Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

ah, lenge siden jeg har posta i denne tråden nå.

 

Har begynt å trene igjen etter opphold på nesten et halvt år. I går tok jeg knebøy, hadde ikke så mye på stanga, men det var tungt nok. I dag har jeg riktignok små problemer med å gå, men har også litt vondt i nedre del av ryggen (korsryggen og nedover..). Er ikke konstant vondt, bare når jeg bøyer meg ned ol. gjør ikke vondt så lenge jeg står oppe eller sitter. Kan det tenkes at jeg løfta litt feil? Eller er det normalt å bli lemster også her?

 

Tør påstå jeg har sånn passe ok teknikk i knebøy, selv om den nok kan forbedres en del hakk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Hvor skadelig er den ukentlige fyllekulen i forhold til trening? Jeg prøver å trene 3-4 ganger i uken, og ofte faller det på dagen derpå, men jeg hørte noen si at om en trener dagen derpå så får en ingen resultat. Er det sant?

9527977[/snapback]

 

Det er faktisk påstått at det er direkte skadelig å trene dagen derpå. Selv om du kanskje føler at det hjelper, så gjør det ikke det. Noen forskere mener et glass rødvin er nok for å ødelegge en eventuell treningsøkt dagen etter.

Lenke til kommentar
prøvde meg på "cruse fiks" er det det som er at man holder et anntel Kg i hver hånd og de skal være rett ut :p ?

prøvde iallefal slik skuldre greie med og holde 5Kg i hver hand rett ut, klarte bare 20sec :( men med tanke på at jeg er 188-189Cm så synes jeg det er bra..

9527914[/snapback]

 

 

Mener du "krusifiks" ? xD

9527963[/snapback]

 

mhm.

Synes da, dårlig ja :( ?

Lenke til kommentar
Hvor skadelig er den ukentlige fyllekulen i forhold til trening? Jeg prøver å trene 3-4 ganger i uken, og ofte faller det på dagen derpå, men jeg hørte noen si at om en trener dagen derpå så får en ingen resultat. Er det sant?

9527977[/snapback]

 

Det er faktisk påstått at det er direkte skadelig å trene dagen derpå. Selv om du kanskje føler at det hjelper, så gjør det ikke det. Noen forskere mener et glass rødvin er nok for å ødelegge en eventuell treningsøkt dagen etter.

9528192[/snapback]

 

 

Vet du om dette gjelder all trening? Vis jeg trener dagen derpå så pleier jeg og evt bare jogge/sykle.

Lenke til kommentar
Selv om det var iskaldt og småregna, var det herlig. Har ikke trent på 1,5 mnd. Har slutta å røyke og begynt med snus siden sist, og de syke bakkene var mye lettere gitt :p

9533382[/snapback]

Det i blått: Veldig bra. Det i rødt: Ikke helt bra. Men du vil ihvertfall få bedre opptak i lungene nå etter røykestopp. Ja det er godt å jogge. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...