Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hyrlen, har du vært på seminar med han før? Hvis du har det, kan du si noe mer nøyaktig om hvilke tema han tar for seg?

8551336[/snapback]

Har hatt kostholdskurs med han, men det var mest spising, matlaging og skitsnakk der. Men har trent på samme gymmet og pratet trening med han. Dette seminaret har jeg ikke kjennskap til, men tror nok det er litt for viderekomne. Kan ikke tenke meg at han kjører på med bare basisfakta.

Men frasen, "Melk er for kyr" får du garantert høre.

Lenke til kommentar
På dette programmet er det og smal benkpress, jeg hater den øvelsen, er det noen alternativer til den og? Og hva er "Nedpress med stang eller tau" ?

8553237[/snapback]

http://www.coopersguns.com/videos/exercise...opedia/triceps/

Her har du flere øvelser for triceps. Triceps Push Down-variantene er "nedpress". I stedet for smalbenk kan du velge deg en annen øvelse fra den siden. Jeg anbefaler Single Arm Extension (lying). Eller eventuel kjøre med to hender samtidig, og senke armene ned ved siden av hodet som under Skullcrusher-øvelsen, slik jeg gjør. River godt.

Lenke til kommentar
På dette programmet er det og smal benkpress, jeg hater den øvelsen, er det noen alternativer til den og? Og hva er "Nedpress med stang eller tau" ?

8553237[/snapback]

http://www.coopersguns.com/videos/exercise...opedia/triceps/

Her har du flere øvelser for triceps. Triceps Push Down-variantene er "nedpress". I stedet for smalbenk kan du velge deg en annen øvelse fra den siden. Jeg anbefaler Single Arm Extension (lying). Eller eventuel kjøre med to hender samtidig, og senke armene ned ved siden av hodet som under Skullcrusher-øvelsen, slik jeg gjør. River godt.

8553325[/snapback]

Vil anbefale skullcrusher, og kjøre rett inn i benkpress med smalt grep med en gang ved bruk av samme stang/vekt. Skullcrusheren river noe jævlig, og benkpress med smalt grep gir en sinnsyk pump i tillegg. Pleier å kjøre 10 reps på skullcrusheren, også 10-12 reps benkpress m/smalt grep. Gjør du det rett bør du ha vansker med neste sett ;)

Lenke til kommentar
Kan jeg aldri tenke meg.

Har erfart det stikk motsatte selv, og all logikk tilsier jo at det er enklere å løfte noe på en stang du slipper å holde stabil i mer enn én rettning

8552907[/snapback]

Rart, med hantler kan jeg trene med 22kg i hver hånd og stang klarer jeg bare å trene med rundt 40kg :hmm:

Lenke til kommentar
Tar du stanga bak ryggen eller senker du den for langt ned eller noe? Den skal senkes ned rolig foran hodet, aldri lavere enn mellom nesa og haka et sted.

8554004[/snapback]

Senker den vist langt under haken til der jeg beynner løftet, kanskje jeg tar litt for langt ned ja :blush: Har tenkt over det før bare aldri gjort noe med det.

Kanskje jeg går opp en del hvis jeg senker den ned til nesa.

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...