Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

I det siste har jeg hatt vondt helt øverst i korsryggen. Først hadde jeg bare vondt til Venstre, men så hadde jeg vondt over hele øvre del på korsryggen. Noen som vet hva det skyldes?

 

Kan vel nevne at jeg har sittet mye på ræven(utenom jogging og styrke) de siste dagene. Dagene har bestått utelukkende av trening og resten av dagen på ræven foran pcen. :ermm:

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal kjøpe benk + stativ + vekter + mer vekter + stang. Med tanke på at det er uhrye upraktisk å bestille noe sånt fra nett, på grunn av vekten.

Noen som vet hvor i Bergen man får kjøpt _bra_ utstyr for en god pris? Tenker opptil 3000kr, en hundrelapp og to høyere om det trengs, men helst under 3000kr.

8500780[/snapback]

Har du vært på den nye butikken til sportsvarehuset i gågaten? De har masse utstyr der, men jeg vet ikke hvordan prisene er.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Jeg skal kjøpe benk + stativ + vekter + mer vekter + stang. Med tanke på at det er uhrye upraktisk å bestille noe sånt fra nett, på grunn av vekten.

Noen som vet hvor i Bergen man får kjøpt _bra_ utstyr for en god pris? Tenker opptil 3000kr, en hundrelapp og to høyere om det trengs, men helst under 3000kr.

8500780[/snapback]

 

Mobech.no

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Nevnte jeg at det var uhyre viktig å få kjøpt dette over disk eller lignende slik at jeg ikke må betale en formue i frakt? Eller sender Mobech.no til vanlig norgespakke pris? Er jo snakk om en benk her og og vekter.

8501106[/snapback]

Leste bare kjapt over :p Kjenner ikke til noen bra steder i Bergen hvor man får kjøpt det utstyret du skal ha tak i.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Er det noen her som trener samme muskelgruppe flere ganger i uken og lønner det seg? Har lyst, men vet ikke om det er noen vits liksom siden jeg har hørt at muskelen trenger en uke på å restituere seg!

8502139[/snapback]

 

På en optimal uke kjører jeg 3-split med en pausedag. Det blir dobbelt opp på hele kroppen. Funker fett.

Lenke til kommentar

Det er absolutt verdt et forsøk å trene musklene 2 ganger pr uke. Men du må tilpasse volumet deretter.

 

Selv trener jeg etter denne måten, og har gjort det i 1 år nå, pluss en periode tidligere. Bein blir som regel bare trent 1 gang i uka, ettersom jeg hater beintrening.

Lenke til kommentar
Hehe, samme med meg ;) Ser ut som jeg plutselig fikk meg 5 økter i uka :D

 

EDIT:

 

Dette greit program da?

Mandag:

Bryst/Triceps/Mage

Tirsdag:

Bicups, rygg, mage

Onsdag:

Bein

Torsdag:

Bryst/Triceps/Mage

Fredag:

Bicups, rygg, mage

8502238[/snapback]

Hvorfor trener du alle muskler 2 ganger i uken utenom ben som du bare trener 1 og mage som du trener 4 ganger i uken og ikke noe skulder?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...