skylinepower Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 jeg vil bli større, noen trenings metoder for det? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 jeg vil bli større, noen trenings metoder for det? 8611645[/snapback] Helt vanlig grunntrening av hele kroppen. Få en trener til å sette opp et program. Du må også spise bedre, I guess, uten at jeg vet noe særlig om kostholdet ditt i dag. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 er bare 13 år så kost holdet har jeg ikke Lenke til kommentar
DNA Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 er bare 13 år så kost holdet har jeg ikke 8611694[/snapback] Er bare å skaffe seg et bedre kosthold da, værre er det ikke. Uten mat kommer man ingen vei Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 jeg spiser mye, men sikert ike rett. rett for og bli sterkere Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 jeg spiser mye, men sikert ike rett.rett for og bli sterkere 8611764[/snapback] Har lest i en av de andre trådene dine, og ettersom jeg har forstått spiser du ikke så altfor mye egentilg. Du må gjerne hive på mer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 FEIL. Å gå helt ned sliter mindre på knærene enn vanlig knebøy og kvartbøy. Hva mener du med vanlige knebøy? At du har hofta under kneleddet så de er godkjente? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 FEIL. Å gå helt ned sliter mindre på knærene enn vanlig knebøy og kvartbøy. Hva mener du med vanlige knebøy? At du har hofta under kneleddet så de er godkjente? 8611979[/snapback] Yes Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Trodde helt ned sleit mest på kneene jeg? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Å gå helt ned sliter mindre på knærene enn vanlig knebøy og kvartbøy. Mushi: prøv og ikke bøy deg fremover, hvis det er vanskelig plaser en planke under føttene. 8611589[/snapback] ok. Da prøver jeg det Takk for svarene jeg har fått. Knaser det slik når du går trapper også? Litt lyder er normalt, men knasing og ubehag skal det ikke være. Hvor tungt løfter du når det blir slik? 8611286[/snapback] Kun min egen vekt. Har ikke gått i en trapp på flere mnd, så det er jeg usikker på. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Husk og varm ordentlig opp og da Varm opp med rygghev, situps, lette leg extensions som erganske trege for å få igang blodsirkulasjonen og ta 2-3 lette oppvarming sett i knebøyen. Da burde det også gå mye bedre. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Helvete! Jeg skadet kneet idag, hvorfor snakker vi ikke om, men poenget er det at jeg har vondt, og vet ikke når jeg burde trene igjen(jogging, sykling, svømming) Lenke til kommentar
Cadaverfur Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Helvete! Jeg skadet kneet idag, hvorfor snakker vi ikke om, men poenget er det at jeg har vondt, og vet ikke når jeg burde trene igjen(jogging, sykling, svømming) 8612292[/snapback] Den er kjipt! Føler med deg Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Helvete! Jeg skadet kneet idag, hvorfor snakker vi ikke om, men poenget er det at jeg har vondt, og vet ikke når jeg burde trene igjen(jogging, sykling, svømming) 8612292[/snapback] Stopp når kroppen sier stopp. Ikke tren før kneet føles bra igjen Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Helvete! Jeg skadet kneet idag, hvorfor snakker vi ikke om, men poenget er det at jeg har vondt, og vet ikke når jeg burde trene igjen(jogging, sykling, svømming) 8612292[/snapback] Stopp når kroppen sier stopp. Ikke tren før kneet føles bra igjen 8613281[/snapback] Det enkle er ofte det beste:P Jeg tenkte jeg skulle prøve imorgen, vi har fri hele dagen, og det ville vært dumt og ikke bruke den fornuftig Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg tenkte jeg skulle prøve imorgen, vi har fri hele dagen, og det ville vært dumt og ikke bruke den fornuftig 8613430[/snapback] Jeg tror det heller ville vært dumt å trene hvis du har vondt. Men hva vet vel jeg? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Jeg tenkte jeg skulle prøve imorgen, vi har fri hele dagen, og det ville vært dumt og ikke bruke den fornuftig 8613430[/snapback] Jeg tror det heller ville vært dumt å trene hvis du har vondt. Men hva vet vel jeg? 8613742[/snapback] Det er ganske dumt ja. Jeg hadde vondt i kneet, men likevel trente jeg neste uke ben, og det fikk jeg svi for. Det gjorde at fremgangen i knebøy stoppet helt opp og benet var vondt. Så ligger på ca. det samme i knebøy som jeg gjorde for litt over 1mnd siden =/ men går heldigvis fremover nå. La heller benet hvile og ikke vær like dum som meg. Endret 14. mai 2007 av DNA Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) I dag har jeg jogget nesten 1,2 mil og jeg er helt utslått nå! I tillegg til at jeg klipte en rimelig stor plen etter å ha jogget 1mil og jogget tilbake etterpå. Vellykket treningsøkt vil jeg si! EDIT: Har trent lørdag og søndag i forveien rimelig hardt også... Så blir godt med to hviledager nå! Endret 14. mai 2007 av sk1rty Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Noen som har Nike+? Erfaringer og pris? ty Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Noen som har Nike+? Erfaringer og pris? ty 8614472[/snapback] Artig sak hvis du har iPod fra før. Skoene er gode, og duppeditten til å putte i skoen. Fin som stoppeklokke på gerilja kardio, og uten at jeg har kalibrert min, så er den ganske nøyaktig. Bruker den mest for å ta tiden når jeg sykler, og da måler den jo ikke noe særlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå