mushi Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 *snip* 8813774[/snapback] Hadde spist nok, og drakk masse. Det er bare varmen som tar knekken på meg, kan ikke helt se at jeg klarer å trene gjennom hele sommeren. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 Ta den uke fri og ta det litt med ro, kanskje du ikke blir kvalm når du kommer tilbake Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 Har jo akkurat hatt en uke fri Prøver på nytt til uka, jogger meg heller noen turer på kvelden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 Wooho, kjekt å trekke fire visdomstenner. Har ikke spist på snart 3 dager, kun drukket 3-4 glass vann... Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 *snip* 8813774[/snapback] Hadde spist nok, og drakk masse. Det er bare varmen som tar knekken på meg, kan ikke helt se at jeg klarer å trene gjennom hele sommeren. 8813855[/snapback] Etter alle solemerker kommer ikke resten av sommeren til å bli konsekvent like varm som denne uka har vært. Benytt deg av regnværsdagene, da kan du få løpt uten større besvær, så kan du heller sole deg når det er varmt. Og trene på kvelden/tidlig om morgenen er også fint, hvis du orker og har viljestyrke Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 Flytt til Nord-Norge, problem solved. I tillegg får du ekstra trening iform av og måkke snø på vinteren. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 Flytt til Nord-Norge, problem solved. I tillegg får du ekstra trening iform av og måkke snø på vinteren. 8815181[/snapback] Pøh, snø du liksom. Bare sørpe og holke å finne her i Nord, og gretne persontransporter som kjører deg overende når den suser ulovlig gjennom kirkegården. Men sterk i beina blir du, av å vasse gjennom sørpa hele vintern. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Flytt til Nord-Norge, problem solved. I tillegg får du ekstra trening iform av og måkke snø på vinteren. 8815181[/snapback] Pøh, snø du liksom. Bare sørpe og holke å finne her i Nord, og gretne persontransporter som kjører deg overende når den suser ulovlig gjennom kirkegården. Men sterk i beina blir du, av å vasse gjennom sørpa hele vintern. 8816717[/snapback] Var da mer enn nok snø i Tromsø i Februar-Mars! Frem til da vet jeg ikke, oppholdt meg i Trondheim da Lenke til kommentar
DNA Skrevet 10. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Hvis jeg har lyst til å utvikle bra fremside lår er det da bedre med: Dype knebøy 4 x 8 og så neste underkropps trening frontbøy 3 x 12. Eller er det bedre med dype knebøy 4 x 8 og så neste trening dype 3 x 12? Har hørt at frontbøy tar skikkelig på fremsiden av låret og mindre på rumpe og korsrygg. Synes rumpen min har blitt stor nok som den er, må jo kjøpe XL kjorts som så vidt passet Og får jenterumpe i alle de gamle buksene mine. Endret 10. juni 2007 av DNA Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 La oss si jeg har et kosthold beståendes av 200g proteiner på en normal treningsdag. Skal jeg innta like mye proteiner og carbs på en hvile dag, eller bør jeg redusere inntaket? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 La oss si jeg har et kosthold beståendes av 200g proteiner på en normal treningsdag. Skal jeg innta like mye proteiner og carbs på en hvile dag, eller bør jeg redusere inntaket? 8832801[/snapback] Du skal innta det samme. Du bygger muskler de dagene du ikke trener også. Lenke til kommentar
whom Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Fått meg en forkjølelse i sommervarmen Må nok ta en pause fra kardio- og styrketreningen inntill jeg føler meg god nok igjen. Sikkert ikke så dumt uansett med hetebølgen som er ute og går. Dere får ha noen gode treningsøkter videre. Men husk; like viktig å finne tid til grillkos med venner å familie, bare du står for vareinnkjøpet. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Spørsmål: Er det noe gym av skikkelig old school kvalitet i Trondheim? Vurderer og flytte snart så må ha et skikkelig gym. Blir Trondheim eller Oslo jeg flytter til om det blir. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Det LarsP snakker om nede ved Nidarø er vel oldschool, ellers har man Kaliber Gym like utenfor Trondheim hvor jeg har hørt at store folk trives. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Dro ut på en god mils joggetur i dag, men jeg klarte å få gnagsår under begge sålene. Det gjør seriøst vondt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Det LarsP snakker om nede ved Nidarø er vel oldschool, ellers har man Kaliber Gym like utenfor Trondheim hvor jeg har hørt at store folk trives. 8839003[/snapback] Ja kaliber gym har jeg hørt mye bra om, drar jeg til Oslo blir valget enkelt Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Det LarsP snakker om nede ved Nidarø er vel oldschool, ellers har man Kaliber Gym like utenfor Trondheim hvor jeg har hørt at store folk trives. 8839003[/snapback] Ja kaliber gym har jeg hørt mye bra om, drar jeg til Oslo blir valget enkelt 8839067[/snapback] Haralds? Kjenner en som trener der. Ifølge han er det tidenes sykeste gjeng som trener der, og de fleste er fulle av roids. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Det LarsP snakker om nede ved Nidarø er vel oldschool, ellers har man Kaliber Gym like utenfor Trondheim hvor jeg har hørt at store folk trives. 8839003[/snapback] Ja kaliber gym har jeg hørt mye bra om, drar jeg til Oslo blir valget enkelt 8839067[/snapback] Haralds? Kjenner en som trener der. Ifølge han er det tidenes sykeste gjeng som trener der, og de fleste er fulle av roids. 8839124[/snapback] Det er det gymet som ble brukt på UNO-filmen? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Det er det gymet som ble brukt på UNO-filmen? 8839263[/snapback] Nei, det er Haralds Gym. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå