Patrick de Maar Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg prater ekstremt mye i søvne, også har jeg en tedens til å skru av alarmen i søvne. Har ofte forsovet meg når jeg skulle på skolen på grunn av det der. =/ Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 har flere hull i gipsveggen ved senga etter slag o.l i søvne. 9046939[/snapback] Øhm, jeg tror ikke det å skaffe seg ei dame er den beste løsningen da. "Våkn opp!" *POW* Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Digg treningsøkt i dag. Ingen nye rekorder eller noe, men var bare kos endelig å trene igjen etter roskilde. Virker ikke som jeg har tapt meg så mye som jeg trodde jeg skulle heller. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 of topix: flytt klokken til en plass du må gå eller resie deg for og skru av ontopix: Skal lage meg (imorgen tror jeg det blir) en støpa klump, skal se om jeg får kanskje laget noe som stikker ut av den... den er 50høy- 25 brei og 25lang Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Virker ikke som jeg har tapt meg så mye som jeg trodde jeg skulle heller. 9047014[/snapback] Sånn er det ofte med meg også. Blir alltid så positivt overrasket, for jeg forventer en drittrening med dårlige løft, men det ender faktisk med at jeg ikke har tapt meg noe særlig. skylinepower: 50 lang og 25 høy? Akkurat. Endret 10. juli 2007 av Redline Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 of topix: flytt klokken til en plass du må gå eller resie deg for og skru av ontopix: Skal lage meg (imorgen tror jeg det blir) en støpa klump, skal se om jeg får kanskje laget noe som stikker ut av den... den er 50høy- 25 brei og 25lang 9047056[/snapback] ekstremt interessant, geniale dimensjoner og...vent..hva sa du dette var? "en støpa klump". Nettopp...jaja. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 har flere hull i gipsveggen ved senga etter slag o.l i søvne. 9046939[/snapback] Øhm, jeg tror ikke det å skaffe seg ei dame er den beste løsningen da. "Våkn opp!" *POW* 9046999[/snapback] hehehe, nei har hatt min del damer uten å ha slått dem. Er vel heller motsatt for at de skal få meg til å våkne. Men i søvne er jeg troende til det, uansett så er nå tannbeskyttere ganske rimlig. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 of topix: flytt klokken til en plass du må gå eller resie deg for og skru av ontopix: Skal lage meg (imorgen tror jeg det blir) en støpa klump, skal se om jeg får kanskje laget noe som stikker ut av den... den er 50høy- 25 brei og 25lang 9047056[/snapback] ekstremt interessant, geniale dimensjoner og...vent..hva sa du dette var? "en støpa klump". Nettopp...jaja. 9047132[/snapback] Hva du stusser på? hadde en bøtte til pappa jeg trente med, ble godt snakkes Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 ikke noe spesiielt, men løfter den og trener føtter. tenkte og sette på en T så kan jeg enkele gjøre øvelser... kan komme med bilder ... Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Nå har jeg funnet ut hvorfor jeg sliter så mye med knebøy. Jeg har sikkert de svakeste lårbøyerne i historien. 3x10 reps liggende lårcurl med 10 kg var drepende tungt for meg i går. Tror jeg legger knebøy på hylla til jeg har fått trent opp lårbøyerne. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 ikke noe spesiielt, men løfter den og trener føtter. tenkte og sette på en T så kan jeg enkele gjøre øvelser... kan komme med bilder ... 9049929[/snapback] ah, derfor du har så store føtter ja.......uhm..... :!: Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Noen som kan oversette disse øvelsene til norsk? Det er de øvelsene som Kurt J. Wilkens nevner i den artikkelen DNA linket til: Upper Body Drills (Back and Shoulder Girdle Emphasis) - Bent-Arm Pullovers - Pullover-and-Press - Snatch, one arm or two - Clean-and-Press, one arm or two - Clean-and-Jerk, one arm or two - Bench Press - Incline Press - One-Arm Swings - Weighted Pull-Ups/Chins - Bent-Over Rows, one arm or two - Weighted Dips Lower Body Drills (Hip and Leg Emphasis) - Back Squats - Front Squats - Straddle Squats - Deadlifts, one arm or two - Stiff-Legged/Romanian Deadlifts - One-Legged Deadlifts - Hack Squats, with a barbell, of course - Reverse Deadlifts - One-Legged Squats - Spider/Zercher Squats Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Ta et kjapt søk på google så finner du ut hvordan øvelser det er , og hvordan utføre disse. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Dette har kanskje ikke noe direkte med trening å gjøre, men fyfaen for en funky genetisk mutasjon Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Dette har kanskje ikke noe direkte med trening å gjøre, men fyfaen for en funky genetisk mutasjon 9059680[/snapback] Jeg vil også! Haha, genialt stilig. Tipper den gutten blir populær på ungdomsskolen. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Fordi at han har store armer og bein? :!: Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Fordi at han har store armer og bein? :!: 9061518[/snapback] Det skal ikke mer til. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Tror dere har litt vrangforestillinger om ungdomsskolen. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Fordi at han har store armer og bein? :!: 9061518[/snapback] Når jentene ser bicepsen bule ut i gymmen, så skal jeg love deg at 'they'd hit it'. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå