Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Broren min ville ta med Xbox 360 min til rommet hans pga hans Xbox klikka, så sier jeg sefølgelig nei.

Og så kommer han med: "Da sier jeg at du boler"

Jeg bare WTF?

Og så peker han på munnen sin og gaper opp og later som han putter ett pulver i munnen.

Jeg bare: Kreatin er ikke dop.

Hva skjer med uvitenheten  :!:

8654734[/snapback]

Trodde alle visste at kreatin, proteinpulver og vitamintabletter er bol, og at det bare gir tomme muskler.

Hadde jeg vært bror din, hadde jeg gitt meg selv juling.

Lenke til kommentar

Prøvde en ny twist i benken i dag som en pro bodybuilder på The Fit Show sa isolerte brystet veldig, vet man ikke kan isolere helt men det var ivertfal ganske mye isolasjon.

Og fy som det isolerte. Det er første gang det har vært brystet mitt som har gått til failure istedet for tricepsen. Øvelsen var med veldig treg utførelse og det var masse annet stæsj man måtte gjøre. Pleide å trene med rundt 70-72.5kg før, men måtte helt ned på 50-55kg :!: var litt flaut med så lite vekt, men lar ikke ego ta overhånd.

Elsker den nye utførelsen :love:

Lenke til kommentar

Jeg veit om mange som slenger på med vekt og jukser som bare pokker med teknikken for å vise at de er sterke, og når jeg forteller dem at jeg holder på med 10 kg bicepscurl så sier de "Ikke mer?" osv. Det morsomme er at når de prøver å gjøre bicepscurl som jeg gjør det, så klarer ikke de løfte 10 kg selv om de jukser så mye de klarer. :p

Men hvordan er den twisten? Er litt interessert med tanke på at jeg har aldri klart å kjenne at jeg trener brystet ordentlig.

Lenke til kommentar
Prøvde en ny twist i benken i dag som en pro bodybuilder på The Fit Show sa isolerte brystet veldig, vet man ikke kan isolere helt men det var ivertfal ganske mye isolasjon.

Og fy som det isolerte. Det er første gang det har vært brystet mitt som har gått til failure istedet for tricepsen. Øvelsen var med veldig treg utførelse og det var masse annet stæsj man måtte gjøre. Pleide å trene med rundt 70-72.5kg før, men måtte helt ned på 50-55kg :!: var litt flaut med så lite vekt, men lar ikke ego ta overhånd.

Elsker den nye utførelsen :love:

8662793[/snapback]

Kan du forklare den "nye" utrørelsen?

Lenke til kommentar
Wohoo! idag registrerte jeg en hvilepuls på 39 :D

8653487[/snapback]

Registreres på hvilken måte? *spent på om målingen min er korrekt nok til å slå den pulsen der kraftig* ;)

8659742[/snapback]

Med pulsklokke, hvis du slår den kraftig så begynner jeg å lure litt...

Lenke til kommentar

Skal snart bort å trene, bryst og triceps idag.

vanligvis kjører jeg "Skråbenk med hantler, vanlig benkpress og peck deck"

men ser på en video at man trener "flyes" på en benk med manualer. har jeg det dekket med de tre øvelsene? eller burde jeg legge inn "flye" øvelsen?

fint om hurtig svar, drar om 25min. :)

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Den "twisten" som jeg så i den videoen, isolerer den bedre når man gjør vanlig benkpress også?

Et annet spørsmål: Under en løpetur, burde man kunne snakke med en treningskamerat hele veien, eller burde man holde høyere intensitet? For meg personlig er det snakk om maratontrening.

EDIT: Haha, blås i det første spørsmålet, fikk svar seinere i videoen. :D

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar

Fy faen, siden det var så bra vær ute, så tenkte jeg at jeg kunne jogge meg en tur istedet for å trene. 20 min senere var jeg helt ferdig, snakk om å ha fått dårlig kondis etter jeg sluttet på VGS... Tror ikke røykingen har gjort noe særlig for bedre kondis heller. Men var godt å komme seg ut på en tur igjen, har ikke jogget siden fjor høst engang. Fikk en helvetes til pump i fremsiden av leggene, ble vondt til slutt. Noen tips til å unngå det? Bare jogge mer i fremtiden, så går det over av seg selv?

Lenke til kommentar
...jogge meg en tur istedet for å trene.

8666798[/snapback]

Godt at du har skjønt det :D

Fikk en helvetes til pump i fremsiden av leggene, ble vondt til slutt. Noen tips til å unngå det?  Bare jogge mer i fremtiden, så går det over av seg selv?

8666798[/snapback]

Sett på noe heftig musikk og spill basstrommer med føttene ut i lufta regelmessig, kjør høyreps tåhev, eller jogg deg noen turer oftere.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Fikk en helvetes til pump i fremsiden av leggene, ble vondt til slutt. Noen tips til å unngå det?  Bare jogge mer i fremtiden, så går det over av seg selv?

8666798[/snapback]

At du blir veldig stiv der er vel pga. du ikke har jogget så mye. Men kan også være at du spenner muskelen der for mye. (Skjer lett hvis du spring på glatt føre)

Jeg slet med det der en stund, og det utviklet seg til legghinnebetennelse som var et helvete, og varte i flere mnd. Tror det kom av at jeg ikke "rullet" foten nok når jeg sprang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...