Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spise på MC'ern i dag for første gang på 2 år siden jeg var på byen med noen kamerater etter tentamen, fy søren så dritt burgerne der smaker og MCtoasten smakte rent sukker, holdt på å spy.

 

 

Spiste bare 1 Bigmac og 2 MCtoast og alt var omtrent 900kcal til sammen og man blir ikke en gang mett. Skjønner godt hvorfor mange i USA er feite.

Endret av DNA
Lenke til kommentar

DNA: Jeg er enig, dog har jeg spist der en gang for ofte men velger nå ihvertfall Big bite istedenfor Macern, Big bite er 100 ganger bedre, minst.

Du blir ikke mett av noe på macern, kan sikkert spise 15 burgere før du nærmer deg noe som helst mettet.

 

spørsmål fra meg:

 

Når bør jeg trene skuldre? Når jeg trenger ryggen? brystet/triceps?

Lenke til kommentar
Spise på MC'ern i dag for første gang på 2 år siden jeg var på byen med noen kamerater etter tentamen, fy søren så dritt burgerne der smaker og MCtoasten smakte rent sukker, holdt på å spy.

 

 

Spiste bare 1 Bigmac og 2 MCtoast og alt var omtrent 900kcal til sammen og man blir ikke en gang mett. Skjønner godt hvorfor mange i USA er feite.

8470316[/snapback]

Fatter ikke hvorfor alle synes fastfood er så godt, har vært med kamerater der et par ganger , men ender med at jeg stikker ned til ett bakeri eller no sånt og kjøper en baguett :D

Lenke til kommentar

For de av dere som ikke vet hva Big Bite er: En passe stor kjede som leverer ferske baguetter med forskjellig pålegg og grønnsaker over disk. Det blir tilbredt mens du er der.

 

Baguett: Lys eller grov

-------------------

Skinke & Ost

Kylling i karrymajones

Roastbeef

Vegetar

Salami & Ost

Hvitløksreker

Pepperoni

Chilireker

Reker i Majones

Tex Mex

Laks & Eggesalat

Kylling Fajitas

Tunfisksalat

Karbonade

 

Videre kan man velge mellom ferske "grønnsaker" som:

 

løk, agurk,paprika,tomat,ost,syltagurk++++ litt til

 

 

jeg bare elsker big bite, helt klart den beste "fastfood" kjeden.

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Jeg trener bakside skuldre (bakoverflyes) med ryggen, og fremside/overside skuldre med bryst eller bein ettersom når jeg har tid.

8470515[/snapback]

I hva slags splitt?

Lenke til kommentar

På grunn av lite merkelige treningstider og et par småskader som gjør at jeg forskyver litt treninger i en periode nå vil jeg kalle det en "cirka tre-splitt". Jeg kjører originalt en 3-splitt, men ting har føkka seg litt nå som jeg både er redd for at jeg har skjev korsrygg og skjeve skuldre.

Lenke til kommentar

Har forresten fått en del trøbbel med et håndledd. Det er stivt og gjør vondt når jeg bøyer det. Noen som har vært borti lignende?

Min magefølelse sier at jeg har pådratt meg en senebetennelse/strekk, og at jeg bør avstå fra tung styrketrening de neste ukene. Stemningsdreper til tusen.

Lenke til kommentar

Ingenting oppover underarmen, det er skillet mellom arm og hånd, der hvor du har to parallelle bein. Brakk forøvrig begge beina der for snaut 10 år siden. Er ganske vondt, særlig når jeg beveger hånda sidelengs (men holder armen stille). Men ikke så ille at jeg ikke klarer å gjennomføre en treningsøkt da.

Lenke til kommentar

Jeg må si treningenen er deilig. Jeg får masse energi og lyst til å gjøre ting som jeg ikke vil ellers.

 

Jeg har gjennom hele skoleåret nesten ikke gjort lekser, vært sløv på arbeid på skolen og muligens øvd til en prøve. Havnet på 4.2 i snitt til julen noe jeg syns er dårlig for meg å være, men tatt i betraktning at jeg ikke har gjort en dritt nesten untatt å følge med i timen så gikk det ganske bra.

 

Nå derimot, når jeg trener, så jobber jeg på skolen, jeg jobber hjemme så sant det trengs og hvem vet, kanskje øver jeg til prøver også? Vi får se..

 

Trening :love:

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar
Ingenting oppover underarmen, det er skillet mellom arm og hånd, der hvor du har to parallelle bein. Brakk forøvrig begge beina der for snaut 10 år siden. Er ganske vondt, særlig når jeg beveger hånda sidelengs (men holder armen stille). Men ikke så ille at jeg ikke klarer å gjennomføre en treningsøkt da.

8470984[/snapback]

 

Flere som brekker bein kjenner smerter der bruddet var i ettertid. Når jeg var på sesjon og ramset opp alle benbruddene jeg har hatt (og det er en del, nok til å få nedsatt "allmenne fysikk") så ble sesjonslegen overrasket over at jeg ikke kjente noe smerte der hvor bruddene hadde vært. Så er fult mulig at det er dette du kjenner.

 

Tror jeg ville tatt det litt med ro med treningen, bør lytte til kroppen sin. Kanskje også gå til legen din og høre om du kan få noe smertestillende, evt noe som stabiliserer hånden din. Husker jeg fikk noe som lignet på et svettebånd for å ha rundt håndleddet etter jeg fikk betennesle i underarmen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...