Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Jeg var ferdig å trene rundt ett idag. Kan jeg ta meg en øl nå uten å ødelegge treninga? Har 4,7 og 3,5 prosent stående.

8451660[/snapback]

Nei!

 

 

 

Øl og trening hører ikke sammen, få i deg heller litt mat etter trening.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke ødelegg motivasjonen hennes helt da DNA, litt må man unne seg. Dessuten har det jo gått en stund siden trening nå. Jeg har vært slapp i helga og både spist junkfood, drukket alkohol og trent lite, men nå er det på'n igjen i kveld.

 

En pils er lite stress, mushi. Bare kjør på.

Lenke til kommentar

Ok da, slemme meg :p

 

Kos deg med "the booz" du, bare ikke gjør det til en vane å ta det etter trening hver dag ;)

 

Har alt for mange eksempler av folk som ødelegger trening sin sånn over tid. De drikker alkohol rett etter trening hver fredag og tar røykepause under trening :love:

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Har alt for mange eksempler av folk som ødelegger trening sin sånn over tid. De drikker alkohol rett etter trening hver fredag og tar røykepause under trening  :love:

8451761[/snapback]

:wee: Da kan det nesten ikke kalles trening lengre.

8451825[/snapback]

 

Kan jeg kalle det trening hvis jeg tar mine daglige 2 røyk før og etter trening? :p

Lenke til kommentar

Hei :)

 

 

I morgen skal vi springe 3.000 m. Og jeg lurte på hva jeg burde spise før. Vi har gym i 5. time, altså kl. 12.25 og vi spiser klokka 11. Er det noen her inne som har tips til hva jeg burde spise/drikke for å få best mulig utnyttelse av krefter?

 

Takker for svar ;)

Lenke til kommentar
Det går nok fint :p Jeg sa "nesten". Driver du og slutter eller? 2 røyk om dagen er jo lite, så du har liten vei igjen til 0 om dagen.

8452181[/snapback]

 

Det er de 2 faste :p ellers blir det fort noen ekstra på vei til bussen, på vei fra bussen, på jobb, på fest osv. Men er sjeldent mer over 10 røyk om dagen. Hvilken effekt har røyk på styrketrening egentlig? Vet at kondisen min ikke er på topp, men har det noen effekt på restitusjon osv?

Lenke til kommentar
Jeg er ikke sikker på om det har noen betydelig effekt, men det er jo giftstoffer som kroppen må behandle for å kunne skille ut. Dette krever jo energi.

 

Men, men. Jeg vet av flere som konkurrerer i fitness/bodybuilding som røyker. ;)

8453081[/snapback]

Det er på ingen måte optimalt. Jeg tror nok ikke de fitness og BB er stor røykere akkurat.

Var på Oslo GrandPrix i helga, og det var nok av folk som stod der å røyket i pausen og ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Vurderer og begynne med havregryn om morgenen. Er det og andbefale istendenfor brød?

8453710[/snapback]

 

Kommer litt an på, men generelt sett ja. Brødmat er overvurdert og havregryn er undervurdert.

Lenke til kommentar
Vurderer og begynne med havregryn om morgenen. Er det og andbefale istendenfor brød?

8453710[/snapback]

 

Kommer litt an på, men generelt sett ja. Brødmat er overvurdert og havregryn er undervurdert.

8453788[/snapback]

 

"Very nice!"

 

Er det noen spesielle typer havregryn å andbefale? Og noen spesielle måter og tilbrede det på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...