Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hater og trene triceps og bein  :hrm:

Det er så utrolig kjedelig + ingen gøye øvelser :thumbdown:

Kansje jeg trener bein nok med og sykle ca 4-5 km hver uke dag  :whistle:

8576105[/snapback]

Er da mye "kult" til triceps :D Pushdowns er god, smalbenk, og dips om skuldrene holder.

Selvfølgelig slår ikke dette ei real bicepsøkt ;)

Endret av Dagon
Lenke til kommentar
Jeg trener armer etter å ha trent rygg. Det er den diggeste dagen av alle. Jeg elsker å trene rygg, deretter kommer biceps... etter det igjen er jeg ikke sikker, blir vel bryst. Bein er på sisteplass.

8576993[/snapback]

Kjører samme jeg og. Ryggdagen er knall :dribble:

Men ei brystøkt med ny pers i benk er like bra, trur jeg.

Lenke til kommentar

Var på seminar med Thomas Stellander nå, det var både lærerikt og trivelig. Ga meg økt motivasjon til jeg skal fikse kostholdet mer strikt til neste semester også. 12 dager til første eksamen nå, så da unner jeg meg å ikke ha orden på noe som helst annet enn skolearbeid.

Lenke til kommentar
Var på seminar med Thomas Stellander nå, det var både lærerikt og trivelig. Ga meg økt motivasjon til jeg skal fikse kostholdet mer strikt til neste semester også. 12 dager til første eksamen nå, så da unner jeg meg å ikke ha orden på noe som helst annet enn skolearbeid.

8577042[/snapback]

Ah var det i dag? Tenkte jeg skulle sykle meg en tur bort til Kaliber! Fortell litt mer om hva han sa da :p

Lenke til kommentar
Men ei brystøkt med ny pers i benk er like bra, trur jeg.

8577030[/snapback]

Har ikke gått til innkjøp av benk og stang enda. Fant et kjempebra brukt sett med olympiastang, masse vekter og en supe benk for et par tusinger, men selvfølgelig var den solgt før eg rakk å gjøre noe med saken. :(

Trener for tidenn med flies og pushups. Gleder meg til jeg får benk.

Lenke til kommentar
Ah var det i dag? Tenkte jeg skulle sykle meg en tur bort til Kaliber! Fortell litt mer om hva han sa da :p

8577061[/snapback]

Var mye av det vanlige som "spis mer, spis minst så så mye fett, karbohydrater og protein osv. osv.", så var det noen konkrete tips rettet mot de fire navngitte måltidene. Litt snakk om forskjellige produkter, både matvarer og tilskudd. Til slutt avsluttet han med en ganske festlig historie om hvordan han endte opp (etter en dasstur) gående i bar overkropp gjennom en Boing 747 stappfull av passasjerer etter en konkurranse, og hvordan han fikk en del rare blikk.
Lenke til kommentar
Hater og trene triceps og bein  :hrm:

Det er så utrolig kjedelig + ingen gøye øvelser :thumbdown:

Kansje jeg trener bein nok med og sykle ca 4-5 km hver uke dag  :whistle:

8576105[/snapback]

Er da mye "kult" til triceps :D Pushdowns er god, smalbenk, og dips om skuldrene holder.

Selvfølgelig slår ikke dette ei real bicepsøkt ;)

8576701[/snapback]

Enig i at det hadde blitt gøyere da , men har bare tillgang till naturen og maualer :(

Første morgens løping økta i mitt liv er ferdig!! :D er helt pudding med har 3 timer trening senere i dag :dontgetit:

Edit: Det er ikke noe spesielt navn på trening før frokost?

Endret av Hi-DEQ
Lenke til kommentar
Mente 4-5 km hver dag

8576546[/snapback]

Bare for å komme med et eksempel, så sykler jeg 1.5-2 mil som oppvarming før jeg skal trene det jeg skal. Etter trening så er det samme turen hjem igjen. Hvis jeg kun skal sitte på sykkelen en dag blir det fort 4-5 mil på de dagene jeg bruker turen som restitusjonstrening. Treningsøkter ligger som oftest på 4-8 mil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...