Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Jeg lurer litt på dette med å sitte i badstu, har det noen hensikt for å gå ned i vekt ? Erstatter dette andre metoder for å forbrenne fett ? Stemmer det ikke at boksere sitter veldig mye i badstu for å gå raskt ned i vekt ? Overdrevent badstusitting er vel ikke sunt.

Ved å gå i en badstuen etter en hard treningsøkt ,kan hjelpe deg å forbrenne 300kcal

Det er like mye som du forbrenner på jogge 3 km eller 1 time vekttrening.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg lurer litt på dette med å sitte i badstu, har det noen hensikt for å gå ned i vekt ? Erstatter dette andre metoder for å forbrenne fett ? Stemmer det ikke at boksere sitter veldig mye i badstu for å gå raskt ned i vekt ? Overdrevent badstusitting er vel ikke sunt.

Ved å gå i en badstuen etter en hard treningsøkt ,kan hjelpe deg å forbrenne 300kcal

Det er like mye som du forbrenner på jogge 3 km eller 1 time vekttrening.

Hentet fra TN-magasinet eller? :thumbup:

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg lurer litt på dette med å sitte i badstu, har det noen hensikt for å gå ned i vekt ? Erstatter dette andre metoder for å forbrenne fett ? Stemmer det ikke at boksere sitter veldig mye i badstu for å gå raskt ned i vekt ? Overdrevent badstusitting er vel ikke sunt.

Ved å gå i en badstuen etter en hard treningsøkt ,kan hjelpe deg å forbrenne 300kcal

Det er like mye som du forbrenner på jogge 3 km eller 1 time vekttrening.

Hentet fra TN-magasinet eller? :thumbup:

Jepp , visste det ikke før jeg leste det der.

 

Står ikke noe om hvor lenge da.

Lenke til kommentar
Hvordan kan man trene underarmene på best mulig måte?

 

EDIT : bedre forklart.

I utgangspunktet bør det ikke være behov for ekstra øvelser for underarmene, men her er de jeg synes er bra

hammercurl eller bicepscurl med omvendt grep. Tren underarmene 3 ganger i uka.

 

+ de to øvelsene her nede

 

BBWristCurl.gif

 

BBReverseWristCurl.gif

Endret av War
Lenke til kommentar
Hvordan får du noen av de bildene til å hete bicepcurl og/eller hammercurl? Jeg har alltid gått rundt og trodd at det var øvelser for biceps mv, og ikke underarmer, og at de du har satt inn bilde av er wristcurl og inverted wristcurl...

 

Tar jeg feil??

det står en "+"

 

de 2 øvelsene + de 2 bildene

 

Dårlig forklart av meg, har redigert det.

Endret av War
Lenke til kommentar
Noen her som bruker V-12?

Har det god effekt?

Jeg synes det er en litt for dyr blanding av sukker og kreatin, og en del av ingrediensene (blant annet ALA) er ikke lov for salg over disk i Norge.

 

___________________________________________--

 

 

mindre mage , må bli forbrenningstrening uten proteintilskudd.

Da forbrenner du like mye muskler som fett ,men vil ikke være å anbefale.

Om du vil ha en fysisk mindre mage må du gå ned i fett% da.

Ikke mye annet man kan gjøre.

Kan også trene hele kroppen uten om magemusklene,men du vil bli trent indirekte alikevel.

Sånn vi er skapt kan vi neppe gjøre noe med for å forminske det.

Men volum går greit.

Lenke til kommentar
en del av ingrediensene (blant annet ALA) er ikke lov for salg over disk i Norge.
www.Iform.no tok kontakt med tollmyndighetene for å undersøke lovligheten av ALA i Norge. Dette er svaret vi fikk:

ALA (Alpha Lipoic Acid) er klassifisert som et legemiddel. Fra EØS kan en innføre 3 måneders forbruk av varen. Ved verdi over kr. 200,-, må det betales merverdiavgift ved innførselen.

 

Opplysninger om mengde av varen samt dosering, må være oppgitt ved innførselen.

Anne-Gunn Humblen

Førstetollinspektør/senior inspector of Customs

Toll- og avgiftsseksjonen Trondheim distriktstollsted

 

Edit: ble usikker på om dette betyr at det er lovlig for eget initiativ, eller er det et reseptbelagt legemiddel? Hmm... :hmm:

Endret av bfisk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...