Zethyr Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Får du økt vektene da? Hvordan føler du matinntaket er nå da? Spiser du for lite? 8544648[/snapback] Spiser for lite nå om dagen. Mye stress med studiene og slikt, så jeg har ikke all verdens tid til mat, dessverre. Øker i de fleste øvelser, men brystet øker saktere enn andre muskelgrupper. Det vokser heldigvis litt da, så jeg får bare glede meg til jeg har tid til å prøve meg på en virkelig seriøs treningsperiode fra høsten av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg tror jeg spiser 10k kcal daglig her i Fredrikstad. For en ytterst tragisk by. Har en uke treningsfri pga. Marinemesterskap. Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 10k kcal skulle vel holde det? hehe Er mørbanket i hele kroppen etter de 3 siste treningsdagene nå. Vurderer å gå en tur for å få igang sirkulasjonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Kombinerer selvsagt det "sunne" kostholdet og den minimale bevegelsen, med minst mulig søvn... Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 wh1te goes hardcore fridag(er). Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg gjør mye av det samme for tiden, siden det er eksamen hele neste uke og litt av uka etter der igjen. Men i motsetning til wh1te så ligger jeg sikkert på 1/4 til 1/2 kaloriinntaket som jeg vanligvis har, spiser bare 2 eller 3 måltider om dagen, har ikke tid til å spise mer. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Sliter med samme som deg, Thrusthamster Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg må nesten si jeg går samme veien. Sitter her og har ikke lyst til å trene, trene skal være gøy, men de siste dagene har jeg ikke følt for det i det hele tatt. Føler meg litt slapp liksom. Dessuten har jeg tentamener og masse lekser upcomming. Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Ferdig med treninga i dag , var egentlig ikke så tungt som jeg trodde.. Satt på alle vektene jeg hadde (ca. 10 kg pr hantell tror jeg) Endret 6. mai 2007 av Hi-DEQ Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Trening skal være gøy ja. Gleder meg til hver eneste økt jeg, og er jeg umotivert så tar jeg dagen fri. I eksamenstiden vil jeg anbefale havreshaker; havregryn, vann/melk og proteinpulver hives i en shaker, og drikkes. Tar like lang tid å lage som å skrive et innlegg her, og tar 2min å drikke. Perfekt kombinasjon til lesing. Vil du ha flere kalorier er det bare å slenge oppi litt olje i shaken. Endret 6. mai 2007 av Dagon Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Peanutsmør er en god kcalboost i en sånn shake. Du trenger nesten en blender eller stavmikser, da. Uff. Tilbringe tid med pappa=garantert sprekk i deffinga. Har vært med han to dager på rad nå, og jeg spiste en kyllingburger meny med cola og 3 sjokoboller fra statoil i dag. Men jeg holder deffinga overraskende bra ellers. Skuffet over vektnedgangen, da. Bare 2-3 kg siden mandag en uke etter påske. Men foreløpig er jeg ved godt mot. Ser litt fremgang på rumpa og på sideflesket, og det er jo gøy. =) Lenke til kommentar
DNA Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Hva er det lengste man burde sove? I dag sov jeg i 11 timer av en eller annen grund, pleier å våkne opp automatisk etter 8 timer, men det skjedde ikke i dag. Endret 6. mai 2007 av DNA Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg sover alltid mellom 7 og 9 timer. Av og til litt mindre. Det er faktisk ikke anbefalt å sove lengre enn 9 timer. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) sover som regel 6 - 8 timer. Av å til mindre selvsagt. Etter en skikkelig fylletur derimot, kan jeg fort sove 12 - 14 timer. Edit: Gikk litt fort i svingene med stavinga der gitt..... Endret 6. mai 2007 av JimRamse Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Informasjon til folk i Trondheimsområdet: Seminar med Thomas Stellander på kaliber gym 9 mai. link: http://www.iform.no/forum/index.php?topic=40786.new#new Lenke til kommentar
DNA Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Informasjon til folk i Trondheimsområdet: Seminar med Thomas Stellander på kaliber gym 9 mai.link: http://www.iform.no/forum/index.php?topic=40786.new#new 8551028[/snapback] Hvorfor er alt sånn så langt unna der jeg bor Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Anbefaler alle som har mulighet og dra dit. Thomas har vanvittig peiling, da spesielt på kosthold og ernæring. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg prøver å sove 7-8 timer hver natt, men det ender ofte opp med 4-5. I helgene, etter en real lørdagsfylla kan jeg lett sove 14-15 timer. Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Hyrlen, har du vært på seminar med han før? Hvis du har det, kan du si noe mer nøyaktig om hvilke tema han tar for seg? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Er det noen gode alternativer til liggende lårcurls? Og metoder for å trene bakside skuldre? Annet enn omvendt pec dec? Endret 6. mai 2007 av ZiroN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå