Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har noen gode tips til pålegg og frokostblanding :hmm:

 

Edit: Har nettopp fjernet markløft fra treningsprogrammet pga får ikke tilen fin teknikk :thumbdown:

8883150[/snapback]

Anyone?

8888419[/snapback]

Frokostbaldning - Havregryn, firkorn, "Gullfrokost" ...

 

Pålegg - Tunfisk, makrell-i-tomat, leverpostei, skinke, "kalkunskinke", Cottage Cheese ...

 

 

:)

Lenke til kommentar
Noen som har noen gode tips til pålegg og frokostblanding :hmm:

 

Edit: Har nettopp fjernet markløft fra treningsprogrammet pga får ikke tilen fin teknikk :thumbdown:

8883150[/snapback]

Anyone?

8888419[/snapback]

 

Havregryn (Store, de smaker bedre og er sunnere) og en dæsj Heistad Lavkcal syltetøy, kun 25kcal per 100 gram!

 

Og til markløften, den er litt vrien men sjekk ut denne filmen:

Markløft film (høyreklikk, save as, lagre som)

Lenke til kommentar
Noen som har noen gode tips til pålegg og frokostblanding :hmm:

 

Edit: Har nettopp fjernet markløft fra treningsprogrammet pga får ikke tilen fin teknikk :thumbdown:

8883150[/snapback]

Anyone?

8888419[/snapback]

 

Havregryn (Store, de smaker bedre og er sunnere) og en dæsj Heistad Lavkcal syltetøy, kun 25kcal per 100 gram!

Markløft film (høyreklikk, save as, lagre som)

8888652[/snapback]

Bjørn Havregryn småkokt. Eneste som duger for meg.

Lenke til kommentar
Noen som har noen gode tips til pålegg og frokostblanding :hmm:

 

Edit: Har nettopp fjernet markløft fra treningsprogrammet pga får ikke tilen fin teknikk :thumbdown:

8883150[/snapback]

Anyone?

8888419[/snapback]

 

Havregryn (Store, de smaker bedre og er sunnere) og en dæsj Heistad Lavkcal syltetøy, kun 25kcal per 100 gram!

 

Og til markløften, den er litt vrien men sjekk ut denne filmen:

Markløft film (høyreklikk, save as, lagre som)

8888652[/snapback]

Har du samme type vid. bare med benkpress?

Lenke til kommentar

Max-OT bentrening er noe av det sykeste jeg har vært med på, så utrolig tungt. Varme opp med 5 sett knebøy istedet for 2 sett med leg extensions ga med mye mer styrke i bena etter oppvarmingen :)

 

Kjørte på med ATG squats:

 

110kg x 6

110kg x 5

110kg x 4

 

For å så gå over til benpress:

 

180kg x 4

170kg x 6

 

Og så bakside lår og legger

 

Viste ikke at jeg hadde så mye styrke i bena, hold på å spy etter trening og underveis i treningen og måtte legge meg ned med en gang jeg kom hjem og orker ikke gå.

 

 

Skal kanskje også bytte treningstudio var innom SATS bekkestua i dag, de hadde nesten alt av utstyr, til og med skråbenk med stang og masse annet som treningstudio mitt ikke har, eneste dritt var at det var en del svake skinnyboys der som jeg er sikre på kommer til å okupere benken i blant.

 

Og ja: Kengdal du hadde rett, er stor forskjel på 12 reps og 4-6 reps så man kan ikke vite hvor mye jeg tar med 4-6 reps ut ifra 12 reps.

 

 

 

Skjønner ikke helt hvordan det er mulig å øke 17.5kg på 2 uker i ATG knebøy bare ved å varme opp med 5 sett knebøy istedet for 2 sett leg extensions og gå ned 2-4 reps og 1 sett.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
DNA: Det Max-OT programmet ser veldig spennende ut! Jeg ser fram å høre dine tilbakemeldinger etter hvert som resultatene begynner å komme.  :)

8890638[/snapback]

Hehe, det er et ganske bra program etter det jeg har oppfattet. Holder øktene på 30 min etter oppvarmingen :)

 

Nå må jeg bare få broren min til å ta et bilde av meg så jeg kan se hvor bra fremgangen blir.

Lenke til kommentar

Hmm, kanskje litt feil tråd å spørre i, men trådene flyter litt over i hverandre her på treningsforumet:

 

Har kommet meg i sommerjobb, og må opp ved hanegal, altså klokka sju, og bussen går halv åtte. For en som er vant med 4 minutt gange til skole ellers i året er dette helt grusomt, og jeg har ikke tid til å mekke meg morrashaken. Lurer derfor på om det går an å mekke en, og ha klar i kjøleskapet til neste morgen?

 

Grunnen til at jeg lurer er fordi proteinpulver (bruker vanlig whey 100% fra of) og melk noen gang gir ei sykt sur lukt når det har stått noen timer (når det er litt igjen i bunnen), men om det er en 2-3dl i flaska og det står i kjøleskap over natta? :hmm:

Lenke til kommentar
Noen som har noen gode tips til pålegg og frokostblanding :hmm:

 

Edit: Har nettopp fjernet markløft fra treningsprogrammet pga får ikke tilen fin teknikk :thumbdown:

8883150[/snapback]

Anyone?

8888419[/snapback]

 

Havregryn (Store, de smaker bedre og er sunnere) og en dæsj Heistad Lavkcal syltetøy, kun 25kcal per 100 gram!

 

Og til markløften, den er litt vrien men sjekk ut denne filmen:

Markløft film (høyreklikk, save as, lagre som)

8888652[/snapback]

Har du samme type vid. bare med benkpress?

8889036[/snapback]

 

 

Jepp, slenger med bøy også.

Benkpress (Høyreklikk, save as)

Knebøy (Høyreklikk, save as)

Lenke til kommentar
Det tar sånn ca. 1min å mekke en shake, Der Kommissar. For å være trygg kan du jo ha pulveret og sånn i shaken kvelden før, for så å sette til melken dagen etter.

8891576[/snapback]

 

Ikke en dum idé! Og ja, det tar kansje kort tid, men jeg pleier å vaske/skylle shakern først, fordi jeg er så lat når jeg er ferdig dagen før, hehe.

Lenke til kommentar
Noen som har noen gode tips til pålegg og frokostblanding :hmm:

 

Edit: Har nettopp fjernet markløft fra treningsprogrammet pga får ikke tilen fin teknikk :thumbdown:

8883150[/snapback]

Anyone?

8888419[/snapback]

 

Havregryn (Store, de smaker bedre og er sunnere) og en dæsj Heistad Lavkcal syltetøy, kun 25kcal per 100 gram!

 

Og til markløften, den er litt vrien men sjekk ut denne filmen:

Markløft film (høyreklikk, save as, lagre som)

8888652[/snapback]

Har du samme type vid. bare med benkpress?

8889036[/snapback]

 

 

Jepp, slenger med bøy også.

Benkpress (Høyreklikk, save as)

Knebøy (Høyreklikk, save as)

8891565[/snapback]

Takk, fant det i går kveld på den sia, så lurte på om jeg skulle fjerne spmet. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...