Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

:no:

 

Jeg sitter stuck mellom om jeg skal deffe eller bygge, har hele tiden hatt lyst til å deffe slik at jeg ser fremgangen min bedre(har høy fettprosent), men blir hele tiden rådet fra det, grunnet høyde/vekt(1.80m/72kg). Noen flere meninger om dette?

Kan se om jeg kan fikse noen ryggbilder( dårlig posering :p ) i Overkroppstråden eller evt her. Venter litt med frontbilder selv om det er det som gir beste inntrykket. Skal se om jeg får tatt et par front bilder senere.

9076617[/snapback]

 

Jeg sliter med det samme problemet. Har høy fett prosent (17%) og lite muskelmasse. Jeg vipper stadig mellom å bygge muskler og deffe, og kommer aldri skikkelig igang med noen av delene. Har allerede startet med en deff to ganger iår men gitt opp etter 2 uker for det har gått så jævlig utover livskvaliteten og skolen.

:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Interessant. hmm.gif

 

Leste ikke absolutt alt, men fikk ikke med meg at de reklamerte for noen produkter i den artikkelen.

De gjorde ikke det, men jeg snakket bare generellt om nettstedet. Den artikkelen DNA viser til er bra for det handler bare om kosthold. De har ikke blandet noe prat om tilskudd oppi det, og man kan derfor anta at de ikke har noen grunner til å si ting bare fordi det setter produktene deres i et godt lys.

Lenke til kommentar

Nå gjør jeg meg klar på spinningsykkelen, skal sitte på den samtidig som man ser tour de france, hærlig :)

Ute er det vind og møkkavær, så jeg la treningsturen hjemom. Og med en ny 37" tv så skal jeg klare og kose meg :)

 

Må også få trent litt styrke idag, jeg har vært en uke av nå, kan jeg begynne der jeg slapp sist, eller skal jeg gå litt ned?

Lenke til kommentar
For å unngå hold/sting bør du spise senest 2 timer før trening. Hold kommer meg bekjent av at du spiser for nærmme økten, altså maten får ikke tid til å gå igjennom kroppen skikkelig. Dårlig forklart, men du skjønte antagligvis hva jeg mente.

 

Skyt meg om jeg tar feil, please do. :p

9096070[/snapback]

 

Skjønner hva du mener ja, but I guess "tidligst" is the operative word here.

 

"For å unngå hold/sting bør du spise tidligst 2 timer før trening."

 

:)

 

edit

 

doh... I'm tired.

Endret av Stian89
Lenke til kommentar

Jeg trener styrketrening tre ganger i uka. Har holdt på omtrent et halvår. Har også planer om å begynne å jogge ca. to ganger i uka, men jeg er så lat, klarer aldri å komme i gang :dontgetit: Og dessuten vil jeg ikke jogge samme dager som styrketreninga, men hvis jeg skal ta det andre dager må jeg dusje så forferdelig mange ganger i løpet av uka, og det vil hverken jeg eller mora mi :ermm:

Lenke til kommentar

Nå er det sommerferie for min del, gidder ikke å skaffe meg medlemsskap i noe treningssenter når jeg skal til Tr. heim til høsten, det blir bare litt jogging i ny og ne og jeg hadde en sykkeltur i fjellet forrige uke. Kjenner på meg at musklene renner av, men gidder ikke å stresse med det. Får se hvor ille det er når jeg begynner å trene om 3-4 uker...

Lenke til kommentar
Nå er det sommerferie for min del, gidder ikke å skaffe meg medlemsskap i noe treningssenter når jeg skal til Tr. heim til høsten, det blir bare litt jogging i ny og ne og jeg hadde en sykkeltur i fjellet forrige uke. Kjenner på meg at musklene renner av, men gidder ikke å stresse med det. Får se hvor ille det er når jeg begynner å trene om 3-4 uker...

9112595[/snapback]

HGvem er du pog ujvwa mrenr ud?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...