Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Hvordan står det egentlig til med turnferdighetene til folk?

 

Noen som faktisk har gått turn eller har akrobatiske evner fra andre idretter?

8390543[/snapback]

 

Jeg har gått på turn og drevet en del med trampoline. Har ødelagt meg litt, men det er jo gøy da.

Lenke til kommentar
Postet en video i treningsmusikk-tråden som fikk meg til å mimre litt. Turn må egentlig være en av de mest allsidige treningsmetodene...

 

Selv har jeg aldri drevet på med turn, men har god kroppskontroll uansett (antagligvis fra kampsporten) og klarer å gjøre litt.

8390769[/snapback]

 

Hva slags kampsport er du har trent/trener da?

Lenke til kommentar

Er snart på maks vekt i kabel der hvor jeg tar Pushdown, men har hørt på et forum før: "Bare legg på vektskiver". Men problemet er vel at det er umulig å legge på noen vektskiver siden det er 2 dumme stenger som holder vektene sammen så er umulig å legge på noe oppå der igjen.

 

What to do? :(

 

 

Og hva er grunden til at noen treningstudioer har bare 32kg hantler og lite i kabel osv? De henger jo bare ut de som har litt krefter.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Og hva er grunden til at noen treningstudioer har bare 32kg hantler og lite i kabel osv? De henger jo bare ut de som har litt krefter.

8394980[/snapback]

De treningsstudioene vil ikke ha slikt klientell som oss. Vi skremmer bort den overvektige damen i slutten av 50-årene. Sad but true.

Lenke til kommentar
Gleder meg absolutt til neste år for da skal jeg skifte senter. Vurderer faktisk å studere medisin i Tsjekkia, selv om jeg kommer inn her, pga. jeg var på et treningssenter der som var S-Y-K-T.

8395034[/snapback]

Om du har tenkt å studere medisin i Norge, ved NTNU har jo de eget senter. Er det no særlig bra?..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Og hva er grunden til at noen treningstudioer har bare 32kg hantler og lite i kabel osv? De henger jo bare ut de som har litt krefter.

8394980[/snapback]

De treningsstudioene vil ikke ha slikt klientell som oss. Vi skremmer bort den overvektige damen i slutten av 50-årene. Sad but true.

8395012[/snapback]

 

Med dårlig utstyr får ikke de de som kommer og faktisk trener og bruker utstyret, men heller de som kommer og leker litt med en strikk eller ball i 30 min og går hjem og blir der (dette skjer også gjerne 2. januar og de har tegnet medlemsskap ut året). Å ha kunder som bare betaler og ikke mottar et tilbud, helt frivillig, er jo en genial forretningsidé. Da må man skremme bort de som faktisk kommer hver dag, og sliter på utstyret.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Bare lurte på noe... er det nor særlig vits å bruke proteinpulver til jogging (kondisjonstrening)? Hva hjelper det, og når bør jeg ta det? (før/etter?)

8395976[/snapback]

 

Hvis du får i deg VELDIG lite proteiner på grunn av forskjellige grunner (f.eks fordi du liker veldig lite proteinholdig mat) kan et sånt tilskudd hjelpe med å gi et skikkelig kosthold. Hvis ikke ser jeg ikke helt vitsen, man kommer veldig langt med å spise skikkelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...