Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hatt en syk oppgang på 2 måneder nå. Fra 78-79kg når kyssesyka ga seg til 88kg nå, å dette på under 3 måneder. Selvfølgelig mye vann og fett, men langt fra alt. Kroppen har tatt seg helt sinnsykt inn igjen, og formen blir bare bedre og bedre. Tok 42kgx8 på hantelpress idag, styrken kommer som bare det. Å har enda ikke startet skikkelig på beina enda! Jeg gleder meg til jeg kan starte med alt av tilskudd og skikkelige mengder protein igjen også, har hatt pause fra hardkjøret grunnet at leveren fikk seg en knekk under kyssesyka.

Dette fortjener en del smileys :D:D:D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Bra å høre. Merker fremgangen selv, da spesielt på bryst, biceps og skuldre. Triceps også forsåvidt. Jeg hadde veldig stor fremgang på rygg for ikke så lenge siden, så det er fint at resten av kroppen henter seg inn. Uheldigvis sliter jeg litt med knærne etter noen uheldige slag, så beina må hvile litt.

Lenke til kommentar

Skal nå ut og sette maxløft i markløft :mad: og max rep med sit ups benken på max :D

Edit: Klarte enormt mye mer i mark enn jeg trodde!! :D:dribble:

Markløft : 65,2kg x 5 :D (hadde ikke mere vekter og sette på)

Sit ups i skrå situps benk : 150 , kunne sikkert fint klart mer men gikk lei..

I tillegg tok jeg militær press , som blei 34 kg... men men , er tross alt bare 13 år (eller 14 om en mnd :D)

Endret av Hi-DEQ
Lenke til kommentar
Romaskin gir litt musklemasse , men ikke mye , blir vel mer kondisjons trening..

8907521[/snapback]

Man får ikke muskler av oppvarmingsettene derfor er det ganske logisk at man bygger litt muskler med romaskin heller. . .

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Chins, er det en god øvelse?

Med forskjellig plassering av armene?

8907888[/snapback]

Nedtrekk er kanskje mer begynnervennlig.

8907907[/snapback]

Uenig. Begynn rett på chins.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...