Mr. Bojangles Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Takker for svar, spise så lang tid før løpe går nok ikke, klarer maks 1time før jeg skal løpe:) skal få kjøpt en banan eller to og få i meg skiver + havregryn og den vanlige protein-karbo-kreatin shaken min brutti: har sånn armbånd jeg også noe bra musikk som folk kan anbefale? 5-7sanger? 8774802[/snapback] Du når vel ikke å høre gjennom 5-7 sanger på 3000 meter? 8775916[/snapback] Da løper du i så fall meget tregt. Men det kan være han vil ha litt å velge i. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Han skal vel varme opp litt først og. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 5 Sanger: Good Vibrations - Marky Mark Here it goes again - OkGo Bang a Gong(get it on) - T-Rex I cant hold back - Survivor 2 Bonus sanger: Black eyed boy - Texas 19-2000(soulchild remix) - Gorillaz Der har du 7 sanger som alle fungerer glimrende til jogging Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Litt vel trege og slappe sanger for min smak da men :-/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Litt vel trege og slappe sanger for min smak da men :-/ 8779833[/snapback] Jepp, kommer jo helt an på musikk-smak. Liker selv Drum and bass (: Pendulum har noen bra sanger, da får jeg lyst til å sette opp tempoet hvertfall. Endret 4. juni 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Wow, første gangen jeg har trent mage til failure. Lenke til kommentar
whom Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Wow, første gangen jeg har trent mage til failure. 8785448[/snapback] Å anbefale? ganske ofte jeg trener den 'godt', men failure krever litt Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Litt vel trege og slappe sanger for min smak da men :-/ 8779833[/snapback] Ja, funker nok ikke for alle. Men "good vibrations" er et must på en hver playlist Fant en annen bra sang også: Ride on time - Black Box, litt mer fart i den. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Wow, første gangen jeg har trent mage til failure. 8785448[/snapback] Å anbefale? ganske ofte jeg trener den 'godt', men failure krever litt 8786393[/snapback] Det var en ny følelse i allfall. Det jeg gjorde var at jeg trente i 6 minutter, 1 minutt for hver øvelse, og i løp av det minuttet så prøvde jeg å gjøre så mange reps som mulig. Basic crunches Basic sit-ups Benhev (?) Sykling Crunch mot venstre kne Crunch mot høyre kne Ekstremt effektiv trening i allfall. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Har hatt et problem med motivasjon for dagen.. Jeg pleide å glede meg veldig til trening før, men nå er det ikke så mye å glede seg til føler jeg. eller det er egentlig veldig opp og ned, jeg gleder meg bare til halvparten av treningene mine. Er jeg blitt treningslei? og burde ta pause vis jeg ikke føler for å trene, eller bare stå imot å gå på trening uansett hva jeg føler? trener vanligvis 5dager i uka, med 3-splitt. har vurdert å begynne med 3 dager i uka med 3-splitt nå som sommeren kommer. Endret 5. juni 2007 av *@lex* Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Går du på deff for tiden? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Nei, kjører det samme løpet, spiser faktisk mye mer nå en før Lenke til kommentar
DNA Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Digg å ha klart armstørrelse målet til sommern før sommeren har started Nå er det bare å klare benstørrelse målet som ikke er nådd. Bra å sette mål så kan jeg se fremgangen bedre. Begge armene er 40cm med bicepsflex med ca. 16% fettprosent. Så spørsmålet er: Hvor mye i cm vil de gå ned hvis jeg noen gang hadde kommet meg ned på 10% fettprosent? En venn sier armstørrelse går ned utrolig mye på deff. Endret 5. juni 2007 av DNA Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Kjempebra DNA/nWe Jeg ligger en dag etter med loggføringen min, fordi jeg ikke trene igår, men skal ta brystøkten min nå, samt mage. Ryggprogrammet er det eneste jeg syns er bra nå, resten syns jeg burde hatt flere/bedre øvelser. Skyter det ut når jeg er ferdig, ellers blir jeg aldri ferdig. En dag utsettelse med en økt er nok. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Nei, kjører det samme løpet, spiser faktisk mye mer nå en før 8790139[/snapback] Åssen gikk Coopertesten? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Kjempebra DNA/nWe Jeg ligger en dag etter med loggføringen min, fordi jeg ikke trene igår, men skal ta brystøkten min nå, samt mage. Ryggprogrammet er det eneste jeg syns er bra nå, resten syns jeg burde hatt flere/bedre øvelser. Skyter det ut når jeg er ferdig, ellers blir jeg aldri ferdig. En dag utsettelse med en økt er nok. 8791019[/snapback] Takk Bare å finne noen øvelser du liker som treffer alle musklene i kroppen. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Tar 5-6min pause nå. mellom bryst og mageøkten. Pleier ikk eå kjøre to økter på samme dag, så vet ikke hvordan det er å hoppe rett over til mage. Uansett, dette gir meg tid til å poste brystprogrammet, som jeg er misfornøyd med. Dag 3(Bryst, triceps) 2x10 Pushups 5x8 Flies 5x7 Triceps-nedtrekk 3x8 Pec-deck Benken kommer i hus om en uke og to, så benk kommer med i programmet med engang den er oppe. Tips til flere gode øvelser jeg kan ta med i programmet? Har: Manualer Olympia-stang Multigym(pec-deck, nedtrekk,(og kabelroing, men er vel urellevant for bryst.....eller?....)) Endret 5. juni 2007 av PatrickM Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Snipp 8790993[/snapback] Det er ikke snakk om mye, maks en cm. Men slikt må du ikke tenke på, da blir du gal Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Tips til flere gode øvelser jeg kan ta med i programmet? 8791661[/snapback] Skråbenk med manualer? Eventuelt flatbenk. Eller, det spørs jo om du har tunge nok. Åja, trodde du hadde kjøpt benken og ikke stanga, sorry. Men du kan jo kanskje legge den inn likevel, bytte på med vanlig benkpress, f.eks. Endret 5. juni 2007 av Redline Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Big muscular people tend to eat alot of protein Small people loves to argue about the benefits about low protein diets Fat people tend to eat alot of carbs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå