Dr.X Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hva mener du ? Han mener nok at det ikke er mulig å trene den indre delen av brystet (Akkurat der skillet er), uten å trene de ytre. Og vice versa. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hei! Jeg lurer litt på dette med å sitte i badstu, har det noen hensikt for å gå ned i vekt ? Erstatter dette andre metoder for å forbrenne fett ? Stemmer det ikke at boksere sitter veldig mye i badstu for å gå raskt ned i vekt ? Overdrevent badstusitting er vel ikke sunt. Lenke til kommentar
War Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hei! Jeg lurer litt på dette med å sitte i badstu, har det noen hensikt for å gå ned i vekt ? Erstatter dette andre metoder for å forbrenne fett ? Stemmer det ikke at boksere sitter veldig mye i badstu for å gå raskt ned i vekt ? Overdrevent badstusitting er vel ikke sunt. Ved å gå i en badstuen etter en hard treningsøkt ,kan hjelpe deg å forbrenne 300kcal Det er like mye som du forbrenner på jogge 3 km eller 1 time vekttrening. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hei! Jeg lurer litt på dette med å sitte i badstu, har det noen hensikt for å gå ned i vekt ? Erstatter dette andre metoder for å forbrenne fett ? Stemmer det ikke at boksere sitter veldig mye i badstu for å gå raskt ned i vekt ? Overdrevent badstusitting er vel ikke sunt. Ved å gå i en badstuen etter en hard treningsøkt ,kan hjelpe deg å forbrenne 300kcal Det er like mye som du forbrenner på jogge 3 km eller 1 time vekttrening. Hentet fra TN-magasinet eller? Lenke til kommentar
War Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hei! Jeg lurer litt på dette med å sitte i badstu, har det noen hensikt for å gå ned i vekt ? Erstatter dette andre metoder for å forbrenne fett ? Stemmer det ikke at boksere sitter veldig mye i badstu for å gå raskt ned i vekt ? Overdrevent badstusitting er vel ikke sunt. Ved å gå i en badstuen etter en hard treningsøkt ,kan hjelpe deg å forbrenne 300kcal Det er like mye som du forbrenner på jogge 3 km eller 1 time vekttrening. Hentet fra TN-magasinet eller? Jepp , visste det ikke før jeg leste det der. Står ikke noe om hvor lenge da. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Så dere på magasinet på tv2 nå nettop? En norsk bodybuilder som skal debutere i verdenstoppen. Han skulle visst slanke seg 20 kg. Han var ganske stor, noen som fikk med seg navnet? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hvordan kan man trene underarmene på best mulig måte? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Så dere på magasinet på tv2 nå nettop? En norsk bodybuilder som skal debutere i verdenstoppen. Han skulle visst slanke seg 20 kg. Han var ganske stor, noen som fikk med seg navnet? thomas stellander? Lenke til kommentar
War Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Hvordan kan man trene underarmene på best mulig måte? EDIT : bedre forklart. I utgangspunktet bør det ikke være behov for ekstra øvelser for underarmene, men her er de jeg synes er bra hammercurl eller bicepscurl med omvendt grep. Tren underarmene 3 ganger i uka. + de to øvelsene her nede Endret 21. februar 2005 av War Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Hvordan får du noen av de bildene til å hete bicepcurl og/eller hammercurl? Jeg har alltid gått rundt og trodd at det var øvelser for biceps mv, og ikke underarmer, og at de du har satt inn bilde av er wristcurl og inverted wristcurl... Tar jeg feil?? Lenke til kommentar
War Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Hvordan får du noen av de bildene til å hete bicepcurl og/eller hammercurl? Jeg har alltid gått rundt og trodd at det var øvelser for biceps mv, og ikke underarmer, og at de du har satt inn bilde av er wristcurl og inverted wristcurl... Tar jeg feil?? det står en "+" de 2 øvelsene + de 2 bildene Dårlig forklart av meg, har redigert det. Endret 21. februar 2005 av War Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Dude, den så jeg ikke. My bad Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Noen som vet hva den nye kostholdbutikken som ligger ved madlaveien(stavanger) heter? Edit: vet ikke om den er helt ny men.. Endret 21. februar 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Noen her som bruker V-12? Har det god effekt? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hvordan må man trene for å få Mindre mage? Ikke Muskler i magen, eller Sterkere mage, men mindre liksom.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 En lengre joggetur, kanskje? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Uff, redd jeg skulle få det svaret.. Hater nemmlig joggeturer, så jeg håpet jeg kunne gjøre noe annet... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jogg sammen med noen eller ha med deg MP3-spiller, er ikke så ille da Lenke til kommentar
War Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Noen her som bruker V-12? Har det god effekt? Jeg synes det er en litt for dyr blanding av sukker og kreatin, og en del av ingrediensene (blant annet ALA) er ikke lov for salg over disk i Norge. ___________________________________________-- mindre mage , må bli forbrenningstrening uten proteintilskudd. Da forbrenner du like mye muskler som fett ,men vil ikke være å anbefale. Om du vil ha en fysisk mindre mage må du gå ned i fett% da. Ikke mye annet man kan gjøre. Kan også trene hele kroppen uten om magemusklene,men du vil bli trent indirekte alikevel. Sånn vi er skapt kan vi neppe gjøre noe med for å forminske det. Men volum går greit. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) en del av ingrediensene (blant annet ALA) er ikke lov for salg over disk i Norge. www.Iform.no tok kontakt med tollmyndighetene for å undersøke lovligheten av ALA i Norge. Dette er svaret vi fikk:ALA (Alpha Lipoic Acid) er klassifisert som et legemiddel. Fra EØS kan en innføre 3 måneders forbruk av varen. Ved verdi over kr. 200,-, må det betales merverdiavgift ved innførselen. Opplysninger om mengde av varen samt dosering, må være oppgitt ved innførselen. Anne-Gunn Humblen Førstetollinspektør/senior inspector of Customs Toll- og avgiftsseksjonen Trondheim distriktstollsted Edit: ble usikker på om dette betyr at det er lovlig for eget initiativ, eller er det et reseptbelagt legemiddel? Hmm... Endret 22. februar 2005 av bfisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå