DNA Skrevet 26. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2007 Wtf så creepy. Hadde akurat skrevet i loggen min på iform.no så skulle jeg over å skrive på treningsforum loggen, men sto alt jeg hadde skrevet for økten der med eksakt samme tidspunkt som loggen i iform.no Hadde jo ikke skrevet der en gang, 100% sikker Lenke til kommentar
Camron Skrevet 26. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2007 Heh. Kanskje de samkjører? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 26. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2007 Heh. Kanskje de samkjører? 8705239[/snapback] Tviler. Var VELDIG spooky ivertfal Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2007 Har et lite problem jeg håper på å få et svar på.. Situasjonen er; jeg slitter med å ha "øl-mage" stikker mye ut vis dere skjønner, og jeg har ganske lav fett %, så vil ikke akkurat løpe det av meg, for å ikke miste masse på andre steder av kroppen. 8702543[/snapback] Stikk på Sunkost og få tak i epleeddik. Det burde ordne biffen. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 26. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2007 Har et lite problem jeg håper på å få et svar på.. Situasjonen er; jeg slitter med å ha "øl-mage" stikker mye ut vis dere skjønner, og jeg har ganske lav fett %, så vil ikke akkurat løpe det av meg, for å ikke miste masse på andre steder av kroppen. 8702543[/snapback] Stikk på Sunkost og få tak i epleeddik. Det burde ordne biffen. 8705333[/snapback] Ok, hva er det epleeddik gjør? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2007 Ok, hva er det epleeddik gjør? 8705546[/snapback] I tillegg til et sunt kosthold og mosjon kan epleeddik være et hjelpemiddel for å oppnå vektkontroll. Epleeddik gjør at magesekken tømmer seg saktere og dermed fordeles opptaket av karbohydrater seg over lengre tid. Dette kan være med på å stabilisere blodsukkeret. Kelp inneholder jod som kan være gunstig for forbrenningen. Krom kan dempe søtsuget. Sunkost epleeddik med vitamin B6, krom og kelp kan i tillegg til endringer i kost og mosjon være et godt bidrag til vektredusering. Det er ikke en "fat burner", men et hjelpemiddel til forbrenningen. Jeg har en annen kilde på det, men ikke akkurat her. Jeg brukte det for å gjøre magen mindre oppblåst, ikke forbrenne fett, og det funket. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 26. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2007 Det må jeg teste Wh1te Magen blir som regel litt mer oppblåst midt på dagen (ikke mye oppblåst, men litt), og det er den ikke på mornigen. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 26. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2007 Er det god trening å hoppe på trampoline? Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 Når jeg er på trening tar jeg oppvarming først, så tar jeg 10x3 reps. Men burde jeg ta f.eks, først 50kg, så 60kg og så 50kg igjen. Eller 55kg hver gang.. Hva er best og hva får man mest ut av? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 Er det benkpress du snakker om? Personlig hadde jeg valgt eksempelvis 50, 55, 60. Ergo at man øker etterhvert. Selvsagt kan du utføre litt "nedkjøring" med lette vekter på slutten, men ville ikke sagt at det var "inkludert" i 10x3 opplegget ditt, hvis du skjønner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 Er det god trening å hoppe på trampoline? 8705822[/snapback] Ja, du blir vel andpusten gjør du ikke? Jeg gir trampoline mye av æren for at jeg er så spretten og eksplosiv, men den var også en kilde til mye skader. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 Trampolina gir en stor belastning på knær, hofter o.l. Jeg synes det høres helt usannsynlig ut, men om jeg ikke husker feil vil man i nedslaget etter et høyt hopp ha den samme effekten på hoftene som om man stod med et halvt tonn på skuldrene iflg et program på Discovery. Det er nok stor forskjell fra å hoppe høyt på trampoline og å kvartbøye 500kg, men belastningen er stor uansett. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Joda trampoline er god trening, jeg blir iallefall bra sliten etter 20-30 minutter med non-stop intens hopping. Endret 27. mai 2007 av brutti Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 Joda trampoline er god trening, jeg blir iallefall bra sliten etter 20-30 minutter med non-stop intens hopping. 8716761[/snapback] Jeg er sliten etter 5 minutters hopping og jeg har temmelig god kondis. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 Trampolina gir en stor belastning på knær, hofter o.l. Jeg synes det høres helt usannsynlig ut, men om jeg ikke husker feil vil man i nedslaget etter et høyt hopp ha den samme effekten på hoftene som om man stod med et halvt tonn på skuldrene iflg et program på Discovery. Det er nok stor forskjell fra å hoppe høyt på trampoline og å kvartbøye 500kg, men belastningen er stor uansett. 8716691[/snapback] Har skadet meg mye ved å bare lande helt vanlig på trampoline da jeg hadde trampoline. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Joda trampoline er god trening, jeg blir iallefall bra sliten etter 20-30 minutter med non-stop intens hopping. 8716761[/snapback] Jeg er sliten etter 5 minutters hopping og jeg har temmelig god kondis. 8716795[/snapback] Om du virkelig vil bli sliten asap så er nok det neppe noe problem for meg heller Det blir ofte knuffing og mye lekeslossing på trampoline, skader har skjedd meg og mine venner. Har sett mye uggene landinger og andre skader. Endret 27. mai 2007 av brutti Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 Trampoline er uansett en risikosport. Jeg forskjøv korsryggen med 1 cm og det kjenner jeg enda for å si det sånn. Dessuten blir mange helt syke i hodet og gjør farlige ting, slik som vi gjorde. Fylte et basseng med vann og satset fremover mens vi tok baklengs og landet i vannet. Kunne gått et par nakker der, ja. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 Er det noen som har erfaring med helkroppsprogram med knebøy/markløft/benkpress/militærpress hver dag? Lager et helkroppsprogram og er litt usikker hvordan jeg skal fordele øvelsene. Om det skal være samme oppsett alle tre dagene eller forskjellig hver dag (heller mer mot dette). Lenke til kommentar
DNA Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 Er det noen som har erfaring med helkroppsprogram med knebøy/markløft/benkpress/militærpress hver dag? Lager et helkroppsprogram og er litt usikker hvordan jeg skal fordele øvelsene. Om det skal være samme oppsett alle tre dagene eller forskjellig hver dag (heller mer mot dette). 8717125[/snapback] Blir vel alt for tungt med 4 baseøvelser på 1 dag. . . Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 Det går til en viss grad, særlig for nybegynnere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå