Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nei! og være stor, større en normalt`?

9018542[/snapback]

Jo, det synes jeg er utrolig interessant og relevant for det hele.

Det vil ikke ha så veldig stor innvirkning på treninga di. Om noe, vil du kanskje ta mindre i visse øvelser siden løftelengden blir større.

Lenke til kommentar

Snart Gatebil nå (årets høydepunkt for en biljunkie som meg) :D. Eneste som er litt dritt er at siden det blir tre dager på rad med festing og alkohol, ødelegger jeg nok det fine deffekostholdet mitt litt. Får være ekstra streng når jeg kommer hjem.

:cool:

Har også et spørsmål:

Når jeg løper intervaller kjenner jeg ofte en slags "ømhet"i knærne etter at jeg er ferdig. Dette varer kanskjhe 5-10 minutter og etterpå er de så gode som nye, hva er dette? Trener jeg for hardt, eller kan jeg risikere å dra på meg en belastningsskade?

Lenke til kommentar
Når jeg løper intervaller kjenner jeg ofte en slags "ømhet"i knærne etter at jeg er ferdig. Dette varer kanskjhe 5-10 minutter og etterpå er de så gode som nye, hva er dette? Trener jeg for hardt, eller kan jeg risikere å dra på meg en belastningsskade?

9032182[/snapback]

Kjører du intervaller på asfalt?

Men kneet er et meget komplisert ledd, og nesten umulig å si hva som er feil uten grundig undersøkelse. Men det kan hende at du har feil sko, så jeg hadde sjekket opp dette. Blir det fortsatt ikke bedre, så ta en tur til legen. Knærne skal du ha med deg hele livet, så stell pent med dem ;)

Lenke til kommentar

9032182[/snapback]

Kjører du intervaller på asfalt?

Men kneet er et meget komplisert ledd, og nesten umulig å si hva som er feil uten grundig undersøkelse. Men det kan hende at du har feil sko, så jeg hadde sjekket opp dette. Blir det fortsatt ikke bedre, så ta en tur til legen. Knærne skal du ha med deg hele livet, så stell pent med dem ;)

9035163[/snapback]

Løper på tredemølle, som visst nok skal ha demping (i følge en svær sticker på siden i hvert fall :p) med Nike Shox sko. :)

Lenke til kommentar

Det kreatinet der var kjempebilligt, og hvis det er bra som kengdal sa så er det helt klart et bra kjøp.

Skjønner ikke hva som skjedde med meg etter trening i dag. Begynte å skjelve da jeg satt meg ned og holdt på å spy da jeg skulle ta karbohydratene og proteinshaken =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...