Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva ligger du på i knebøy nå da, Hyrlen(jeg vil vite din definisjon av svak)?

8751810[/snapback]

Det sier jeg faen ikke høyt :whistle:

Men er tresifret hvertfall, trøster meg med det. Uansett presset jeg meg ikke så heftig idag, tenkte jeg skulle gå i morgen.

Lenke til kommentar
Løp 6 runder, fikk 4-er. Jogget rolig siste 4 minutten, pga. hold - så jeg kunne sikkert klart litt mer.

5 runder klarer du med lett jogg.

Mente mer, er det ikke en slik oversikt. Oversikt som sier om man er trent, godt trent, ol. Synes å huske det.

Jeg greide 6 runder, og det var med jevn jogging hele tiden, litt raskere på slutten though.

Lenke til kommentar
Løp 6 runder, fikk 4-er. Jogget rolig siste 4 minutten, pga. hold - så jeg kunne sikkert klart litt mer.

5 runder klarer du med lett jogg.

Mente mer, er det ikke en slik oversikt. Oversikt som sier om man er trent, godt trent, ol. Synes å huske det.

Jeg greide 6 runder, og det var med jevn jogging hele tiden, litt raskere på slutten though.

8752184[/snapback]

Jo, har det i kroppsøvingsboken min.

Svært god: Jenter 2700m+ Gutter 3100+

God: J 2200-2700m G 2600-3100

Mindre god: J 1800-2200 G 2200-2600

Dårlig: J 1800- G 2200-

Karakterskalaen blir jo individuell for skolen, men de fleste oppererer med 3km som 6-er for gutter. Selv synes jeg dog kravene for gutter er litt vel høye i forhold til jentenes krav.

Edit: Jippi!! Jeg er "mindre god". :D

Endret av EvenT
Lenke til kommentar
Jo, har det i kroppsøvingsboken min.

Svært god: Jenter 2700m+ Gutter 3100+

God: J 2200-2700m G 2600-3100

Mindre god: J 1800-2200 G 2200-2600

Dårlig: J 1800- G 2200-

Karakterskalaen blir jo individuell for skolen, men de fleste oppererer med 3km som 6-er for gutter. Selv synes jeg dog kravene for gutter er litt vel høye i forhold til jentenes krav.

Edit: Jippi!! Jeg er "mindre god".  :D

Ah, tusen takk. Ikke misfornøyd med å være god jeg.

Kan hende kravene er litt for høye for gutter, men i min klasse funker den skalaen der egentlig veldig bra. Dårligste gutten var vel på 7 runder.

Mens jenta var nedpå 3 elns..

Sorry, leste ikke alt :)

Du er tilgitt :D

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Jeg ligger vel et sted mellom Dårlig og Mindre god, ville jeg tippe. Kan ikke si jeg skammer meg :D Styrketrening = gøy, kondistrening = sux. Etter min mening selvsagt, jeg vet at folk har forskjellige meninger^^.

8752883[/snapback]

Jeg har blitt omvendt, å løpe i finværet er kjempeherlig!

Lenke til kommentar
Jeg ligger vel et sted mellom Dårlig og Mindre god, ville jeg tippe. Kan ikke si jeg skammer meg :D Styrketrening = gøy, kondistrening = sux. Etter min mening selvsagt, jeg vet at folk har forskjellige meninger^^.

8752883[/snapback]

Så sant. Ingenting jeg hater mer enn å løpe/trene kondis.

Lenke til kommentar
Jeg har blitt omvendt, å løpe i finværet er kjempeherlig!

8753217[/snapback]

Vinteren = sux for løping, sommeren = allergi til tusen med alle plager det fører med seg. Snue, rennende øyne, varm, trøtt, sliten og lite utholdende. Ikke rart jeg hater sommeren mer enn jeg elsker den.
Lenke til kommentar

Jeg vil tro at jeg klarer rundt 3000m på 12 minutter nå som jeg har trent litt. På cooperstesten i GK klarte jeg 2750m uten å ha trent noe, så jeg tror jeg går litt over det nå.

Kondistrening er det beste, langkjør er det aller beste. Det er så kjedelig å bare sitte/stå og trene med noen vekter eller liknende. Kroppsvekttrening går an, men det er ikke like bra som løping. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...