Ballus Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Har det noe og si om jeg trener styrke nå på kvelden (nybegynner programm) Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Men han er da et freak of nature også da. Uansett 150kg når du er 32? Skal jeg lett matche da. For da har jeg en matchvekt på 110kg og kan ikke bruke jeans siden jeg da får gnagsår på innsiden av lårene. 9077245[/snapback] Haha. Du skal nok se at det ikke er lett å finne jeans heller. 501 er ikke for oss som trener tung knebøy Endret 15. juli 2007 av kengdal Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Der vant Arild Haugen Norges Sterkeste Mann ja Begynte dårlig, men beviste hva han var god for. Fy så stor han er! Kunne vært Norges best bodybuilder lett. 9079136[/snapback] At han skulle ha blitt Norges beste bodybuilder lett, er nok å ta i ganske kraftig. Han er enormt stor det er helt klart, men bodybuilding er ganske mye mer en bare størrelse. Det er mange timer arbeid bak de beste på NM for å få alt til å stemme. Du må ha harmoni, symmetri osv. Alle muskelgrupper skal stå i stil med hverandre. Det skal være bra utvikling av hamstrings, bakre skuldre, osv osv. Dette er ting Arild ikke har fokusert noe på, derfor vil han nok komme til kort mot en god del andre. At han kunne blitt meget god er det nok liten tvil om, men med den formen han har nå er det nok et lite stykke å gå. Men hadde han gått inn for det, tror jeg nok han skulle ha fått et proff kort omsider. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Har det noe og si om jeg trener styrke nå på kvelden (nybegynner programm) 9079769[/snapback] Det har ingen ting å si, men skal du ha mest ut av treningen lønner det seg å trene når du er mest opplagt. Men som sagt, tren når du får tid og har lyst Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Noen som har musikk å anbefale? Jeg hører på stort sett alt utenom skikkelig heavy metal og slikt. For tiden går det i noen cder med rammstein, noe miksa trance/dance(gode låter med litt dybde i, og en god beat, vanskelig å forklare..), Rise Against og noen oldtimers som Sting & The Police, Rick Astley +++ på annlegget. Bare å komme med forslag, så lenge det ikke dreier seg om folk som skriker for fullt(ødelegger ørene til de som hører på) og gauler sataniske ord. Endret 15. juli 2007 av PatrickM Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hva med å spørre i musikkforumet? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Prøv å søk, PatrickM. Det er maaange som har lurt på dette før, og som har fått gode svar. :-)) Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Will do. Var vel litt snartenkt(tregttenkt?) av meg å ikke søke, jeg som alltid ber alle andre om å søke. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg dør :/ 6 Timer til sats åpner. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg dør :/6 Timer til sats åpner. 9080375[/snapback] Få i deg litt søvn så er du klar. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Der vant Arild Haugen Norges Sterkeste Mann ja Begynte dårlig, men beviste hva han var god for. Fy så stor han er! Kunne vært Norges best bodybuilder lett. 9079136[/snapback] At han skulle ha blitt Norges beste bodybuilder lett, er nok å ta i ganske kraftig. Han er enormt stor det er helt klart, men bodybuilding er ganske mye mer en bare størrelse. Det er mange timer arbeid bak de beste på NM for å få alt til å stemme. Du må ha harmoni, symmetri osv. Alle muskelgrupper skal stå i stil med hverandre. Det skal være bra utvikling av hamstrings, bakre skuldre, osv osv. Dette er ting Arild ikke har fokusert noe på, derfor vil han nok komme til kort mot en god del andre. At han kunne blitt meget god er det nok liten tvil om, men med den formen han har nå er det nok et lite stykke å gå. Men hadde han gått inn for det, tror jeg nok han skulle ha fått et proff kort omsider. 9079961[/snapback] Hehe, det der tenkte jeg ikke på. Glemte helt at en strongman ikke har bra fordelt masse over hele kroppen og symentri, harmoni og alt det der. Det eneste jeg så var hans massive overkropp. Og ja: Noen som har noen innspill på om de fleste strongmen å styrkeløftere trener musklene 1 gang i uken eller fler? Driver og kverulerer med en på et annet forum om dette. Endret 16. juli 2007 av DNA Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Jeg antar at du fremdeles går på ungdomsskolen? 9069508[/snapback] SupremeX er vel 17 vil jeg tro, og det han sier er sant. Jenter i den alderen(og ofte på VGS også for den saks skyld) har den innstillingen der. 9071292[/snapback] Det var ikke erfaringen min, jeg har aldri vært noe særlig stor, men har trent en stund, men var populær allikevel. Jeg bare reagerer når jeg leser ting som får meg til å tro at personen trener for å bli populær hos jentene osv. Det er litt feil grunnlag å trene på synes jeg, selv om du kanskje får oppmerksomhet, så er det ikke den oppmerksomheten du kommer til å bli glad for å ha fått om noen år. 9075622[/snapback] Riktig det, å trene for å bli populær er feil. Jeg på min side trener fordi det er gøy, jeg velger trening fremfor fotball, og trives med det. (Fotball har aldri vært min greie, men jeg gikk på fotball noen år). Hva SupremeX gjør er hans sak, men utifra det jeg har lest om han tviler jeg på at han trene på det grunnlaget(å dra damer...). Men jeg skjønner at du kunne tro det utifra den ene formuleringen hans. Lett å mistolke. 9076617[/snapback] Wow. Det jeg sa var forsåvidt seriøst ment, siden den gemene hop i grunnskolen sjelden henger seg med på at det er 'innsiden som teller' osv. Dette henger jo ofte igjen helt til videregående (min erfaring), og gjerne lengre. Jeg trener ikke for å bli populær, mer sexy, eye-rester for single 40-åringer eller for å dra damer. Jeg trener for å bli stor, føle meg bra og komme i bedre form. Hva har det med saken å gjøre i alle fall? PatrickM: Bulk. Vise muskler kan du gjøre etter en winter-in-gym. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Jeg hater denne kyssesyka. Jeg er vant til å trene 6 dager i uka og at kondisjonen er på topp. Nå er jeg bare trøtt, sliten og slapp hele tiden. I dag så gikk jeg opp en liten bakke jeg pleier å kunne springe opp uten å kjenne det en gang, mens i dag ble jeg helt slått ut. Svimmel, virkelig sliten og rett å slett dø. Faen heller, jeg vil så gjerne trene, men jeg kan ikke. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 PatrickM: Bulk. Vise muskler kan du gjøre etter en winter-in-gym. 9085514[/snapback] Nå trenger man ikke bli feit for å legge på seg muskler da: http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=1268956 Les, det er verdt å lese alt! Lærer mye nytt og det er lærerikt. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) *snip* Endret 13. august 2007 av sk1rty Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg hater denne kyssesyka. Jeg er vant til å trene 6 dager i uka og at kondisjonen er på topp. Nå er jeg bare trøtt, sliten og slapp hele tiden.I dag så gikk jeg opp en liten bakke jeg pleier å kunne springe opp uten å kjenne det en gang, mens i dag ble jeg helt slått ut. Svimmel, virkelig sliten og rett å slett dø. Faen heller, jeg vil så gjerne trene, men jeg kan ikke. 9086638[/snapback] Bare vær sinnsykt forsiktig når du har kyssesyken. Søskenbarnet til dama mi fikk ME etter at han hadde hatt kyssesyken. Noe som er den vanligste årsaken til ME. Nemlig at man gjør noe feil når man har kyssesyken. 9087770[/snapback] ME er ikke noe du får, men har. Å har du det latent i kroppen er det nesten umulig å unngå utbrudd hvis du får kyssesyka siden immunforsvaret og alle kroppslige funksjoner blir nedsatt om den aktive sykdomsperioden til kyssesyka er kraftig. Uansett hold deg i ro, prøv så godt du kan å få i deg næring. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) PatrickM: Bulk. Vise muskler kan du gjøre etter en winter-in-gym. 9085514[/snapback] Nå trenger man ikke bli feit for å legge på seg muskler da: http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=1268956 Les, det er verdt å lese alt! Lærer mye nytt og det er lærerikt. 9086660[/snapback] Jepp, de har mange gode artikler der. Skulle bare ønske de ikke drev å solgte produkter der også. Gjør at de blir upålitelige som kilde i de fleste artikler angående tilskudd. Synes også de blander reklamen for produktene sine alt for mye inn i de vanlige artiklene, slik at det ikke alltid er lett å se hva som er ment som reklame og hva som er saklige artikler. Men det de skriver om både kosthold og trening virker stort sett meget bra. Endret 17. juli 2007 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 PatrickM: Bulk. Vise muskler kan du gjøre etter en winter-in-gym. 9085514[/snapback] Nå trenger man ikke bli feit for å legge på seg muskler da: http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=1268956 Les, det er verdt å lese alt! Lærer mye nytt og det er lærerikt. 9086660[/snapback] Jepp, de har mange gode artikler der. Skulle bare ønske de ikke drev å solgte produkter der også. Gjør at de blir upålitelige som kilde i de fleste artikler angående tilskudd. Synes også de blander reklamen for produktene sine alt for mye inn i de vanlige artiklene, slik at det ikke alltid er lett å se hva som er ment som reklame og hva som er saklige artikler. Men det de skriver om både kosthold og trening virker stort sett meget bra. 9093191[/snapback] Men du må huske på at alle kosttilskuddene de selger faktisk har dokumentert virkning. De bruker også bare det beste av det beste. Så for meg har det helt uproblematisk at de selger ting på sin side, da dette støtter oppunder og betaler for en slik side, og artikler fra de beste i bransjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 PatrickM: Bulk. Vise muskler kan du gjøre etter en winter-in-gym. 9085514[/snapback] Nå trenger man ikke bli feit for å legge på seg muskler da: http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=1268956 Les, det er verdt å lese alt! Lærer mye nytt og det er lærerikt. 9086660[/snapback] Interessant. Leste ikke absolutt alt, men fikk ikke med meg at de reklamerte for noen produkter i den artikkelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå