andesam Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 ah, lenge siden jeg har posta i denne tråden nå. Har begynt å trene igjen etter opphold på nesten et halvt år. I går tok jeg knebøy, hadde ikke så mye på stanga, men det var tungt nok. I dag har jeg riktignok små problemer med å gå, men har også litt vondt i nedre del av ryggen (korsryggen og nedover..). Er ikke konstant vondt, bare når jeg bøyer meg ned ol. gjør ikke vondt så lenge jeg står oppe eller sitter. Kan det tenkes at jeg løfta litt feil? Eller er det normalt å bli lemster også her? Tør påstå jeg har sånn passe ok teknikk i knebøy, selv om den nok kan forbedres en del hakk. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Blir vel litt ekstra stiv og støl etter første treningsøkten. Jeg klarter som regel ikke å strekke ut armene helt 2-3 dager etter første treningsøkt, selv om jeg tar det rolig Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hvis det er lenge siden forrige knebøy-økt, og du ikke har lyst til å måtte være sengeliggende dagen etter, kan det lønne seg å ta et par-tre kroppsvekt-knebøy jevnlig utover kvelden etter trening. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 prøvde meg på "cruse fiks" er det det som er at man holder et anntel Kg i hver hånd og de skal være rett ut ? prøvde iallefal slik skuldre greie med og holde 5Kg i hver hand rett ut, klarte bare 20sec men med tanke på at jeg er 188-189Cm så synes jeg det er bra.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Mener du "krusifiks" ? xD Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hvor skadelig er den ukentlige fyllekulen i forhold til trening? Jeg prøver å trene 3-4 ganger i uken, og ofte faller det på dagen derpå, men jeg hørte noen si at om en trener dagen derpå så får en ingen resultat. Er det sant? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hvor skadelig er den ukentlige fyllekulen i forhold til trening? Jeg prøver å trene 3-4 ganger i uken, og ofte faller det på dagen derpå, men jeg hørte noen si at om en trener dagen derpå så får en ingen resultat. Er det sant? 9527977[/snapback] Hva er du ute etter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hvor skadelig er den ukentlige fyllekulen i forhold til trening? Jeg prøver å trene 3-4 ganger i uken, og ofte faller det på dagen derpå, men jeg hørte noen si at om en trener dagen derpå så får en ingen resultat. Er det sant? 9527977[/snapback] Det er faktisk påstått at det er direkte skadelig å trene dagen derpå. Selv om du kanskje føler at det hjelper, så gjør det ikke det. Noen forskere mener et glass rødvin er nok for å ødelegge en eventuell treningsøkt dagen etter. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 prøvde meg på "cruse fiks" er det det som er at man holder et anntel Kg i hver hånd og de skal være rett ut ?prøvde iallefal slik skuldre greie med og holde 5Kg i hver hand rett ut, klarte bare 20sec men med tanke på at jeg er 188-189Cm så synes jeg det er bra.. 9527914[/snapback] Mener du "krusifiks" ? xD 9527963[/snapback] mhm. Synes da, dårlig ja ? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 sorry hvis jeg poster feil sted men hva slags øvelser er det jeg må ta hvis jeg skal trene rygg, spesielt de musklene under armene, som hever seg ut;O Er det noen øvelser man kan gjøre hjemme? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 sorry hvis jeg poster feil sted men hva slags øvelser er det jeg må ta hvis jeg skal trene rygg, spesielt de musklene under armene, som hever seg ut;O Er det noen øvelser man kan gjøre hjemme? 9529533[/snapback] http://www.coopersguns.com/videos/exercise...yclopedia/lats/ Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hvor skadelig er den ukentlige fyllekulen i forhold til trening? Jeg prøver å trene 3-4 ganger i uken, og ofte faller det på dagen derpå, men jeg hørte noen si at om en trener dagen derpå så får en ingen resultat. Er det sant? 9527977[/snapback] Det er faktisk påstått at det er direkte skadelig å trene dagen derpå. Selv om du kanskje føler at det hjelper, så gjør det ikke det. Noen forskere mener et glass rødvin er nok for å ødelegge en eventuell treningsøkt dagen etter. 9528192[/snapback] Vet du om dette gjelder all trening? Vis jeg trener dagen derpå så pleier jeg og evt bare jogge/sykle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Gjelder all fysisk trening ja. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 hm, og her sitter jeg med et glass hvitvin.. høres veldig rart ut at det skal ha noe å si for treningen min i morra.. men er mye lettere å sove med et glass vin innabords.. hehe Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hvordan skal jeg kombinere kondisjon med styrketreningen? Jeg jogger/løper 1 time i ulent terreng i en time. Blir dette for mye mtanke på muskelvekst. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Igår var jeg og kjæresten ute i skogen i en time og løp. Det var deilig og trene litt igjen. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Igår var jeg og kjæresten ute i skogen i en time og løp. Det var deilig og trene litt igjen. 9532966[/snapback] Det hørtes forfriskende ut. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Selv om det var iskaldt og småregna, var det herlig. Har ikke trent på 1,5 mnd. Har slutta å røyke og begynt med snus siden sist, og de syke bakkene var mye lettere gitt Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Selv om det var iskaldt og småregna, var det herlig. Har ikke trent på 1,5 mnd. Har slutta å røyke og begynt med snus siden sist, og de syke bakkene var mye lettere gitt 9533382[/snapback] Det i blått: Veldig bra. Det i rødt: Ikke helt bra. Men du vil ihvertfall få bedre opptak i lungene nå etter røykestopp. Ja det er godt å jogge. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Prøvde og slutte helt, men det var litt for vanskelig gitt Jeg var helt umulig og være i hus med og begge jeg bor med var bare hjemme for å sove i to dager og jeg bare grein heletiden, så jeg begynte med snus i stedet ^^ Endret 20. september 2007 av mushi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå