Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Prøvde akkurat å måle fettprosenten. Ble nok litt unøyaktig siden jeg brukte linjal ( :p ), men jeg fikk hjelp og han brukte lang tid på å få det mest mulig riktig. Endte opp på 24,5% noe jeg synes var ganske høyt. Sykt å tenke på at jeg består av 1/4 fett. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøvde akkurat å måle fettprosenten. Ble nok litt unøyaktig siden jeg brukte linjal ( :p ), men jeg fikk hjelp og han brukte lang tid på å få det mest mulig riktig. Endte opp på 24,5% noe jeg synes var ganske høyt. Sykt å tenke på at jeg består av 1/4 fett.  :dontgetit:

8937707[/snapback]

Er jo ikke akkurat mye det da, jenter skal helst holde seg over 18.

 

Selv har jeg 19%, men jeg er gutt da - så jeg skal nok ned et stykke til. :p

Lenke til kommentar
Prøvde akkurat å måle fettprosenten. Ble nok litt unøyaktig siden jeg brukte linjal ( :p ), men jeg fikk hjelp og han brukte lang tid på å få det mest mulig riktig. Endte opp på 24,5% noe jeg synes var ganske høyt. Sykt å tenke på at jeg består av 1/4 fett.  :dontgetit:

8937707[/snapback]

Du er jente :)

 

Jenter skal ikke ha så veldig lav fettprosent.

Lenke til kommentar

Er så utrolig morsomt å se på tullinger i gymmet, prøver å ikke stirre rart på dem men er rett og slett ikke mulig.

 

Først begynner de selvfølgelig på chestpress maskinen så går de over til benpress og tar 20kg x 30 noen ganger og må slite skikkelig for å få opp stangen. Huff, ungdomme nå til dags, ikke rart de ikke får resultater!

 

Edit: 20kg var det.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Og da håper jeg du som har mer kompetanse gir litt av din kunnskap og kommer med noen kjappe, små tips, istedenfor å riste på hodet mens du har pause.

8942001[/snapback]

Er nok litt for sjenert til å gå bort til 5 ungdommer å være bedrevitende, ville vel blitt dritt ut.

 

Får også lyst til å gå bort når PT sier til folk uten skader at de ødelegger knærene sine av å ta ATG knebøy, men sånt tørr jeg ikke.

Lenke til kommentar
Gjør du en liten feil i knebøy, kan det gå ganske ille...

 

Selv har jeg noen i klassen min som tar rundt om 30 bicepscurl - Ferdig - og så tar seg en cola og noe chips.  :no:

 

Edit: ganske, ikke kanskje.. Arg!

8942685[/snapback]

Det er ikke direkte GALT å ta mange reps, mange reps med bicepcurl gir såkalt density/tetthet og harde muskler. Cola er faktisk en styrkedrikk, den har koffein og sukker, som egentlig passer ganske bra. Chipsen derimot, er rene fettbomba, stekt i smult.

Lenke til kommentar
Gjør du en liten feil i knebøy, kan det gå ganske ille...

 

Selv har jeg noen i klassen min som tar rundt om 30 bicepscurl - Ferdig - og så tar seg en cola og noe chips.  :no:

 

Edit: ganske, ikke kanskje.. Arg!

8942685[/snapback]

Det er ikke direkte GALT å ta mange reps, mange reps med bicepcurl gir såkalt density/tetthet og harde muskler. Cola er faktisk en styrkedrikk, den har koffein og sukker, som egentlig passer ganske bra. Chipsen derimot, er rene fettbomba, stekt i smult.

8942729[/snapback]

Fortsatt energi :cool:

Lenke til kommentar
Og da håper jeg du som har mer kompetanse gir litt av din kunnskap og kommer med noen kjappe, små tips, istedenfor å riste på hodet mens du har pause.

8942001[/snapback]

Er nok litt for sjenert til å gå bort til 5 ungdommer å være bedrevitende, ville vel blitt dritt ut.

 

8942575[/snapback]

 

Det er greit å være sjenert. Men bare for å ha det på det rene; det er veldig stor forskjell på å være bedreviter, enn å gå bort til noen å gi de noen hyggelige, konstruktive tips når man ser de gjør noe riv ruskende galt.

 

Senest for et par dager siden så var det en som kom bort til meg og ga meg noen tips i en av øvelsene jeg trente, og det setter jeg selvsagt stor pris på. Viktig å være ydmyk, selvom man føler at man mestrer noe. Kan alltid bli bedre. Og hvis noen møter dine vennlige tips på en slik måte der de sier at du bør passe dine egne saker, og at de er verdensmestere så er det de som har et problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...