Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

I dag kjenner jeg det godt i ryggen etter nok en markløftøkt med dårlig teknikk. Jeg fikk et par tilbakemeldinger på gymmet og det kom seg mot slutten, men da hadde jeg tatt så mange terpesett at jeg var helt ute. Var nede i 50 kg for å trene teknikk. Tok av meg skoene, ettersom det ikke anbefales å løfte i joggesko, og det var en del bedre faktisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I dag kjenner jeg det godt i ryggen etter nok en markløftøkt med dårlig teknikk. Jeg fikk et par tilbakemeldinger på gymmet og det kom seg mot slutten, men da hadde jeg tatt så mange terpesett at jeg var helt ute. Var nede i 50 kg for å trene teknikk. Tok av meg skoene, ettersom det ikke anbefales å løfte i joggesko, og det var en del bedre faktisk.

8794897[/snapback]

Hang in there.

Plutselig går det opp et lys når det gjelder teknikk. Teknikken og marken min ble mye bedre når jeg lærte meg å presse rompa "ned mot gulvet".

Endret av kengdal
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

I dag var nok en småkvalm dag på trening. Beinøktene har en tendens til å bli sånn. Makset ut to av maskinene i gymmet, så jeg er fornøyd. Rumpe/bakside lår (en fots) og mage/fremside lår på henholdsvis 100 og 95 kg. Støl i morgen regner jeg med.

Lenke til kommentar
I dag var nok en småkvalm dag på trening. Beinøktene har en tendens til å bli sånn. Makset ut to av maskinene i gymmet, så jeg er fornøyd. Rumpe/bakside lår (en fots) og mage/fremside lår på henholdsvis 100 og 95 kg. Støl i morgen regner jeg med.

8798482[/snapback]

Det tyder på at glykogenlagrene begynner å bli tomme. Har selv opplevd dette flere ganger på rygg og bein-dager.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
I dag var nok en småkvalm dag på trening. Beinøktene har en tendens til å bli sånn. Makset ut to av maskinene i gymmet, så jeg er fornøyd. Rumpe/bakside lår (en fots) og mage/fremside lår på henholdsvis 100 og 95 kg. Støl i morgen regner jeg med.

8798482[/snapback]

Det tyder på at glykogenlagrene begynner å bli tomme. Har selv opplevd dette flere ganger på rygg og bein-dager.

8798503[/snapback]

 

Jepp, jeg tenkte det samme. I dag har jeg fått i meg veldig mye proteiner i forhold til karbohydrater og jeg tenkte faktisk på måltidet før trening, som bestod av potetsalat og en halv kylling, at jeg ikke hadde fått i meg nok energi. Bananen etter trening var god, for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Ugh.. treningssenteret hvor jeg vanligvis trener (SiB Vektertorget) er stengt til August. I mens må jeg trene på SiB sentrum. Det vil si mye maskiner, få benker, tre olympiastenger, som alltid er i bruk og 1 curlstang.

 

Pluss for de øvelsene hvor jeg bruker maskiner, hadde de ikke de samme maskinene :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...