Zethyr Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 NTNUI dragvoll er jo etterkrigstidsstandar i forhold! Også utolig få benker i forhold til hvor mange som trener der, er så idiotisk å stå og vente på en ledig benk... 8617769[/snapback] NTNUI Dragvoll holder vel samme nivå som Dragvoll generelt. Glad for at jeg går, og trener, på Gløshaugen. Har vært på både Dragvoll og NTNUI Dragvoll én gang, og ønsker meg ikke tilbake. Med unntak av å spille squash på NTNUI Dragvoll da, det er artig. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) NTNUI dragvoll er jo etterkrigstidsstandar i forhold! Også utolig få benker i forhold til hvor mange som trener der, er så idiotisk å stå og vente på en ledig benk... 8617769[/snapback] NTNUI Dragvoll holder vel samme nivå som Dragvoll generelt. Glad for at jeg går, og trener, på Gløshaugen. Har vært på både Dragvoll og NTNUI Dragvoll én gang, og ønsker meg ikke tilbake. Med unntak av å spille squash på NTNUI Dragvoll da, det er artig. 8618189[/snapback] Holder meg til dragvoll av det faktum at jeg ikke gidder å trene samtidig som resten av student-Norge. Edit: Kommer nok til å ta bussen opp til dragvoll for å trene til høsten også, selv om begynner på gløs. Endret 15. mai 2007 av smoothie Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Ser ut som dere har mange hantler da, kjør hantelpress hvis benkpress er opptatt Hantlene gikk fra 2kg til 60kg faktisk, men jeg kan ikke komme på å huske at noen bruke de 60kg til noe særlig. 8617813[/snapback] Gud, take me there. Tror hantlene på 3T her går til 34 eller 36kg maks. Helt idiotisk. Blir Kaliber Gym på meg til høsten, ja. Så slipper jeg curling i knebøystativet, duttefjortiser med aerobic-vekter og en bande med løsunger som tror formålet med benkene er å sitte og prate piss på. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Gud, take me there. Tror hantlene på 3T her går til 34 eller 36kg maks. Helt idiotisk. Blir Kaliber Gym på meg til høsten, ja. Så slipper jeg curling i knebøystativet, duttefjortiser med aerobic-vekter og en bande med løsunger som tror formålet med benkene er å sitte og prate piss på. 8619007[/snapback] Hvor store hantler trenger du da? I og med at det er idiotisk at de bare går til 34/36kg. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Det er idiotisk at de går til 32kg hantler på studio mitt. En kompis trener med 37kg hantler i benkpress og på hans studio har de ivertfal så tunge hantler. Tror jeg snart bytter studio, må bare finne ut om foreldrene mine betaler hver mnd eller for 1 år. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Trener selv med 35 kg hantler i skråbenk, men må nok snart opp igjen. Men ser ikke på det som noe problem enda. Hantlene her jeg trener går til 60kg hvis jeg ikke husker feil. Vet ihvertfall at vi skal få hantler opp til 75 kg i løpet av høsten etter ønske fra noen av de "store" som trener der. Endret 15. mai 2007 av JimRamse Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Hvordan er det med spising og trening? Er det at jeg spiser tunfisk etter trening bra? Bør jeg spise før kansje? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Tunfisk er utmerket etter trening, rikt på proteiner Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Gud, take me there. Tror hantlene på 3T her går til 34 eller 36kg maks. Helt idiotisk. Blir Kaliber Gym på meg til høsten, ja. Så slipper jeg curling i knebøystativet, duttefjortiser med aerobic-vekter og en bande med løsunger som tror formålet med benkene er å sitte og prate piss på. 8619007[/snapback] Hvor store hantler trenger du da? I og med at det er idiotisk at de bare går til 34/36kg. 8619098[/snapback] For øyeblikket er det nok, men det er ikke lenge til jeg trenger nye for hantelpress i hvert fall. Har en kompis som måtte gå over til stang etter å ha gått "tom" på hantlene. Man må ikke akkurat være en bodybuilder for å trene med over 34kg * 2 i hantelpress Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Tunfisk er utmerket etter trening, rikt på proteiner 8619418[/snapback] Ja, jeg har hørt det. Og det skal være ETTER trening? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Tunfisk er utmerket etter trening, rikt på proteiner 8619418[/snapback] Ja, jeg har hørt det. Og det skal være ETTER trening? 8619453[/snapback] Du må absolutt bare hive det i deg før trening/andre tider på dagen også, men slik jeg har forstått det, er det viktig å få i seg nok trege karbs før trening, og plenty med protein/karbs etter trening. Med det sagt bør du selvsagt spiser variert hele dagen, både proteiner og karbohydrater, men ja, proteiner er viktig etter trening (Skyt meg hvis jeg er på viddene) Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) For øyeblikket er det nok, men det er ikke lenge til jeg trenger nye for hantelpress i hvert fall. Har en kompis som måtte gå over til stang etter å ha gått "tom" på hantlene. Man må ikke akkurat være en bodybuilder for å trene med over 34kg * 2 i hantelpress 8619419[/snapback] Nei, men det er jo bare å bruke oppfinnsomheten om man ikke har forholdene perfekt tilrettelagt. For eksempel legge 2kg's- eller 4kg's-hantler oppå 34kg's-hantlene. *Når jeg tenker meg om klarer jeg kanskje å løfte 34kg's et par ganger i skrå hantelpress. Klarte 30kgx5 her om dagen etter 5 dager med alkoholmisbruk. Endret 15. mai 2007 av medlem-105476 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Har sett noen få jenter på NTNUI som løfter 2kg-hantler i hantelpress i redsel for å bli store, når de helt klart kunne flerdoblet vekten uten problemer. De er oftest bare å se de første dagene etter sommerferien og nyttår uansett. Gjør meg ganske lite igrunn, og jeg bytter hvertfall ikke treningsstudio på grunn av dem. Om jeg trener jevnt og trutt i et år ender jeg på 2-3 kroner per treningsøkt; skulle jeg trent et annet sted hadde det blitt betraktelig dyrere. 8617649[/snapback] Jeg betaler 350 kr i året, men så bor jeg på bygda da. Hvor mye er det normalt og bruke på treningsentere i månen\året? 8617658[/snapback] Betaler 2400 kroner i året på SiB på Vektertorget. Som student på universitet betaler man 1470 kroner i året. Priser. Hantler opp til 40kg. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 kan man ike ha litt melk i havre grynet? litt melk sammens med vannet Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 kan man ike ha litt melk i havre grynet?litt melk sammens med vannet 8619530[/snapback] Når jeg lager havregrøt bruker jeg bare melk, ikkeno vann. Men som oftest gidder jeg ikke å bruke tid på å koke, bare blander med syltetøy, melk og eter det kaldt. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Uje, kan nesten ikke vente til å prøve de nye inneskoene mine. Adidas Stabil-noe. Har begynt med innebandy - det er så sinnsykt rått. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Tunfisk er utmerket etter trening, rikt på proteiner 8619418[/snapback] Ja, jeg har hørt det. Og det skal være ETTER trening? 8619453[/snapback] Tunfisk sine proteiner har for lav verdi, så de er ikke raske nok. Etter trening skal man ha raske proteiner. Skjer med at alle har så tunge hantler? Selv trente jeg med 70-72.5kg x 5-6 i benken da jeg sluttet med vanlig benkpress. Hva burde jeg trene med i hantler? Nå trener jeg med 28kg x 10 i benkpress med hantler. Endret 15. mai 2007 av DNA Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Uje, kan nesten ikke vente til å prøve de nye inneskoene mine. Adidas Stabil-noe. Har begynt med innebandy - det er så sinnsykt rått. 8619634[/snapback] Hadde det og innefotball i gymmen i dag, innefotball eier bandy. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 skal jeg lagfe havre gryn med vann eller melk da? melk høres best ut Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Hadde det og innefotball i gymmen i dag, innefotball eier bandy. Selvfølgelig. Eller, det kommer jo litt ann på banen, spillerene, og slikt. Noen ganger kan fotball, og bandy for den saks skyld være gørr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå