Loeve Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Fy faen, om det er ÉN ting som holder meg unna treningsstudio, så er det at to lubne fjortisfitter stjeler benkpressbenkene for å ligge med frivekter på 1kg og gjøre hantelpress. Etter 50 reps sluttet jeg å telle ... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Slenger bare et innlegg inn her så jeg får den i mine innlegg. Må begynne å trene igjen jeg! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Nike+ skoene er søppel. Vær oppmerksom på at du kan mekke systemet selv. Du får kjøpt alle komponentene du trenger på nett. Ta frem favorittskoene Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Hva er det som er spesielt med disse skoene? Edit: Er det noen som har et brukbart program hvor man kan føre treningsdagbok på pc? Endret 15. mai 2007 av Aldrack Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Hva er det som er spesielt med disse skoene? Edit: Er det noen som har et brukbart program hvor man kan føre treningsdagbok på pc? 8617139[/snapback] Excel? Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg hadde håpet noen hadde et ferdig oppsett luringen.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Det er litt begrenset hvor fancy man behøver å ha ei treningsdagbok. Excel er mer enn nok, man hadde nesten (men bare nesten) klart seg med notaepad. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Fy faen, om det er ÉN ting som holder meg unna treningsstudio, så er det at to lubne fjortisfitter stjeler benkpressbenkene for å ligge med frivekter på 1kg og gjøre hantelpress. Etter 50 reps sluttet jeg å telle ... 8616108[/snapback] Det er akuratt derfor vi trener på vektløfter kulbber og ikke SATS etc. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Har sett noen få jenter på NTNUI som løfter 2kg-hantler i hantelpress i redsel for å bli store, når de helt klart kunne flerdoblet vekten uten problemer. De er oftest bare å se de første dagene etter sommerferien og nyttår uansett. Gjør meg ganske lite igrunn, og jeg bytter hvertfall ikke treningsstudio på grunn av dem. Om jeg trener jevnt og trutt i et år ender jeg på 2-3 kroner per treningsøkt; skulle jeg trent et annet sted hadde det blitt betraktelig dyrere. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Har sett noen få jenter på NTNUI som løfter 2kg-hantler i hantelpress i redsel for å bli store, når de helt klart kunne flerdoblet vekten uten problemer. De er oftest bare å se de første dagene etter sommerferien og nyttår uansett. Gjør meg ganske lite igrunn, og jeg bytter hvertfall ikke treningsstudio på grunn av dem. Om jeg trener jevnt og trutt i et år ender jeg på 2-3 kroner per treningsøkt; skulle jeg trent et annet sted hadde det blitt betraktelig dyrere. 8617649[/snapback] Jeg betaler 350 kr i året, men så bor jeg på bygda da. Hvor mye er det normalt og bruke på treningsentere i månen\året? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Det koster en del tusen i året på ting som SATS og liknende. Du er heldig som betaler 350 i året, og jeg anser meg selv for å være heldig som betaler 500 i året selv. Der jeg trente før (på bygda) måtte man betale 3600 for 9 måneder når man hadde studentrabatt, og det treningssenteret var langt bra bra. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Det koster en del tusen i året på ting som SATS og liknende. Du er heldig som betaler 350 i året, og jeg anser meg selv for å være heldig som betaler 500 i året selv. Der jeg trente før (på bygda) måtte man betale 3600 for 9 måneder når man hadde studentrabatt, og det treningssenteret var langt bra bra. 8617693[/snapback] Savner gymet jeg dro på når jeg bodde hjemme hos mor og far. 350 måneden og bedre standar på utstyret enn samtlige gym her i byen. Dro en å trente etter klokka 7 fikk en som regel hele gymet for seg selv også. Var også tilgang til stereoanlegget, så vi fikk styre musikken selv osv. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Dro en å trente etter klokka 7 fikk en som regel hele gymet for seg selv også. Var også tilgang til stereoanlegget, så vi fikk styre musikken selv osv. 8617727[/snapback] Ahh, viktige punkter. NTNUI åpner litt sent (0800 i uka / 1000 i helga) og det er nesten alltid masse folk der. I tillegg spilles det utrolig mye dritt der, nesten plagsomt å trene da. Jeg skal ikke forlange death metal akkurat, men det går vel an å holde seg unna listepop og The Dolly Song =/ Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 SATS i Lillestrøm koster 450 i måneden, det billigste studioet i samme byen har 415 i måneden. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Dro en å trente etter klokka 7 fikk en som regel hele gymet for seg selv også. Var også tilgang til stereoanlegget, så vi fikk styre musikken selv osv. 8617727[/snapback] Ahh, viktige punkter. NTNUI åpner litt sent (0800 i uka / 1000 i helga) og det er nesten alltid masse folk der. I tillegg spilles det utrolig mye dritt der, nesten plagsomt å trene da. Jeg skal ikke forlange death metal akkurat, men det går vel an å holde seg unna listepop og The Dolly Song =/ 8617743[/snapback] Enig. Ahh, savner dette: NTNUI dragvoll er jo etterkrigstidsstandar i forhold! Også utolig få benker i forhold til hvor mange som trener der, er så idiotisk å stå og vente på en ledig benk... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Hadde jeg bodd i Verdal kunne jeg få trent gratis! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Ser ut som dere har mange hantler da, kjør hantelpress hvis benkpress er opptatt Ryggtrening i dag, helt fantastisk trening Men marken var lett da, bedre å øve inn teknikken igjen helt rett enn å pøse på med vekter. Stangroingen var helt killer, og måtte lage litt høye stønnelyder og fikk noen rare blikk. Endret 15. mai 2007 av DNA Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Nå har jeg nettop vært ute på litt under en times joggetur, med skadet kne, jeg merket ingenting til det, men når jeg skule prøve å sykle kjente jeg det litt.. merkelig.. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Ser ut som dere har mange hantler da, kjør hantelpress hvis benkpress er opptatt Hantlene gikk fra 2kg til 60kg faktisk, men jeg kan ikke komme på å huske at noen bruke de 60kg til noe særlig. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Hadde jeg bodd i Verdal kunne jeg få trent gratis! 8617778[/snapback] å jeg bor like ved verdal, tenker på verdal i nord trønderlag hvor er det i amfi eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå