Zethyr Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Tunge øvelser som benpress, militærpress, benkpress, knebøy, markløft, skråbenk osv er som regel 90 sek, mens litt mindre krevende øvelser som sidehev, nedtrekk osv er som regel 60 sek. 8569026[/snapback] Hvis du synes nedtrekk er en lite krevende øvelse gjør du noe galt Selv om jeg ikke hadde kjørt markløft først så er det sjelden jeg er så sliten som etter noen sett nedtrekk påfulgt av noen sett forskjellige roøvelser. T-bar-roing sliter absolutt mest på, det har blitt den nye favorittøvelsen min. Blir ofte bare sittende stille i pausene mot slutten av ryggtreninga, orker ikke se meg rundt engang. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Ok, lite krevende er litt feil sagt ja. Tenkte noen skulle si noe imot Øvelsen er tung ja, men trenger ikke mer enn 1 min som regel siden jeg presser meg ganske mye og har små pauser. Øvelsen litt krevende ja, men klarer å fortsette etter 1 min, men det klarer jeg f.eks ikke med knebøy hvis du skjønner hva jeg mener F.eks 65kg 3 x 8 er tungt, men jeg trenger ikke mer enn 1 min pauser. Endret 8. mai 2007 av DNA Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Hvor kan man kjøpe chin-up bar i Norge? Ikke en slik man fester imellom dørkarmen, men en stor en som man fester over selve karmen? Og hvor mye koster to 16 kilos vekter sånn ca? Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Hvor kan man kjøpe chin-up bar i Norge? Ikke en slik man fester imellom dørkarmen, men en stor en som man fester over selve karmen? Her Og hvor mye koster to 16 kilos vekter sånn ca? 8570012[/snapback] Hantler? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Endelig har jeg fått trent ordentlig igjen etter tre uker uten å løfte en finger. Hvorfor kommer ikke motivasjon på hermetikk? Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Endelig har jeg fått trent ordentlig igjen etter tre uker uten å løfte en finger. Hvorfor kommer ikke motivasjon på hermetikk? 8571642[/snapback] Fordi vi har Den Store Motivasjonstråden! Edit: La inn link Endret 9. mai 2007 av sk1rty Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 For en stund siden skrev jeg en post ang. et 'klikk' som kom fra området rundt brystbeinet når jeg strakk hendene over og bak hodet. Har funnet ut at det mest sannsynlig er et muskelfeste i venstre brystmuskel som er skyld i det. Jeg aner ikke hva den klikkelyden kommer av, men etter en lett økt i benken for noen uker siden begynte det å gjøre vondt akkurat der festet er. Kunne ikke klemme på det stedet der muskelen starter uten at det gjorde vondt. Jeg begynte på et oppbygningsprogram som går over 2 måneder og har ikke hatt smerte der eller hørt no klikk siden en uke etter start. Eneste som er synd er at jeg ikke får trent det jeg vil. Lenke til kommentar
bryggern Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 ka dykk seie? Den mest effektive magemuskel øvelsen? har hatt 300 sit ups ca 4 ganger i veka, men eg syns ikkje den e effektiv nok. So eg gjer sikkert noke feil., Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Lurt og fortsette med sit ups men ta i tillegg crunches , skrå sit ups og beinhev , at du løper en del så mage muskelen kommer tydeligere fram Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 ka dykk seie?Den mest effektive magemuskel øvelsen? har hatt 300 sit ups ca 4 ganger i veka, men eg syns ikkje den e effektiv nok. So eg gjer sikkert noke feil., 8572609[/snapback] Det vil ta betraktelig lengre tid å få synlige resultater om du bare trener magen. Du må drive med kardio, da forsvinner fettet, og du vil få mer definerte muskler. Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Antar at denne ikke er med vekter og stang ? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) *sløyfer alt, beveger meg langt utenfor mitt område, har lite greie på treningsutstyr*. Endret 9. mai 2007 av PatrickM Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Hvor kan man kjøpe chin-up bar i Norge? Ikke en slik man fester imellom dørkarmen, men en stor en som man fester over selve karmen? Her 8570835[/snapback] Helsike saa dyrt! Her faar man det samme for $30. Og hvor mye koster to 16 kilos vekter sånn ca? 8570012[/snapback] Hantler? 8570835[/snapback] Hantler ja. Gjerne hvor du kan ta av vekter og gjore alt litt lettere ogsaa. Noe slikt hadde vaert perfekt, bare om de hadde gaatt opp til 20 kilo. Faen saa dyrt vekter var i Norge da. Endret 9. mai 2007 av Ustedalen Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Alt er dyrt i Norge. Irriterer meg grenseløst. DVDer, spill, pc, kosttilskudd, treningsutstyr, til og med vann er spinndyrt i norge.(vann på flaske that is) Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Hater og trene triceps og bein Det er så utrolig kjedelig + ingen gøye øvelser Kansje jeg trener bein nok med og sykle ca 4-5 km hver uke dag Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Åh herregud. Jeg har ikke vært på treningsstudio på to uker, ganske enkelt fordi jeg har hatt så mye skolearbeid. Får skikkelig dårlig samvittighet, har prøvd å "ta igjen" med joggetur på 4 km annenhver dag. Begynt å sykle til skolen. Men nei, blir ikke det samme. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Hater og trene triceps og bein Det er så utrolig kjedelig + ingen gøye øvelser Kansje jeg trener bein nok med og sykle ca 4-5 km hver uke dag 8576105[/snapback] gang lengden på sykkelturene dine med 5 kanskje... eller du kan hoppe i trapper Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) 4-5km er ikke nok. Du øker ikke noe særlig i muskelmasse ved å drive med kardio, selvfølgelig litt, men ikke spesielt mye. Bein er kjedelig her også gitt, men jeg prøver, dog ikke like lett alltid. Veldig lett for at jeg blir umotivert for å trene beina. Endret 9. mai 2007 av PatrickM Lenke til kommentar
DNA Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Hater og trene triceps og bein 8576105[/snapback] Du er vel det helt motsatte av meg. Mine favoritter å trene er triceps og ben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå