Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

JEg så en machofyr i dag som slet seg til halve repetisjoner med hjelp på 65kg i benken. Til det neste settet gjorde han selvfølgelig det mest logiske og la på 5kg til.

8498221[/snapback]

Elsker de gutta der. :love:

 

Man får utrolig store lår og stor sprettrumpe av bentrening :)

8498313[/snapback]

Ja, vet. Hadde ei venninne på besøk her om dagen, kom ut av dusjen og skulle hente bukse, så ser hun på meg med store øyne og sier: "Det der e sykt". Måtte glise litt. :) Endret av SupremeX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har forslag til enkle måltider som passer på skolen? Glemmer alltid å lage meg matpakke, så finnes det noen greie småmåltider som selges på dagligvarebutikker som Kiwi? Vil ikke kjøpe boller o.l. Vil ha noe sunt.

 

- Slike "måltidssjokolader", funker det?

- Ser at mange sunne folk kjøper Kesam

- Er ris greit?

Endret av EvenT
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg bruker L i BB og de er små for meg. Jeg har ikke spesielt stor rumpe og lår.

 

Økten var relativt laber i dag. Gårsdagens tur sitter nok litt i enda. Protein 90+ smakte forresten herk!

Lenke til kommentar
en som spiser veldig mye usunt mat ,men legger seg ikke på.. og trener. påvirker det treningen min? med tanke på at man ikke legger seg på?.

for jeg er sånn.. jeg kan spise mye fett og usunt mat uten å legge på meg.

8498634[/snapback]

Det er sikkert fordi du har bra forbrenning eller du spiser mye usunt fett, men ikke like mye kcal som du trenger i løpet av en dag til å legge på deg.

 

Hvis du spiser bra med sunn mat og mye sunn mat fra før av og noen ganger koser deg med litt is så vil ikke dette ha noen negativ effekt på treningen, hvis du tenker bort ifra at du legger på deg litt fett.

 

Men bare spise usun mat da får man alt for lite proteiner og usunt fett.

Lenke til kommentar

Har en liten diskusjon med et par kamerater av meg. Er virkelig posenøtter usunt? Jeg mener at det ikke er det, men argumentet til kameratene mine er at det er 53 g (tror jeg det var) per 100g fett i en cashewnøttpose. Men hvis du trener styrke som vi gjør, er det da ikke lurt å spise slikt fordi nøtter også inneholder mye proteiner?

 

Med posenøtter mener jeg forhåndspakkede nøtter som cashewnøtter, chilinøtter og peanutter.

Lenke til kommentar

Før når jeg hadde lyst på noe godt så spiste jeg en Coco Loco sheit på lørdager, men har funnet ut at is er mye sunnere og det smaker bedre og.

 

Hele 53% av isen som jeg liker er melk og noe er syltetøy osv, og nesten ikke noe sukker eller søtningsstoffer og bare 143kcal pr. 100g.

 

Ikke så veldig usunt for å si det sånn, spiste det i går og smakte helt fantastisk.

 

Må jo unne meg noe godt 1 gang i uken, det hjelper jo på motivasjonen. Jeg spiser jo tunfisk 3 ganger dagelig og mye havregryn og paste så 1 gang i uken kan jeg unne meg :)

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...