Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*snip*

8813774[/snapback]

Hadde spist nok, og drakk masse. Det er bare varmen som tar knekken på meg, kan ikke helt se at jeg klarer å trene gjennom hele sommeren.

8813855[/snapback]

Etter alle solemerker kommer ikke resten av sommeren til å bli konsekvent like varm som denne uka har vært. Benytt deg av regnværsdagene, da kan du få løpt uten større besvær, så kan du heller sole deg når det er varmt. Og trene på kvelden/tidlig om morgenen er også fint, hvis du orker og har viljestyrke :thumbup:

Lenke til kommentar
Flytt til Nord-Norge, problem solved. I tillegg får du ekstra trening iform av og måkke snø på vinteren.

8815181[/snapback]

 

Pøh, snø du liksom. Bare sørpe og holke å finne her i Nord, og gretne persontransporter som kjører deg overende når den suser ulovlig gjennom kirkegården. Men sterk i beina blir du, av å vasse gjennom sørpa hele vintern.

Lenke til kommentar
Flytt til Nord-Norge, problem solved. I tillegg får du ekstra trening iform av og måkke snø på vinteren.

8815181[/snapback]

 

Pøh, snø du liksom. Bare sørpe og holke å finne her i Nord, og gretne persontransporter som kjører deg overende når den suser ulovlig gjennom kirkegården. Men sterk i beina blir du, av å vasse gjennom sørpa hele vintern.

8816717[/snapback]

Var da mer enn nok snø i Tromsø i Februar-Mars! Frem til da vet jeg ikke, oppholdt meg i Trondheim da :cool:

Lenke til kommentar

Hvis jeg har lyst til å utvikle bra fremside lår er det da bedre med: Dype knebøy 4 x 8 og så neste underkropps trening frontbøy 3 x 12.

 

Eller er det bedre med dype knebøy 4 x 8 og så neste trening dype 3 x 12?

 

Har hørt at frontbøy tar skikkelig på fremsiden av låret og mindre på rumpe og korsrygg.

 

Synes rumpen min har blitt stor nok som den er, må jo kjøpe XL kjorts som så vidt passet :dontgetit: Og får jenterumpe i alle de gamle buksene mine.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
La oss si jeg har et kosthold beståendes av 200g proteiner på en normal treningsdag.

Skal jeg innta like mye proteiner og carbs på en hvile dag, eller bør jeg redusere inntaket?

8832801[/snapback]

Du skal innta det samme.

 

Du bygger muskler de dagene du ikke trener også.

Lenke til kommentar

Fått meg en forkjølelse i sommervarmen :hmm:

Må nok ta en pause fra kardio- og styrketreningen inntill jeg føler meg god nok igjen.

Sikkert ikke så dumt uansett med hetebølgen som er ute og går. ;)

 

Dere får ha noen gode treningsøkter videre. Men husk; like viktig å finne tid til grillkos med venner å familie, bare du står for vareinnkjøpet. ;)

Lenke til kommentar
Det LarsP snakker om nede ved Nidarø er vel oldschool, ellers har man Kaliber Gym like utenfor Trondheim hvor jeg har hørt at store folk trives.

8839003[/snapback]

Ja kaliber gym har jeg hørt mye bra om, drar jeg til Oslo blir valget enkelt :D

8839067[/snapback]

Haralds? Kjenner en som trener der. Ifølge han er det tidenes sykeste gjeng som trener der, og de fleste er fulle av roids.

Lenke til kommentar
Det LarsP snakker om nede ved Nidarø er vel oldschool, ellers har man Kaliber Gym like utenfor Trondheim hvor jeg har hørt at store folk trives.

8839003[/snapback]

Ja kaliber gym har jeg hørt mye bra om, drar jeg til Oslo blir valget enkelt :D

8839067[/snapback]

Haralds? Kjenner en som trener der. Ifølge han er det tidenes sykeste gjeng som trener der, og de fleste er fulle av roids.

8839124[/snapback]

Det er det gymet som ble brukt på UNO-filmen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...