Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:no:

 

Jeg antar at du fremdeles går på ungdomsskolen?

9069508[/snapback]

SupremeX er vel 17 vil jeg tro, og det han sier er sant. Jenter i den alderen(og ofte på VGS også for den saks skyld) har den innstillingen der.

9071292[/snapback]

Det var ikke erfaringen min, jeg har aldri vært noe særlig stor, men har trent en stund, men var populær allikevel. Jeg bare reagerer når jeg leser ting som får meg til å tro at personen trener for å bli populær hos jentene osv. Det er litt feil grunnlag å trene på synes jeg, selv om du kanskje får oppmerksomhet, så er det ikke den oppmerksomheten du kommer til å bli glad for å ha fått om noen år.

Lenke til kommentar

haha, var på brullupi går og der var søsken barnetmtt på 32? år.

han er 2 eller 3 gang så brei som meg og for 4 år siden to han 150Kg i benk og 210Kg i markløft.

jeg og et annet søskenbarn yppet litt imot han og jeg brøyt imot han, hadde ikke EN sjangse :(

han er 190cm høy og spurte om hvorfor han ikke bli med i nm i strongman, men fikk ikke noe spesielt svar :(

Lenke til kommentar
:no:

 

Jeg antar at du fremdeles går på ungdomsskolen?

9069508[/snapback]

SupremeX er vel 17 vil jeg tro, og det han sier er sant. Jenter i den alderen(og ofte på VGS også for den saks skyld) har den innstillingen der.

9071292[/snapback]

Det var ikke erfaringen min, jeg har aldri vært noe særlig stor, men har trent en stund, men var populær allikevel. Jeg bare reagerer når jeg leser ting som får meg til å tro at personen trener for å bli populær hos jentene osv. Det er litt feil grunnlag å trene på synes jeg, selv om du kanskje får oppmerksomhet, så er det ikke den oppmerksomheten du kommer til å bli glad for å ha fått om noen år.

9075622[/snapback]

Riktig det, å trene for å bli populær er feil. Jeg på min side trener fordi det er gøy, jeg velger trening fremfor fotball, og trives med det. (Fotball har aldri vært min greie, men jeg gikk på fotball noen år).

 

Hva SupremeX gjør er hans sak, men utifra det jeg har lest om han tviler jeg på at han trene på det grunnlaget(å dra damer...). Men jeg skjønner at du kunne tro det utifra den ene formuleringen hans. Lett å mistolke.

 

Uansett, jeg har et spørsmål:

 

Jeg sitter stuck mellom om jeg skal deffe eller bygge, har hele tiden hatt lyst til å deffe slik at jeg ser fremgangen min bedre(har høy fettprosent), men blir hele tiden rådet fra det, grunnet høyde/vekt(1.80m/72kg). Noen flere meninger om dette?

Kan se om jeg kan fikse noen ryggbilder( dårlig posering :p ) i Overkroppstråden eller evt her. Venter litt med frontbilder selv om det er det som gir beste inntrykket. Skal se om jeg får tatt et par front bilder senere.

Lenke til kommentar

PatrickM: Jeg synes du skal hive deg på en bulk og samtidig trene kardio 2-3 ganger i uken; så legger du på deg muskler og lite fett.

 

Og så neste sommer kan du kanskje tenke på å deffe :)

 

Nå er jo sommeren snart omme og det blir kaldere tider hvor man bare bruker genser uansett.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
150 kg i benkpress er da ikke så veldig mye?

 

Arild Haugen tok følgende da han var 20:

Markløft: 340 kg

Benkpress: 235 kg

Knebøy: 340 kg

 

:-\\\

9076582[/snapback]

Det er mye i forhold til hva som er vanlig å ta, men ikke så mye i forhold til noe elitenivå. Arild Haugens prestasjoner er helt ekstreme, spesielt med tanke på den unge alderen. Blir nesten feigt å sammenligne folk med de statsa der :p

Lenke til kommentar
150 kg i benkpress er da ikke så veldig mye?

 

Arild Haugen tok følgende da han var 20:

Markløft: 340 kg

Benkpress: 235 kg

Knebøy: 340 kg

 

:-\\\

9076582[/snapback]

Men han er da et freak of nature også da.

 

Uansett 150kg når du er 32? Skal jeg lett matche da. For da har jeg en matchvekt på 110kg og kan ikke bruke jeans siden jeg da får gnagsår på innsiden av lårene.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Ligger et ryggbilde i overkroppstråden, men jeg har forfalt litt siden den gang. Skal bli heit til neste sommer, kommer bildeupdates da (og muligens i mellomtiden)

9074837[/snapback]

Forfallt siden det? Var ikke akkurat så veldig mye som tydet på trening når det gjaldt det bildet.

 

Ta av deg T-skjorta, Lambada :p

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar

Er kalkulatorer på nettet noe å stole på? Ifølge bodybuilding.com sin skal jeg klare 165kg i 1RM knebøy.

 

 

Og, er det noe farlig å makse alene hvis man har squatrack under seg? Har fått vekten på squatracken før når jeg har trent og ingen ting har skjedd mer enn at stangen ligger på squatracken. Men har jo trynt bakover så stangen landet bortenfor squatracken, heldvis bare med oppvarmingsvekter.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
150 kg i benkpress er da ikke så veldig mye?

 

Arild Haugen tok følgende da han var 20:

Markløft: 340 kg

Benkpress: 235 kg

Knebøy: 340 kg

 

:-\\\

9076582[/snapback]

 

For da har jeg en matchvekt på 110kg og kan ikke bruke jeans siden jeg da får gnagsår på innsiden av lårene.

 

9077245[/snapback]

 

Herlig mål, du får si i fra om du blir fornøyd :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...