mushi Skrevet 24. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2007 Prøvde akkurat å måle fettprosenten. Ble nok litt unøyaktig siden jeg brukte linjal ( ), men jeg fikk hjelp og han brukte lang tid på å få det mest mulig riktig. Endte opp på 24,5% noe jeg synes var ganske høyt. Sykt å tenke på at jeg består av 1/4 fett. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 24. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2007 Prøvde akkurat å måle fettprosenten. Ble nok litt unøyaktig siden jeg brukte linjal ( ), men jeg fikk hjelp og han brukte lang tid på å få det mest mulig riktig. Endte opp på 24,5% noe jeg synes var ganske høyt. Sykt å tenke på at jeg består av 1/4 fett. 8937707[/snapback] Er jo ikke akkurat mye det da, jenter skal helst holde seg over 18. Selv har jeg 19%, men jeg er gutt da - så jeg skal nok ned et stykke til. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Prøvde akkurat å måle fettprosenten. Ble nok litt unøyaktig siden jeg brukte linjal ( ), men jeg fikk hjelp og han brukte lang tid på å få det mest mulig riktig. Endte opp på 24,5% noe jeg synes var ganske høyt. Sykt å tenke på at jeg består av 1/4 fett. 8937707[/snapback] Du er jente Jenter skal ikke ha så veldig lav fettprosent. Lenke til kommentar
Bompel Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg testet også fettprosenten min idag på en InBodymaskin vi har her. Den var 10 %. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Jadda, da var sommerferien igang, og jeg har ikke skaffet meg jobb. Så da blir vel sommerferien for det meste brukt til trening Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg testet også fettprosenten min idag på en InBodymaskin vi har her. Den var 10 %. 8939490[/snapback] Ikke verst. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Men så kommer byggerne og sier at liten fettprosent ikke betyr så mye, før de begynner å klage over sin egen. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Er så utrolig morsomt å se på tullinger i gymmet, prøver å ikke stirre rart på dem men er rett og slett ikke mulig. Først begynner de selvfølgelig på chestpress maskinen så går de over til benpress og tar 20kg x 30 noen ganger og må slite skikkelig for å få opp stangen. Huff, ungdomme nå til dags, ikke rart de ikke får resultater! Edit: 20kg var det. Endret 25. juni 2007 av DNA Lenke til kommentar
Bompel Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Og da håper jeg du som har mer kompetanse gir litt av din kunnskap og kommer med noen kjappe, små tips, istedenfor å riste på hodet mens du har pause. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Og da håper jeg du som har mer kompetanse gir litt av din kunnskap og kommer med noen kjappe, små tips, istedenfor å riste på hodet mens du har pause. 8942001[/snapback] Er nok litt for sjenert til å gå bort til 5 ungdommer å være bedrevitende, ville vel blitt dritt ut. Får også lyst til å gå bort når PT sier til folk uten skader at de ødelegger knærene sine av å ta ATG knebøy, men sånt tørr jeg ikke. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Gjør du en liten feil i knebøy, kan det gå ganske ille... Selv har jeg noen i klassen min som tar rundt om 30 bicepscurl - Ferdig - og så tar seg en cola og noe chips. Edit: ganske, ikke kanskje.. Arg! Endret 25. juni 2007 av Bushmills Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Gjør du en liten feil i knebøy, kan det gå ganske ille... Selv har jeg noen i klassen min som tar rundt om 30 bicepscurl - Ferdig - og så tar seg en cola og noe chips. Edit: ganske, ikke kanskje.. Arg! 8942685[/snapback] Det er ikke direkte GALT å ta mange reps, mange reps med bicepcurl gir såkalt density/tetthet og harde muskler. Cola er faktisk en styrkedrikk, den har koffein og sukker, som egentlig passer ganske bra. Chipsen derimot, er rene fettbomba, stekt i smult. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Gjør du en liten feil i knebøy, kan det gå ganske ille... Selv har jeg noen i klassen min som tar rundt om 30 bicepscurl - Ferdig - og så tar seg en cola og noe chips. Edit: ganske, ikke kanskje.. Arg! 8942685[/snapback] Det er ikke direkte GALT å ta mange reps, mange reps med bicepcurl gir såkalt density/tetthet og harde muskler. Cola er faktisk en styrkedrikk, den har koffein og sukker, som egentlig passer ganske bra. Chipsen derimot, er rene fettbomba, stekt i smult. 8942729[/snapback] Fortsatt energi Lenke til kommentar
Bompel Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Og da håper jeg du som har mer kompetanse gir litt av din kunnskap og kommer med noen kjappe, små tips, istedenfor å riste på hodet mens du har pause. 8942001[/snapback] Er nok litt for sjenert til å gå bort til 5 ungdommer å være bedrevitende, ville vel blitt dritt ut. 8942575[/snapback] Det er greit å være sjenert. Men bare for å ha det på det rene; det er veldig stor forskjell på å være bedreviter, enn å gå bort til noen å gi de noen hyggelige, konstruktive tips når man ser de gjør noe riv ruskende galt. Senest for et par dager siden så var det en som kom bort til meg og ga meg noen tips i en av øvelsene jeg trente, og det setter jeg selvsagt stor pris på. Viktig å være ydmyk, selvom man føler at man mestrer noe. Kan alltid bli bedre. Og hvis noen møter dine vennlige tips på en slik måte der de sier at du bør passe dine egne saker, og at de er verdensmestere så er det de som har et problem. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Skulle vi lagd et underforum til Trening og kosthold der vi hadde hatt treningsdagbøker, eller er det bare jeg som synes det er en god ide? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Treningsdagbøker bør helst ha støtte for litt bedre tabeller og formattering enn det BB-code gir, frykter jeg =/ Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg tenker noe lignende Iforms treningsdagbøker. Det går jo ann å skrive selvedagboken hjemme, men for så å legge det ut på nettet senere. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Ingen dum idé ... Selv er jeg for et underforum med profiler, da den tråden vi har blir meget rotete - i tillegg til at det er vanskelig å se hvem som har oppdatert. Med et underforum kan alle ha hver sin tråd, og da kan man lettere kommentere og det blir lettere å se hvem som har oppdatert profilen sin. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Kunne jo lagd en funksjon under Blogg? Hver bruker kunne hatt sin egen treningsblogg. Ellers stiller jeg meg positiv til førstnevnte forslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå