War Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 løfteøvelser der man balaster ryggraden skal man holde seg unna før man er ferdig utvokst. Det er ikke en myte at man slutter å vokse i høyden da man begynner å trene. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 *gidder ikke å lese 48 sider* Er det farlig å trene 1-2 ganger i uka som 15 åring? Kameraten min har begynt å gå på et trenings rom her... Jeg tenkte jeg skulle bli med ham... de har vekter og diverse apparater der. kjør på. lær teknikk og tren hele kroppen! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 skal lag en worklog snart, dær jeg poster bilder nå, fremgangs måte så etter 1-2 mnd. poster jeg nye bilder. Ville dette funke? tenkte å trene bryst å mage (eller fokusere mest på det) Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 tenkte å trene bryst å mage (eller fokusere mest på det) Muskelgruppene du ser best i speilet med andre ord? Bare ikke glem de muskelgruppene du ikke ser i speilet helt. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 skal lag en worklog snart, dær jeg poster bilder nå, fremgangs måte så etter 1-2 mnd. poster jeg nye bilder. Ville dette funke?tenkte å trene bryst å mage (eller fokusere mest på det) Trener man ikke rygguskler når man trener magemuskler, er kroppen automatisk bygd for å kompesere dette med en framoverbøyd gange, det samme skjer hvis man bare trener ryggmuskler og ikke magemuskler... Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 skal lag en worklog snart, dær jeg poster bilder nå, fremgangs måte så etter 1-2 mnd. poster jeg nye bilder. Ville dette funke?tenkte å trene bryst å mage (eller fokusere mest på det) Trener man ikke rygguskler når man trener magemuskler, er kroppen automatisk bygd for å kompesere dette med en framoverbøyd gange, det samme skjer hvis man bare trener ryggmuskler og ikke magemuskler... ...eller så er årsaken noe så lite magisk som at styrkeforholdet mellom musklene blir forskjellig fra det normale, og at det derfor vil kreve en aktiv innsats å opprettholde en normal kroppholdning. Now how's that for evolution? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Får si meg fornøyd med dagen idag! To timer gym på skolen, så etter middag ble det en og en halv time med vekter. Så når jeg kom hjem tok jeg meg en joggetur på 40 min Endret 14. februar 2005 av BaX Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Deilig, første sparring med shootfightinga. Deilig, lærer seriøst mye på 1 trening ass.. 2 treninga mi det dær da Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Hallo. Lurte på en liten sak angående RYP. På EMV-delen er det jo ikke noe benkpress-øvelse. Det står bare disse øvelsene der: *Knebøy *Dips *Roing, bredt *Arnoldpress Skal man ikke trene bryst denne perioden? Jeg trodde at bryst ville være en veldig viktig bit av den ekstreme muskelveksten da dette er en ganske stor muskelgruppe.. Jeg trenger dessuten å bli litt større over bryst (er ikke så stor der nå) EDIT: er det meningen av dips skal brukes i retning av bryst ? (noe fremoverlent) Endret 14. februar 2005 av Kenny000 Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Dips tar hovedsakelig på bryst og triceps, ja. Lenke til kommentar
War Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Alternativt kan du skifte ut dips med benkpress, men dette betyr ikke at du skal trene noe ekstra på biceps og triceps. Dips tar egentlig på hele brystet fordi den gir så bra strekk, men kanskje litt mer på nedre del. Det er forøvrig ikke mulig å isolere indre eller ytre del av brystet. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 skal lag en worklog snart, dær jeg poster bilder nå, fremgangs måte så etter 1-2 mnd. poster jeg nye bilder. Ville dette funke?tenkte å trene bryst å mage (eller fokusere mest på det) Trener man ikke rygguskler når man trener magemuskler, er kroppen automatisk bygd for å kompesere dette med en framoverbøyd gange, det samme skjer hvis man bare trener ryggmuskler og ikke magemuskler... Korleis trener du rygg då? Har du nokken øvelser? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 skal lag en worklog snart, dær jeg poster bilder nå, fremgangs måte så etter 1-2 mnd. poster jeg nye bilder. Ville dette funke?tenkte å trene bryst å mage (eller fokusere mest på det) Trener man ikke rygguskler når man trener magemuskler, er kroppen automatisk bygd for å kompesere dette med en framoverbøyd gange, det samme skjer hvis man bare trener ryggmuskler og ikke magemuskler... Korleis trener du rygg då? Har du nokken øvelser? På Sportsclub har de flere gode apparat som trener ryggen. Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 #1 Øvelse på Rygg er MARKLØFT ( syns jeg ) og roing med stang, selvom den er litt skitten Bredt nedtrett til brystet og chins er også bra! Det dekker egentlig hele ryggen det Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Det er forøvrig ikke mulig å isolere indre eller ytre del av brystet. Hva mener du ? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Min kammerat som akkurat har fått sin første boks proteiner spør meg: Er det noe poeng å ta proteintilskudd før joggeturer for å øke forbrenningen underveis ? Lenke til kommentar
War Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Min kammerat som akkurat har fått sin første boks proteiner spør meg: Er det noe poeng å ta proteintilskudd før joggeturer for å øke forbrenningen underveis ? uansett om han bygger eller slanker seg burde han det ja, før og etter. før = forhindre muskeltap Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg og en kamerat er veldig gira på å begynne å trene nå. Jeg kjenner vaktmesteren til hallen veldig godt og vi kan kanskje trene gratis der 1-2 ganger i uka! Jeg tenkte jeg skulle ta mange sitt-ups og armhevninger hver dag + gå på trenings studio't. Er det trening? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Ville i grunn ikke tatt armhevninger hver dag. ta heller 3 ganger i uka, men da hardt. Sånn at du ikke klarer èn til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå