Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Det kreatinet der var kjempebilligt, og hvis det er bra som kengdal sa så er det helt klart et bra kjøp.

9037122[/snapback]

Myoshop er billig og bra. Og CreaPure kreatinet er kvalitets kreatin fra tyskland. Ikke blillig skvip fra kina.

Skjønner ikke hva som skjedde med meg etter trening i dag. Begynte å skjelve da jeg satt meg ned og holdt på å spy da jeg skulle ta karbohydratene og proteinshaken =/

9037122[/snapback]

Hard trening, eller lite karbohydrater før? :)

Endret av kengdal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hard trening ja, men fikk i meg mye karbohydrater før trening.

160g havregryn og 130g pasta hadde jeg fått i meg av karbohydrater før trening.

Kan vel være pga jeg tok roingen fra stangen på gulvet i start posisjon og den touchet gulvet for hver rep istedet for å ha den over bakken hele tiden som jeg har gjort før når jeg rodde. Ble ivertfal KJEMPESLITEN av å ta fra gulvet og måtte ga mye ned i vekt.

Så kjempetung benkpress + kjempetung roing + harde øvelelser etter det.

Det med "lett" i program, menes det da at jeg skal akuratt ikke klare mer enn 12 reps så 12 reps blir tungt eller menes det at jeg skal kjøre 12 reps sånn at det blir rett og slett litt lett? Kjørte det helt til 12 reps og er sikker på at jeg ikke hadde klart mer.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Skjønner ikke hva som skjedde med meg etter trening i dag. Begynte å skjelve da jeg satt meg ned og holdt på å spy da jeg skulle ta karbohydratene og proteinshaken =/

9037122[/snapback]

Hard trening, eller lite karbohydrater før? :)

9037409[/snapback]

Fått i deg for lite vann?

Lenke til kommentar
snip*

Raskt dalende blodsukker fører som oftest til sterk fornemmelse av kvalme. Du startet ikke og trene litt for tidlig iforhold til økten ?

9037637[/snapback]

Våknet opp kl. 9.00 og begynte økten omtrent i 14.30 tiden, så tror ikke det.

Jeg drakk nok vann og.

Begynte på L-Glutamine, så kanskje kroppen ikke var vant til det. Nei ikke vet jeg :)

Håper bare det ikke skjer neste trening i morgen.

Lenke til kommentar
snip*

Raskt dalende blodsukker fører som oftest til sterk fornemmelse av kvalme. Du startet ikke og trene litt for tidlig iforhold til økten ?

9037637[/snapback]

Våknet opp kl. 9.00 og begynte økten omtrent i 14.30 tiden, så tror ikke det.

Jeg drakk nok vann og.

Begynte på L-Glutamine, så kanskje kroppen ikke var vant til det. Nei ikke vet jeg :)

Håper bare det ikke skjer neste trening i morgen.

9037660[/snapback]

Uff, var trøtt isted. Det jeg mente om det var for kort tid mellom siste måltid og treningen ?

Lenke til kommentar

Hva gjør man etter trening, når man finner ut at man ikke har:

Melk, egg, ris, havre, nøtter, bananer eller noe kjøtt? :ohmy: (Nei, jeg bor ikke på hybel)

Jo, man leter desperat i skuffer og skap og finner tilslutt en boks med 120 g.

First Price Tunfisk! + grovbrød! :D

Har gått litt tregt med treningen i det siste, men nå er det full fyr! :thumbup:

Lenke til kommentar
Skulle liksom trene idag, men det blir ikke noe av. Naboen holder på ute, så jeg tørr faen ikke. At jeg gidder å prøve engang.

9043243[/snapback]

Hvilken trening var det du hadde planlagt da?

edit:

Jeg har forresten et lite problem. Jeg klarer ikke å ta knebøy uten å belaste baksiden av låret for mye. Jeg har ligget på samme vekt siden jeg begynte å integrere det i programmet mitt. Jeg tør ikke å øke i frykt for å strekke noe alvorlig. Som jeg nevnte tidligere i denne tråden en gang, så fikk jeg en vond strekk i denne muskelen første gang jeg gjorde knebøy, og nå kjennes det ut som muskelen tøyes for langt. Det er når jeg går opp fra nedre stilling jeg kjenner dette.

Endret av e-banez
Lenke til kommentar

Åh, gleder meg til å begynne på dieten min igjen, trene og få litt mer rutine i hverdagen. I det siste har det stort sett gått i røyk, alokohol og pissmat, har ikke veid meg siden før jeg dro til roskilde, men vedder på at jeg har gått ned noen kilo. Føler meg 10 kg tynnere og føles ut som kroppen har skrumpet inn. VIL TRENE!

Lenke til kommentar
Åh, gleder meg til å begynne på dieten min igjen, trene og få litt mer rutine i hverdagen. I det siste har det stort sett gått i røyk, alokohol og pissmat, har ikke veid meg siden før jeg dro til roskilde, men vedder på at jeg har gått ned noen kilo. Føler meg 10 kg tynnere og føles ut som kroppen har skrumpet inn. VIL TRENE!

9044037[/snapback]

Var også på roskilde og føler det på akkurat samme måte. Selv om jeg heldigvis bare gikk ned 2 kg.

Lenke til kommentar
Styrke. Fikk helt noia av alle lydene uttafor huset. Dro til fatter å trente litt. Dårlig økt som vanlig.

9044059[/snapback]

Huffda. Jaja, blir bedre etter hvert. Jeg følte aldri at jeg fikk noe ut av mine treningsøkter, men sånn som i dag, så hadde jeg litt problemer med å løfte beina, fordi lårbøyerne mine var helt ferdige.

Da føler man seg god etterpå ;)

Men uansett, så vet jeg hvor enkelt det er å si dette, kontra det å føle det.

Lenke til kommentar
Faen, fikk ikke trent. Tok meg som vanlig en powernap i 1730 tiden, våknet nå. Skjer hele tiden, tror jeg må skaffe meg en naturlig vekkerklokke i ei dame for telefonen var som alltid avslått når jeg våknet.

9046618[/snapback]

Samme skjedde meg meg i dag, skulle ta en kjapp powernap, men sov istedet i flere timer. Fikk altså ikke trent i dag, eller i går. Har begynt å jobbe, må opp 0530 hver dag, men sovner vanligvis ikke før i 3 tiden om natta, ergo har jeg ikke en dritt å gå på, og er helt ødelagt når jeg kommer hjem om dagene. Makter ikke spise nok, trene eller noen ting.

Lenke til kommentar
Mobillader er billigere enn dame :tease: En naturlig søvnrytme er faktisk enda billigere og godt for treninga også.

9046685[/snapback]

Var jeg selv som har hentet telefonen på stubordet og slått den av, samt lagt meg oppå den i søvne. Har grusomme tendenser, har ofte våknet med shakere o.l på nattbordet. Har ikke fylt dem opp, bare hentet dem. Å har ingen erindring om å ha vært oppe. Samt prater jeg masse tull i søvne, og har flere hull i gipsveggen ved senga etter slag o.l i søvne. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...