Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Arnoldpress.

9134450[/snapback]

Jeg har prøvd den, men det er et hopp på 13 kilo per manual. De lette er for lette, mens de tunge er for tunge :shurg:

Noen andre gode øvelser?

9140529[/snapback]

Lær deg å stå på hendene, så trener du skuldre ved å presse deg selv opp fra bakken. Noe jeg alltid har hatt lyst til å klare, men sliter enda med å finne balansen når jeg står på hendene.

Litt mer praktisk er øvelsene DNA skriver opp veldig greie. Har du tilgang til kabel, så kan du prøve denne og denne som jeg liker veldig godt.

Lenke til kommentar
Arnoldpress.

9134450[/snapback]

Jeg har prøvd den, men det er et hopp på 13 kilo per manual. De lette er for lette, mens de tunge er for tunge :shurg:

Noen andre gode øvelser?

9140529[/snapback]

Lær deg å stå på hendene, så trener du skuldre ved å presse deg selv opp fra bakken. Noe jeg alltid har hatt lyst til å klare, men sliter enda med å finne balansen når jeg står på hendene.

Litt mer praktisk er øvelsene DNA skriver opp veldig greie. Har du tilgang til kabel, så kan du prøve denne og denne som jeg liker veldig godt.

9140749[/snapback]

Vel, nå veier jeg 100 kg. Ikke verdens letteste oppgave :p

Jeg har tilgang på alle trenings apperater uten om manualer fra 20-33 kg. Skal prøve ut disse øvelsene :)

Lenke til kommentar
Arnoldpress.

9134450[/snapback]

Noen andre gode øvelser?

9140529[/snapback]

9140749[/snapback]

Vel, nå veier jeg 100 kg. Ikke verdens letteste oppgave :p

Jeg har tilgang på alle trenings apperater uten om manualer fra 20-33 kg. Skal prøve ut disse øvelsene :)

9140762[/snapback]

Veier 97 selv. Start med å gå baklengs opp på en vegg og stå på henda. Etterhvert kan du ta pushups vertikalt, jeg kommer halvveis ned 12 ganger ca, jobber med saken. Også kan jeg stå på hodet og hendene :D

Lenke til kommentar

Uff, klarte å få skikkelig strekk i venstre hamstring i dag da jeg trente knebøy på første settet :cry:

Noen som vet hvor lenge en liten strekk i hamstring pleier å vare?

Tror det bare er en liten "1-grads" strekk etter å ha lest beskrivelsen på nettet.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Med behandling burde det blir bra igjen etter 3-4 dager, i hvertfall var det  slik for meg.

9166324[/snapback]

Må jeg få behandling?

Skal på ferie i utlandet dag i 2 uker =/ Skal selvfølgelig trene, men er vanskelig å få hjelp i et land de nesten ikke snakker engelsk :cool:

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...