Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fy faen, om det er ÉN ting som holder meg unna treningsstudio, så er det at to lubne fjortisfitter stjeler benkpressbenkene for å ligge med frivekter på 1kg og gjøre hantelpress. Etter 50 reps sluttet jeg å telle ...

8616108[/snapback]

 

Det er akuratt derfor vi trener på vektløfter kulbber og ikke SATS etc. :)

Lenke til kommentar

Har sett noen få jenter på NTNUI som løfter 2kg-hantler i hantelpress i redsel for å bli store, når de helt klart kunne flerdoblet vekten uten problemer. De er oftest bare å se de første dagene etter sommerferien og nyttår uansett. Gjør meg ganske lite igrunn, og jeg bytter hvertfall ikke treningsstudio på grunn av dem. Om jeg trener jevnt og trutt i et år ender jeg på 2-3 kroner per treningsøkt; skulle jeg trent et annet sted hadde det blitt betraktelig dyrere.

Lenke til kommentar
Har sett noen få jenter på NTNUI som løfter 2kg-hantler i hantelpress i redsel for å bli store, når de helt klart kunne flerdoblet vekten uten problemer. De er oftest bare å se de første dagene etter sommerferien og nyttår uansett. Gjør meg ganske lite igrunn, og jeg bytter hvertfall ikke treningsstudio på grunn av dem. Om jeg trener jevnt og trutt i et år ender jeg på 2-3 kroner per treningsøkt; skulle jeg trent et annet sted hadde det blitt betraktelig dyrere.

8617649[/snapback]

 

Jeg betaler 350 kr i året, men så bor jeg på bygda da. Hvor mye er det normalt og bruke på treningsentere i månen\året?

Lenke til kommentar

Det koster en del tusen i året på ting som SATS og liknende. Du er heldig som betaler 350 i året, og jeg anser meg selv for å være heldig som betaler 500 i året selv. Der jeg trente før (på bygda) måtte man betale 3600 for 9 måneder når man hadde studentrabatt, og det treningssenteret var langt bra bra.

Lenke til kommentar
Det koster en del tusen i året på ting som SATS og liknende. Du er heldig som betaler 350 i året, og jeg anser meg selv for å være heldig som betaler 500 i året selv. Der jeg trente før (på bygda) måtte man betale 3600 for 9 måneder når man hadde studentrabatt, og det treningssenteret var langt bra bra.

8617693[/snapback]

 

Savner gymet jeg dro på når jeg bodde hjemme hos mor og far. 350 måneden og bedre standar på utstyret enn samtlige gym her i byen. Dro en å trente etter klokka 7 fikk en som regel hele gymet for seg selv også. Var også tilgang til stereoanlegget, så vi fikk styre musikken selv osv.

Lenke til kommentar
Dro en å trente etter klokka 7 fikk en som regel hele gymet for seg selv også. Var også tilgang til stereoanlegget, så vi fikk styre musikken selv osv.

8617727[/snapback]

Ahh, viktige punkter. NTNUI åpner litt sent (0800 i uka / 1000 i helga) og det er nesten alltid masse folk der. I tillegg spilles det utrolig mye dritt der, nesten plagsomt å trene da. Jeg skal ikke forlange death metal akkurat, men det går vel an å holde seg unna listepop og The Dolly Song =/
Lenke til kommentar
Dro en å trente etter klokka 7 fikk en som regel hele gymet for seg selv også. Var også tilgang til stereoanlegget, så vi fikk styre musikken selv osv.

8617727[/snapback]

Ahh, viktige punkter. NTNUI åpner litt sent (0800 i uka / 1000 i helga) og det er nesten alltid masse folk der. I tillegg spilles det utrolig mye dritt der, nesten plagsomt å trene da. Jeg skal ikke forlange death metal akkurat, men det går vel an å holde seg unna listepop og The Dolly Song =/

8617743[/snapback]

 

Enig.

 

Ahh, savner dette:

 

spinning%202%20058.jpg

spinning%202%20060.jpg

spinning%202%20057.jpg

 

NTNUI dragvoll er jo etterkrigstidsstandar i forhold! Også utolig få benker i forhold til hvor mange som trener der, er så idiotisk å stå og vente på en ledig benk...

Lenke til kommentar

Ser ut som dere har mange hantler da, kjør hantelpress hvis benkpress er opptatt :)

 

 

Ryggtrening i dag, helt fantastisk trening :love: Men marken var lett da, bedre å øve inn teknikken igjen helt rett enn å pøse på med vekter. Stangroingen var helt killer, og måtte lage litt høye stønnelyder og fikk noen rare blikk.

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...