Lemkin Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Du vil ivertfal få bra resultater med 5 reps x 3 hvis det er det du klarer maks. Prøv å press deg til så mange reps du klarer x 2-3 så vil du få en bra utviklett rygg. 8674186[/snapback] Syns at en burde trene til failure så lenge en er sikker på at en utfører øvelsen korrekt. Men da burde failure ligge på 10-12 reps. Lenke til kommentar
gnav Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Du vil ivertfal få bra resultater med 5 reps x 3 hvis det er det du klarer maks. Prøv å press deg til så mange reps du klarer x 2-3 så vil du få en bra utviklett rygg. 8674186[/snapback] Høres bra ut! Takker. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Hva er den godt for egentlig? Finner ikke noe når jeg søker på google. 8674248[/snapback] Han mente nappemuskelen Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Var iallefall det navnet den gikk under på ungdomsskolen. Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Og man får større sånn muskel av å nappe laksen? Ehm, det var flaut... Endret 22. mai 2007 av Jurgemaister Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Og man får større sånn muskel av å nappe laksen? Ehm, det var flaut... 8674663[/snapback] Haha, flirte godt da jeg så den forrige posten din "Fant ingenting da jeg søkte på Google" :!: Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Og man får større sånn muskel av å nappe laksen? Ehm, det var flaut... 8674663[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) En kompis pleier å si: Du skal vel ikke ha noen prohormones? Hver gang han skal til Sverige og handle kostilskudd. Jeg sier sefølgelig nei og ler litt, så ler han også litt og sier det er en spøk, noe jeg ikke tror det er. Han sa også at det er folk som forsker på det, og noen studier viser at det ikke er farlig i det hele tatt. Men er det egentlig farlig? Har ikke tenkt på å skaffe meg det, men hadde vært morsomt å vite mer om emnet. Er sånn konkuranse hvor de gir bort ett nytt gratis Prohormone på bodybuilding.com hvor de gir bort til menn over 21 år, derfor lurte jeg Edit: Er det lovelig i Sverige? Endret 22. mai 2007 av DNA Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 skal trent bryst en stund nå jeg, bare for info :p noen tips, har 2 eller flere øvelser på det så... Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Skyline: Du SKAL trene hele kroppen, ikke bare bryst. Når du er så ung(samme går for meg), må du tenke på det grunnleggende, hele kroppen. Du skal ikke fokusere på en del av kroppen. Dog, om du føler at du henger litt etter på bryst kan du prøve med et sett eller to mer, og kanskje litt mer belastning. Et par øvelser: Benkpress Flies Endret 22. mai 2007 av PatrickM Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Hvordan funker rulleskøyter som kardio? Hva slags muskler trener du når du går på skøyter? Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Han sa også at det er folk som forsker på det, og noen studier viser at det ikke er farlig i det hele tatt. Men er det egentlig farlig? Har ikke tenkt på å skaffe meg det, men hadde vært morsomt å vite mer om emnet. Edit: Er det lovelig i Sverige? 8675175[/snapback] Prohormoner er ikke hormoner. Det er stoffer som skal kunne utvikle seg til hormoner i kroppen. Det kan være farlig, men man kan jo spørre seg om man faktisk kan ha noe effekt av det å. Men søk litt på google. Om det er lovlig i Sverige vet jeg ikke. Endret 22. mai 2007 av kengdal Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Du vil ivertfal få bra resultater med 5 reps x 3 hvis det er det du klarer maks. Prøv å press deg til så mange reps du klarer x 2-3 så vil du få en bra utviklett rygg. 8674186[/snapback] Syns at en burde trene til failure så lenge en er sikker på at en utfører øvelsen korrekt. Men da burde failure ligge på 10-12 reps. 8674274[/snapback] Ofte kan det være lurt å ikke trene til failure i de første settene. Jeg pleier å ligge 1-3 reps unna failure de første 2 settene så trener jeg til failure på de 2 siste med et eventuellt dropsett på slutten hvis det er siste øvelse. Hvis man trener til failure i starten vil man ikke klare å løfte like mange reps på like høye vekter på slutten, og jeg foretrekker å heller ha litt ekstra å gi på slutten istedenfor på starten. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Du vil ivertfal få bra resultater med 5 reps x 3 hvis det er det du klarer maks. Prøv å press deg til så mange reps du klarer x 2-3 så vil du få en bra utviklett rygg. 8674186[/snapback] Syns at en burde trene til failure så lenge en er sikker på at en utfører øvelsen korrekt. Men da burde failure ligge på 10-12 reps. 8674274[/snapback] Ofte kan det være lurt å ikke trene til failure i de første settene. Jeg pleier å ligge 1-3 reps unna failure de første 2 settene så trener jeg til failure på de 2 siste med et eventuellt dropsett på slutten hvis det er siste øvelse. Hvis man trener til failure i starten vil man ikke klare å løfte like mange reps på like høye vekter på slutten, og jeg foretrekker å heller ha litt ekstra å gi på slutten istedenfor på starten. 8676763[/snapback] Pleier å kjøre et oppvarmingssett først, så går som regel bra å kjøre til failure på hvert sett etter det. Dette er dog gitt at jeg klarer å utføre øvelsen korrekt, og har en treningspartner som er jævlig nazi på akuratt det Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Hvordan funker rulleskøyter som kardio? Hva slags muskler trener du når du går på skøyter? 8676326[/snapback] Samme musklene som når du skøyter på ski, utenom armene da, hvis du ikke bruker staver. Rulleskøyter som kardi er jeg litt skeptisk til, du må være rimelig stabil på skøytene om du skal klare det, ( så fremt du ikke har myyye flat strekning i nærheten). Men det går nok ann Lenke til kommentar
DNA Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Takk for svar Kengdal Men: Jeg spiser nå rundt 3400kcal, 320g proteiner, 400g karbohydrater og mye umettet fett og (vet ikke helt sikker hvor mye) Tingen er at jeg ikke har gått opp skit i vekt, ikke 0,1kg enn gang på over 1 uke =/ Veide 83.8kg forige uke og veier det nå også ca. 10 dager senere. Så hvor mange kcal burde jeg øke med for å være sikker på at jeg får et kcal overskudd? Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 10 dager er ikke lang tid, så jeg anbefaler deg å kjøre det samme opplegget en måned til. Hvis du forsatt ikke går øker noe da, legger du bare til litt ris og pasta til hvert måltid. Legg også inn et par spiseskjeer med oliven olje til måltidene. Men ta god tid. Det er bedre og øke sakte og jevnlig over tid, en 10-15 kilo på 2-3 måneder. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Igår så jeg noe av det mer latterlige på sats på evig lang tid. To pojker på kanskje 17år står ved benkpressen i kanskje 1 time, iløpet av hele tiden jeg var på sats stod de på BP (uunværlig legge merke til akuratt dette). De tok en rep hver på ca 50 kg før de byttet og den andre spottet. Slik holdt de på mens jeg stod 2 meter vedsiden av i knebøy å prøvde lavære le av disse ynkelige guttene. Det som tok kaka var kanskje at den ene av disse to trente i pique og jeans, what the fuck?!?!? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Igår så jeg noe av det mer latterlige på sats på evig lang tid. To pojker på kanskje 17år står ved benkpressen i kanskje 1 time, iløpet av hele tiden jeg var på sats stod de på BP (uunværlig legge merke til akuratt dette). De tok en rep hver på ca 50 kg før de byttet og den andre spottet. Slik holdt de på mens jeg stod 2 meter vedsiden av i knebøy å prøvde lavære le av disse ynkelige guttene. Det som tok kaka var kanskje at den ene av disse to trente i pique og jeans, what the fuck?!?!? 8678631[/snapback] Det er jo ikke alle som har like stor peil, men slik hadde ikke engang den dummeste i klassen min gjort Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Hva er den godt for egentlig? Finner ikke noe når jeg søker på google. 8674248[/snapback] Han mente nappemuskelen Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Var iallefall det navnet den gikk under på ungdomsskolen. 8674439[/snapback] Litt mer korrekt, Brachioradialis Og funksjonen er Albuflexor. Endret 23. mai 2007 av kengdal Lenke til kommentar
DNA Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) 10 dager er ikke lang tid, så jeg anbefaler deg å kjøre det samme opplegget en måned til. Hvis du forsatt ikke går øker noe da, legger du bare til litt ris og pasta til hvert måltid. Legg også inn et par spiseskjeer med oliven olje til måltidene. Men ta god tid. Det er bedre og øke sakte og jevnlig over tid, en 10-15 kilo på 2-3 måneder. 8678283[/snapback] Hehe will do, kanskje vekten bare var litt ustabil. Synes det er litt rart hvis jeg forbrenner så mye, noe jeg ikke tror jeg gjør. Men økte med 20g havregryn for å være sikker, tror ikke det har så stor effekt på vekten. Og ja: Er det vanlig å ha kjempestor appetit? Kan spise hvor mye jeg vil omtrent uten å bli mett, og blir aldri mett i noen av måltidene selv om jeg spiser mye =/ Endret 23. mai 2007 av DNA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå