Du kan unne deg litt! Lenke til kommentar
War Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Dyrt ja, men man får nok det man betaler for" Karbohydratprisene er nå satt ned til 229kr, fra 298. på 4kg. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 kjøp deg protein pannkaker Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Eller bare ta en shake ved siden av vanlige pannekaker. De inneholder jo også masse proteiner pga melk og egg etc. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Eller bare ta en shake ved siden av vanlige pannekaker. De inneholder jo også masse proteiner pga melk og egg etc. Melk inneholder ikke mer enn 3,3 % proteiner, og når melken er såpass pastourisert som den som er i butikkene, er det lav biologisk verdi på proteinene. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) + bruk bruker du ikke laktoseredusert melk ,må du ikke bruke det som en priteinkilde. I vanlig melk er det mettet fett , som er FY Endret 2. mars 2005 av War Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 + bruk bruker du ikke laktoseredusert melk ,må du ikke bruke det som en priteinkilde.I vanlig melk er det mettet fett , som er FY Ikke sikkert alle er interessert i å telle kalorier, vet du. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 + bruk bruker du ikke laktoseredusert melk ,må du ikke bruke det som en priteinkilde.I vanlig melk er det mettet fett , som er FY Ikke sikkert alle er interessert i å telle kalorier, vet du. men mettet fett er direkte usunt for alle. ingen forskjell i kcal Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Melk inneholder ikke mer enn 3,3 % proteiner Det utgjør fortsatt 33g per liter. Og det er ikke alt for dårlig. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 man drikke jo 1L pr dag sånn ca, men altså tunfisk er jo det ca like my bare pr 100gram. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Forbrenner man mye fett når man sitter i badstue? Endret 2. mars 2005 av Camron Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Absolutt null. Du kan jo sjølvtenke deg kva som hadde skjedd visst det hadde komt fett ut av porene våra. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Hva faen er badstue godt for da? EDIT: En badstue er konstruert for å bade/rense kroppen. Badstubad er svært rensende fordi den sterke svettingen åpner porene godt. Den virker også sterkt herdende pga. de store temperaturvekslinger, og motvirker tretthet og muskelstølhet ved å bedre blodsirkulasjonen i musklene. Endret 2. mars 2005 av Camron Lenke til kommentar
War Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Nyere forsknin mener at man forbrenner 300kcal på å ta en tur i badstue etter trening. Hvor de har det fra vet ikke jeg og hva som skjer som forbrenner så mye. Kjøle ned kroppen + kanskje vi jobber mer, puster tyngre osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå