Ballus Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Tok meg en joggetur idag, lenge siden sist, jeg har syklet så mye at jeg ikke har orket å jogge. Jeg må si at jeg fikk en herlig følelse når jeg var ferdig Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Mente 4-5 km hver dag Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Hva er det som skjer med kroppen når man får hold egentlig? Endret 9. mai 2007 av 3raz3r Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Hater og trene triceps og bein Det er så utrolig kjedelig + ingen gøye øvelser Kansje jeg trener bein nok med og sykle ca 4-5 km hver uke dag 8576105[/snapback] Er da mye "kult" til triceps Pushdowns er god, smalbenk, og dips om skuldrene holder. Selvfølgelig slår ikke dette ei real bicepsøkt Endret 9. mai 2007 av Dagon Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Mente 4-5 km hver dag 8576546[/snapback] Det er allikvell ikke nok. Selv jogger jeg bare på dager hvor det er fint vær, men jeg går hjem fra skolen rundt 4-5km nesten hver dag. idag gikk man hjem, jogget, drev med bein-trening... det kjente man. Men, det holder ikke med 4-5km hver dag. Du må nok ha beintrening gutt^^ Lenke til kommentar
DNA Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Selvfølgelig slår ikke dette ei real bicepsøkt 8576701[/snapback] Biceps Kjedeligste å trene Endret 9. mai 2007 av DNA Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Jeg digger å trene biceps. Å se hantelen komme opp, og sakte ned igjen. Når jeg skaffer stang må jeg prøve Biceps-curl med den^^ Endret 9. mai 2007 av PatrickM Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Armer er generelt kjedelig å trene, alt for små muskler til at det skal kalles en treningsøkt. Ben og rygg derimot! Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg trener armer etter å ha trent rygg. Det er den diggeste dagen av alle. Jeg elsker å trene rygg, deretter kommer biceps... etter det igjen er jeg ikke sikker, blir vel bryst. Bein er på sisteplass. Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg trener armer etter å ha trent rygg. Det er den diggeste dagen av alle. Jeg elsker å trene rygg, deretter kommer biceps... etter det igjen er jeg ikke sikker, blir vel bryst. Bein er på sisteplass. 8576993[/snapback] Kjører samme jeg og. Ryggdagen er knall Men ei brystøkt med ny pers i benk er like bra, trur jeg. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Var på seminar med Thomas Stellander nå, det var både lærerikt og trivelig. Ga meg økt motivasjon til jeg skal fikse kostholdet mer strikt til neste semester også. 12 dager til første eksamen nå, så da unner jeg meg å ikke ha orden på noe som helst annet enn skolearbeid. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Var på seminar med Thomas Stellander nå, det var både lærerikt og trivelig. Ga meg økt motivasjon til jeg skal fikse kostholdet mer strikt til neste semester også. 12 dager til første eksamen nå, så da unner jeg meg å ikke ha orden på noe som helst annet enn skolearbeid. 8577042[/snapback] Ah var det i dag? Tenkte jeg skulle sykle meg en tur bort til Kaliber! Fortell litt mer om hva han sa da Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Men ei brystøkt med ny pers i benk er like bra, trur jeg. 8577030[/snapback] Har ikke gått til innkjøp av benk og stang enda. Fant et kjempebra brukt sett med olympiastang, masse vekter og en supe benk for et par tusinger, men selvfølgelig var den solgt før eg rakk å gjøre noe med saken. Trener for tidenn med flies og pushups. Gleder meg til jeg får benk. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Syns rygg er noe av det kjekkeste, jeg. Thumbs up. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Ah var det i dag? Tenkte jeg skulle sykle meg en tur bort til Kaliber! Fortell litt mer om hva han sa da 8577061[/snapback] Var mye av det vanlige som "spis mer, spis minst så så mye fett, karbohydrater og protein osv. osv.", så var det noen konkrete tips rettet mot de fire navngitte måltidene. Litt snakk om forskjellige produkter, både matvarer og tilskudd. Til slutt avsluttet han med en ganske festlig historie om hvordan han endte opp (etter en dasstur) gående i bar overkropp gjennom en Boing 747 stappfull av passasjerer etter en konkurranse, og hvordan han fikk en del rare blikk. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg liker heller ikke trene ben, men det må gjøres så da ere bare bånn gass i knebøy selvom jeg synes det finnes mange andre morsomme øvelser. Liker f. eks nedrekk /m tau peck-deck samt opptrekk (biceps) Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Hater og trene triceps og bein Det er så utrolig kjedelig + ingen gøye øvelser Kansje jeg trener bein nok med og sykle ca 4-5 km hver uke dag 8576105[/snapback] Er da mye "kult" til triceps Pushdowns er god, smalbenk, og dips om skuldrene holder. Selvfølgelig slår ikke dette ei real bicepsøkt 8576701[/snapback] Enig i at det hadde blitt gøyere da , men har bare tillgang till naturen og maualer Første morgens løping økta i mitt liv er ferdig!! er helt pudding med har 3 timer trening senere i dag Edit: Det er ikke noe spesielt navn på trening før frokost? Endret 10. mai 2007 av Hi-DEQ Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Armer er generelt kjedelig å trene, alt for små muskler til at det skal kalles en treningsøkt. Ben og rygg derimot! 8576978[/snapback] Det gøyeste er jo og trene bryst, mage og biceps syns nå jeg Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Ingenting slår ei god ryggøkt. Biceps kjørte jeg isolert forrige trening for moro skyld, men før det var det godt over en måned siden forrige gang. Det blir langt over en måned til neste gang også. Triceps får seg ca. 2-3 sett isolert på brystdagen. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Mente 4-5 km hver dag 8576546[/snapback] Bare for å komme med et eksempel, så sykler jeg 1.5-2 mil som oppvarming før jeg skal trene det jeg skal. Etter trening så er det samme turen hjem igjen. Hvis jeg kun skal sitte på sykkelen en dag blir det fort 4-5 mil på de dagene jeg bruker turen som restitusjonstrening. Treningsøkter ligger som oftest på 4-8 mil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå