Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har faktisk bare trent to uker. Var litt stor litt over 1 år siden. Men så ble jeg syk og gikk ned 15 kilo. Fra 83 til 68 (all muskelmasse). Så har jeg først nå begynt å trene igjen for litt over 2 uker siden. Da veide jeg 69 og nå veier jeg vel 74-75. Drikker proteinshake derfor gått opp så fort.

 

Målet er vel å gå opp til 85-90kg ett sted. Være litt stor, men ikke så veldig. Har mer mål for å ta så og så mye i apparater enn utseendemessig stor.

 

EDIT: Synes jeg egentlig har grei triceps egentlig. Den synes jo på bildet bare blir ikke så markert på grunn av måten jeg holder armen.

Endret av Lambada
Lenke til kommentar
Pussig. Om man skal trene noe mer enn noe annet bør man velge bein og rygg, ettersom dette er de største muskelgruppene.

9074144[/snapback]

 

Ja trener bein og rygg også ja. Går 2-3 dager i uka til dette. Har fokusert for lite på dette før og det blir bare tull. Verste jeg faktisk vet er folk som driter i beina og har skikkelig spinkle bein i forhold til overkroppen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Pussig. Om man skal trene noe mer enn noe annet bør man velge bein og rygg, ettersom dette er de største muskelgruppene.

9074144[/snapback]

 

Om man skal trene noe mer enn noe annet bør man velge de muskelgruppene man henger litt etter med. Det har undertegnede gjort, med suksess.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...