Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva jeg synes og programmet?

 

Jeg synes det er veldig bra. Merker forskjell synes jeg selv. har klart å følge økningen i vekter til nå, men det er to økter igjen ennå og på mandag slet jeg litt, så jeg er spent på morgendagen nå!

 

Men jeg anbefaler deg å teste programmet! Er digg i starten da. Lette vekter! :D

Lenke til kommentar

Da jeg satt å ristet protein shaken min før i dag skjedde det noe skummelt.

Jeg satt å ristet ganske kraftig og så plutselig spretter korken av og protein shake spruter rundt på hele meg og alt rundt meg. :wallbash:

På gulvet står pc'en med døra av og en stor klatt lander inni kabinettet, en del traff radiatoren og noe på toppen av kabinettet. Heldigvis kom det ingenting på skjermkortet eller hovedkortet. :ermm:

Lenke til kommentar
Dette høres kjent ut :cool:

Om man rister creaforce er det bombesikkert at den går i lufta, men protein -da er det bare lokket som sitter dårlig.

Du må holde rundt shakeren men jerngrep ,men tommel og pekefinger på lokket.

Gjerne men begge hender ,en hånd oppe og nede. :innocent:

Er nok ikke bombesikkert det, nei.. Rister CreaForce rimelig hardt hvert gang uten at det skjer noe, men da med ikke varmt vann. Har hørt at når det er litt lunket/varmt det er litt "farligere". :p

 

Tror dessverre jeg står litt fast på vekten min nå, men det stopper ikke meg i fra å fortsette.

Lenke til kommentar
Har btw handlet inn V12 som jeg skal prøve etter de siste CreaForce posene jeg har. Noen som har meninger på Cell-Max fra Proteinfabrikken?

cell-max er vist bra har jeg hørt, er en blanding av proteiner, karbohydrater, kreating og glutamin. en venn av meg bruker det nå. Han sier det er bra, du får lissom "alt-i-ett" på en shake

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...