Patrick de Maar Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 Det er ikke lurt å "legge" ting på brystet eller magen, fordi da belaster du gjerne ryggen, og ofte på en litt uheldig måte. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 de lå i armene da! hadde armene i en bue utover/oppover... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 Kjør noen enkle bicepsøvelser (EZ-curls, hammercurls, Scottcurls, stående kabelcurls etc) samme dag som du trener rygg, da får du "dobbel effekt". 8992080[/snapback] Bare ikke overdriv så. 3-5 set er ofte nok etter f.eks 12 set på ryggen. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 Noen som har noe å si om Karl Johan Fitness? Kommer hjem fra ferie om en uke og vurderer å begynne der. Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Æsj, i dag har jeg bentrening. Av en eller annen grunn misliker jeg det sterkt. Jeg tror det kan ha noe med å gjøre at jeg sjelden trente ben før, og nå har jeg integrert det i treningsopplegget mitt. Sist jeg tok knebøy i smith-maskin, så klarte jeg å strekke en muskel på baksiden av låret. Heldigvis var det i siste settet, og jeg var flink nok til å tøye forsiktig og lenge, samt massere den muskelen godt. Tror det skal gå bra å gjøre det i dag igjen (Det skjedde på mandag). Knebøy er noe jeg burde skjerpe meg på. Jeg klarer svært lav vekt. Men så har jeg nettopp begynt med den øvelsen, og har absolutt ikke lyst å ødelegge knærne, så jeg tror ikke jeg skal begynne med noen utålmodig økning av vekt. Ellers, så fungerer det veldig bra med mitt nye treningsopplegg. Har gått over til 12-20 reps i 3-5 sett. Føler at det gir meg mer den "sviende" følelsen, noe som jeg liker godt å kjenne. Har også funnet ut at det å skrive treningsdagbok hjelper veldig mye på både motivasjon og engasjement. Gjør det veldig enkelt å vite hvor mye jeg skal øke i vekter, samt hvilke øvelser jeg gikk til bristepunktet på sist. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Æsj, i dag har jeg bentrening. Av en eller annen grunn misliker jeg det sterkt. Jeg tror det kan ha noe med å gjøre at jeg sjelden trente ben før, og nå har jeg integrert det i treningsopplegget mitt.Sist jeg tok knebøy i smith-maskin, så klarte jeg å strekke en muskel på baksiden av låret. Heldigvis var det i siste settet, og jeg var flink nok til å tøye forsiktig og lenge, samt massere den muskelen godt. Tror det skal gå bra å gjøre det i dag igjen (Det skjedde på mandag). Knebøy er noe jeg burde skjerpe meg på. Jeg klarer svært lav vekt. Men så har jeg nettopp begynt med den øvelsen, og har absolutt ikke lyst å ødelegge knærne, så jeg tror ikke jeg skal begynne med noen utålmodig økning av vekt. Ellers, så fungerer det veldig bra med mitt nye treningsopplegg. Har gått over til 12-20 reps i 3-5 sett. Føler at det gir meg mer den "sviende" følelsen, noe som jeg liker godt å kjenne. Har også funnet ut at det å skrive treningsdagbok hjelper veldig mye på både motivasjon og engasjement. Gjør det veldig enkelt å vite hvor mye jeg skal øke i vekter, samt hvilke øvelser jeg gikk til bristepunktet på sist. 9008261[/snapback] Sounds good. Ville kanskje vurdert å droppe smith maskin? Er det ikke slik at man får med flere støttemuskler osv i prosessen hvis man trener uten smith? Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Sounds good. Ville kanskje vurdert å droppe smith maskin? Er det ikke slik at man får med flere støttemuskler osv i prosessen hvis man trener uten smith? 9008346[/snapback] Njaa, tror jeg vil gjøre meg mer trygg på knebøy-bevegelsen før jeg begynner med løs stang. Kan fort skjære seg, tror jeg. Det har jeg selvfølgelig ikke erfart, er bare noe jeg tipper. Men jeg blir nok å gå over etter hvert Lenke til kommentar
bryggern Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Har dokke noken tips for å bedre trening motivasjonen? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Har dokke noken tips for å bedre trening motivasjonen? 9011461[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&hl=+motivasjon https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&hl=+motivasjon Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 trent i en uke nå, i fjøs og tunge stener i siloen og gjett hva jeg har gått opp i kg? 3Kg er ikke det bra så vet ikke jeg Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 lol? Det går ikke an å gå opp 3 kg i muskler på ei uke. Det at du veier 3 kilo mer på vekta kan være av mange grunner. For eks. mer mat i magen eller lenge sia du har vært på do. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 var på do får jeg målte meg, har trent mye føtter og rygg til pappa da! er 3Kg tyngre ikke noe større mage så Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 var på do får jeg målte meg, har trent mye føtter og rygg til pappa da!er 3Kg tyngre ikke noe større mage så 9014989[/snapback] Når du sier "til", mener du "hos"? Ellers skjønner jeg ikke ikke hva du mener med resten av "setningen" din heller. ? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 Du må ha fått jævlig store føtter. Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 trent i en uke nå, i fjøs og tunge stener i siloen og gjett hva jeg har gått opp i kg? 3Kg er ikke det bra så vet ikke jeg 9014893[/snapback] Det er bra! Bare å kjøre på videre nå. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 kjøpte mørtel i dag, skal skaffe jern og da skal jeg lage slik som jeg har på nakken og går med Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 Du må ha fått jævlig store føtter. 9015239[/snapback] :!: Damn right^ Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 bruker sko nr 47, litt vanskelig og finne sko da hva med når de vokser da... Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 bruker sko nr 47, litt vanskelig og finne sko da hva med når de vokser da... 9016872[/snapback] Tviler på du er født i 94 å allerede har 47 i sko. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 Tviler på du er født i 94 å allerede har 47 i sko. 9017224[/snapback] Fettern min brukte 49,5 da han var ett år eldre. Noen er mye større enn gjennomsnittet, bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå