Stian89 Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 Uff. Elendig trening i dag! Skulle egentlig tatt bein og skuldre i dag, men greide bare såvidt å slite meg gjennom beindelen. Får ta resten imorgen, istedet. Slappe greier. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 Tviler på du er født i 94 å allerede har 47 i sko. 9017224[/snapback] Fettern min brukte 49,5 da han var ett år eldre. Noen er mye større enn gjennomsnittet, bare. 9017381[/snapback] Og jeg er en av de hva synes dere om de? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 Og jeg er en av de hva synes dere om de? 9018448[/snapback] Hva vi syns om dine store føtter? Eh, joda. Det er nok tøft, det. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 nei! og være stor, større en normalt`? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 nei! og være stor, større en normalt`? 9018542[/snapback] Who cares. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 nei! og være stor, større en normalt`? 9018542[/snapback] Hadde det enda vært i et annet lem, hadde det jo vært en fordel. Store føtter skaper jo bare problemer. Takk gud for mine 43-føtter, jeg kan kjøpe alle sko jeg vil... Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 nei! og være stor, større en normalt`? 9018542[/snapback] Veldig tøft. Kan jeg få ta på deg? Jeg vil også ha stooooore føtter altså. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2007 nei! og være stor, større en normalt`? 9018542[/snapback] Jo, det synes jeg er utrolig interessant og relevant for det hele. Det vil ikke ha så veldig stor innvirkning på treninga di. Om noe, vil du kanskje ta mindre i visse øvelser siden løftelengden blir større. Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 7. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2007 Og jeg er en av de hva synes dere om de? 9018448[/snapback] Hva vi syns om dine store føtter? Eh, joda. Det er nok tøft, det. 9018506[/snapback] Bra sagt Lenke til kommentar
DNA Skrevet 7. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2007 Noen som vet hvordan man setter opp en Laders med 12RM og Ladders på 6RM? Leste litt om Ladders, men som vanlig så klarer jeg ikke skjønner jeg ikke alt. Takk på forhånd for svar. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 8. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2007 Snart Gatebil nå (årets høydepunkt for en biljunkie som meg) . Eneste som er litt dritt er at siden det blir tre dager på rad med festing og alkohol, ødelegger jeg nok det fine deffekostholdet mitt litt. Får være ekstra streng når jeg kommer hjem. Har også et spørsmål: Når jeg løper intervaller kjenner jeg ofte en slags "ømhet"i knærne etter at jeg er ferdig. Dette varer kanskjhe 5-10 minutter og etterpå er de så gode som nye, hva er dette? Trener jeg for hardt, eller kan jeg risikere å dra på meg en belastningsskade? Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 9. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2007 Har ikke penger til å komme meg på Rudskogen i år JEG VIL! Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 9. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2007 Når jeg løper intervaller kjenner jeg ofte en slags "ømhet"i knærne etter at jeg er ferdig. Dette varer kanskjhe 5-10 minutter og etterpå er de så gode som nye, hva er dette? Trener jeg for hardt, eller kan jeg risikere å dra på meg en belastningsskade? 9032182[/snapback] Kjører du intervaller på asfalt? Men kneet er et meget komplisert ledd, og nesten umulig å si hva som er feil uten grundig undersøkelse. Men det kan hende at du har feil sko, så jeg hadde sjekket opp dette. Blir det fortsatt ikke bedre, så ta en tur til legen. Knærne skal du ha med deg hele livet, så stell pent med dem Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2007 Løper jeg 100 meter på asfalt får jeg vondt i kneet. Prøv å løp i skogen en uke, og se om det er noe forskjell. Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 9. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2007 Asfalt er ikke bra. Tredemøller uten demping er ikke så bra det heller. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 9. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2007 Litt interessant lesning her: http://www.dragondoor.com/articler/mode3/310/ Anbefaler alle å lese, kom over det da jeg googlet litt. Står mye fornuftig der. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 9. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2007 Når jeg løper intervaller kjenner jeg ofte en slags "ømhet"i knærne etter at jeg er ferdig. Dette varer kanskjhe 5-10 minutter og etterpå er de så gode som nye, hva er dette? Trener jeg for hardt, eller kan jeg risikere å dra på meg en belastningsskade? 9032182[/snapback] Kjører du intervaller på asfalt? Men kneet er et meget komplisert ledd, og nesten umulig å si hva som er feil uten grundig undersøkelse. Men det kan hende at du har feil sko, så jeg hadde sjekket opp dette. Blir det fortsatt ikke bedre, så ta en tur til legen. Knærne skal du ha med deg hele livet, så stell pent med dem 9035163[/snapback] Løper på tredemølle, som visst nok skal ha demping (i følge en svær sticker på siden i hvert fall ) med Nike Shox sko. Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 9. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2007 Er dette Kreatinet noe og satse på? Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 9. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2007 Ja det er det, billig og bra Lenke til kommentar
DNA Skrevet 9. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2007 Det kreatinet der var kjempebilligt, og hvis det er bra som kengdal sa så er det helt klart et bra kjøp. Skjønner ikke hva som skjedde med meg etter trening i dag. Begynte å skjelve da jeg satt meg ned og holdt på å spy da jeg skulle ta karbohydratene og proteinshaken =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå