Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ser på alle slike videoer tar de den ikke helt ned på brystet, men jeg føler ikke at det "river" i ryggen før jeg tar den det siste hakket ned. Er det feil å gjøre det, eller er det smak og behag?

9513785[/snapback]

Den siste biten er det «hovedsaklig» armbøyerene(bicepsene) dine som gjør jobben. Men det er best å ta den helt ned. :)

Lenke til kommentar
Når jeg jogget i dag følte jeg at det gikk utrolig bra! Klarte for engangs skyld å holde et nogenlunde passe rolig og jevnt tempo gjennom hele joggeturen. Det er deilig. Gir virkelig mersmak. Føler at jeg blir i bedre form :)

9515968[/snapback]

 

Åh, det er så utrolig herlig følelse. Jeg blir helt "narkoman" av den følelsen. God tur og lykke til med jogginga!

Lenke til kommentar

Hehe, takk! Det som sannsynligvis utgjorde hele forskjellen er at jeg har kjøpt meg kalk nå. Ved å ha så godt grep som kalk gir, kan jeg konsentrere meg på å bruke all energi på å løfte, og ikke holde igjen med å bruke energi på dårlig grep. Anbefaler alle som kjører markløft av diverse varianter, roing og andre øvelser som krever grepsstyrke å kjøpe kalk. Det er helt sykt hvor mye mer stabilt man løfter når man har skikkelig grep! :)

Lenke til kommentar
Hehe, takk! Det som sannsynligvis utgjorde hele forskjellen er at jeg har kjøpt meg kalk nå. Ved å ha så godt grep som kalk gir, kan jeg konsentrere meg på å bruke all energi på å løfte, og ikke holde igjen med å bruke energi på dårlig grep. Anbefaler alle som kjører markløft av diverse varianter, roing og andre øvelser som krever grepsstyrke å kjøpe kalk. Det er helt sykt hvor mye mer stabilt man løfter når man har skikkelig grep! :)

9516779[/snapback]

 

tn_60.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:tease:

Lenke til kommentar
Hehe, takk! Det som sannsynligvis utgjorde hele forskjellen er at jeg har kjøpt meg kalk nå. Ved å ha så godt grep som kalk gir, kan jeg konsentrere meg på å bruke all energi på å løfte, og ikke holde igjen med å bruke energi på dårlig grep. Anbefaler alle som kjører markløft av diverse varianter, roing og andre øvelser som krever grepsstyrke å kjøpe kalk. Det er helt sykt hvor mye mer stabilt man løfter når man har skikkelig grep! :)

9516779[/snapback]

Tror du kan bli sykt bra i styrkeløft hvis du satser på det. Imponerende resultater med tanke på alderen din.

Lenke til kommentar

smoothie: Reimer funker ikke for meg, i hvert fall ikke til markløft. Eneste som har virket skikkelig bra til nå er kalken. Kommer ikke til å kjøpe nye treningshansker når jeg har slitt ut de jeg har, for å si det slik... :p

 

geir_er_1337: Tusen takk, hyggelig med tilbakemelding. Dessverre tror jeg ikke det er noe miljø her i Tromsø for det. Jeg vet i alle fall ikke om det... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...