Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2007 Overekstendert tror jeg han ene instruktøren på kontoret kaller det. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 30. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2007 hva slaks mat gjør folk "fort" tunge?graut, men det er mettende noe som ike en mettende og gjør meg tung! 8741673[/snapback] Energioverskudd gjør deg tyngre. Sliter du med å spise nok så kan du spe på med 1 spiseskje matolje til enkelte måltider. Ellers er det bare å spise MYE. Pass på å få i deg nok protein, karbohydrat og fett; ikke glem noen av dem. 8741699[/snapback] Hvordan sper du på med oljen? Spiser det som tran? Eller har du det i maten? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 30. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2007 Kan antagligvis gjøres på begge måter, men tror du kan spise det rett fra en skje eller lignende med fordel, fordi du da vil kunne kontrollere sånn ca akkuratt hvor mye du får i deg. Correct me if i'm wrong... Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 30. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2007 Æsj, var dum nok til å kjøpe meg kaldpresset olivenolje, lukter noe jævlig. Får vel kjøpe meg vanlig matolje Lenke til kommentar
DNA Skrevet 30. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Æsj, var dum nok til å kjøpe meg kaldpresset olivenolje, lukter noe jævlig. Får vel kjøpe meg vanlig matolje 8742528[/snapback] Oliven olje smaker dritt rett og slett Kjøp Raps olje, litt godt faktisk. Btw: Ca. hvor mange kg går dere opp hver uke? rundt 0,3kg her. Endret 30. mai 2007 av DNA Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg har gått ned 5 kg på to uker. Nesten uten å trene samt ikke tenke noe på eventuelle dietter. Utrolig hvor raskt kroppen reagerer når man slutter å ha i seg dritmat 24/7. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg har gått ned 5 kg på to uker. Nesten uten å trene samt ikke tenke noe på eventuelle dietter. Utrolig hvor raskt kroppen reagerer når man slutter å ha i seg dritmat 24/7. 8742719[/snapback] Svin. Jeg har gått opp 5 kg på like mange uker. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2007 Det eneste jeg har gjort er å ikke drikke så mye øl samt ikke spise is og snop hele jævla dagen. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 30. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2007 Har spist jævlig dårlig i det siste jeg også, men utrolig nok har vekten holdt seg relativt bra. Bare tapt 2 kilo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2007 Det eneste jeg har gjort er å ikke drikke så mye øl samt ikke spise is og snop hele jævla dagen. 8742852[/snapback] Jeg drikker nesten ikke (så mye), spiser aldri snop, spiser bare stygg, sunn mat, men kroppen min tar opp og lagrer hver eneste kcal! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2007 Det eneste jeg har gjort er å ikke drikke så mye øl samt ikke spise is og snop hele jævla dagen. 8742852[/snapback] Jeg drikker nesten ikke (så mye), spiser aldri snop, spiser bare stygg, sunn mat, men kroppen min tar opp og lagrer hver eneste kcal! 8743382[/snapback] Gjør ikke alle det? Til syvende og sist er det vel forholdet mellom energi inn og ut som avgjør om man går opp eller ned i vekt. Lenke til kommentar
Bompel Skrevet 30. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2007 Overekstendert tror jeg han ene instruktøren på kontoret kaller det. 8742375[/snapback] Jepp. Jeg bruker det. "Å overekstendere kneleddet er teit". For eksempel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2007 Gjør ikke alle det? Til syvende og sist er det vel forholdet mellom energi inn og ut som avgjør om man går opp eller ned i vekt. 8743715[/snapback] Det er en del faktorer som spiller inn. Stoffskifte, for eksempel, er en ting jeg sliter litt med. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 jeg skulle finne mat olje i mat skapet til mamma, men fant bare vegetabilsk olje. det var IKKE godt! Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Æsj, var dum nok til å kjøpe meg kaldpresset olivenolje, lukter noe jævlig. Får vel kjøpe meg vanlig matolje 8742528[/snapback] Endelig noen som er enig med meg. Prøvde å la flere folk lukte på den, men jeg var visst den eneste som syns den luktet stygt Btw: Er det noen som vet om en side med oversikt over navnet på forskjellige øvelser? Jeg har begynt å skrive ned alle øvelsene jeg gjør i en treningsøkt, og det hadde vært mye lettere hvis jeg kunne navngi hver eneste øvelse, uten å finne opp egne ord på dem Da snakker jeg om vektløfting. Endret 31. mai 2007 av e-banez Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 Æsj, var dum nok til å kjøpe meg kaldpresset olivenolje, lukter noe jævlig. Får vel kjøpe meg vanlig matolje 8742528[/snapback] Endelig noen som er enig med meg. Prøvde å la flere folk lukte på den, men jeg var visst den eneste som syns den luktet stygt Btw: Er det noen som vet om en side med oversikt over navnet på forskjellige øvelser? Jeg har begynt å skrive ned alle øvelsene jeg gjør i en treningsøkt, og det hadde vært mye lettere hvis jeg kunne navngi hver eneste øvelse, uten å finne opp egne ord på dem Da snakker jeg om vektløfting. 8746357[/snapback] Trykk på meg Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 Trykk på meg 8746366[/snapback] Takker så meget Lenke til kommentar
gnav Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Hva er forskjell på brede, vanlige og smale chins? Hva trener Latissimus Dorsi best? Endret 31. mai 2007 av Gnav Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 86.5 kg når jeg våknet i morrest, veide 88kg før jeg la meg. Jeg lurer virkelig på hva som går av kroppen. Gror som pokker, å har nesten ikke trent i det siste. Nå mangler jeg bare 3.5kg, så nærmer jeg meg matchvekt. Å jeg har enda ikke startet med beintreningene etter kyssesyka, kan ikke si annet enn at dette var oppløftende. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 Hva er forskjell på brede, vanlige og smale chins? Hva trener Latissimus Dorsi best? 8746802[/snapback] Vil tro du bruker biceps mye mer med smalt grep. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå