mikaragua Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 På grunn av tilberedning, ellers kunne jeg nok spist det i tide og utide. Har ikke flust med penger, men mor kjøper av og til inn så jeg kan ha med på skolen. Hadde det bare vært hver dag. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hvordan står det egentlig til med turnferdighetene til folk? Noen som faktisk har gått turn eller har akrobatiske evner fra andre idretter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hvordan står det egentlig til med turnferdighetene til folk? Noen som faktisk har gått turn eller har akrobatiske evner fra andre idretter? 8390543[/snapback] Jeg har gått på turn og drevet en del med trampoline. Har ødelagt meg litt, men det er jo gøy da. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Postet en video i treningsmusikk-tråden som fikk meg til å mimre litt. Turn må egentlig være en av de mest allsidige treningsmetodene... Selv har jeg aldri drevet på med turn, men har god kroppskontroll uansett (antagligvis fra kampsporten) og klarer å gjøre litt. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Postet en video i treningsmusikk-tråden som fikk meg til å mimre litt. Turn må egentlig være en av de mest allsidige treningsmetodene... Selv har jeg aldri drevet på med turn, men har god kroppskontroll uansett (antagligvis fra kampsporten) og klarer å gjøre litt. 8390769[/snapback] Hva slags kampsport er du har trent/trener da? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Bah, skulle ønske jeg ikke var så glad i mat. Deffen går til helvete (selv om deff er ut, rund mage er inn). Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 deff er ut, rund mage er inn. 8394789[/snapback] Så enig, så enig. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 rund mage er inn. 8394789[/snapback] Godt utstyr skal stå under tak Lenke til kommentar
DNA Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Er snart på maks vekt i kabel der hvor jeg tar Pushdown, men har hørt på et forum før: "Bare legg på vektskiver". Men problemet er vel at det er umulig å legge på noen vektskiver siden det er 2 dumme stenger som holder vektene sammen så er umulig å legge på noe oppå der igjen. What to do? Og hva er grunden til at noen treningstudioer har bare 32kg hantler og lite i kabel osv? De henger jo bare ut de som har litt krefter. Endret 16. april 2007 av DNA Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Og hva er grunden til at noen treningstudioer har bare 32kg hantler og lite i kabel osv? De henger jo bare ut de som har litt krefter. 8394980[/snapback] De treningsstudioene vil ikke ha slikt klientell som oss. Vi skremmer bort den overvektige damen i slutten av 50-årene. Sad but true. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Og hva er grunden til at noen treningstudioer har bare 32kg hantler og lite i kabel osv? De henger jo bare ut de som har litt krefter. 8394980[/snapback] Hvor mange kg og hvor lang kabel kan man ha? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hvor mye har søvn å si for treningens skyld? Hvor mye trenger man? (Sover selv litt over 6 timer ca. på hverdager og mindre i helgene.) Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Gleder meg absolutt til neste år for da skal jeg skifte senter. Vurderer faktisk å studere medisin i Tsjekkia, selv om jeg kommer inn her, pga. jeg var på et treningssenter der som var S-Y-K-T. 8395034[/snapback] Om du har tenkt å studere medisin i Norge, ved NTNU har jo de eget senter. Er det no særlig bra?.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Og hva er grunden til at noen treningstudioer har bare 32kg hantler og lite i kabel osv? De henger jo bare ut de som har litt krefter. 8394980[/snapback] De treningsstudioene vil ikke ha slikt klientell som oss. Vi skremmer bort den overvektige damen i slutten av 50-årene. Sad but true. 8395012[/snapback] Med dårlig utstyr får ikke de de som kommer og faktisk trener og bruker utstyret, men heller de som kommer og leker litt med en strikk eller ball i 30 min og går hjem og blir der (dette skjer også gjerne 2. januar og de har tegnet medlemsskap ut året). Å ha kunder som bare betaler og ikke mottar et tilbud, helt frivillig, er jo en genial forretningsidé. Da må man skremme bort de som faktisk kommer hver dag, og sliter på utstyret. Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Bare lurte på noe... er det nor særlig vits å bruke proteinpulver til jogging (kondisjonstrening)? Hva hjelper det, og når bør jeg ta det? (før/etter?) Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Kan ikke tenke meg at de hjelper så mye.. Men er ikke 100% sikker Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Nei det er ikke vits med proteintilskudd når du skal jogge. Et vanlig kosthold holder mer enn nok! (et godt kosthold holder til vekttrening også. De som virkelig bygger muskelmasse har behov for ekstra tilskudd bla. protein.) Endret 16. april 2007 av Atanatar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Bare lurte på noe... er det nor særlig vits å bruke proteinpulver til jogging (kondisjonstrening)? Hva hjelper det, og når bør jeg ta det? (før/etter?) 8395976[/snapback] Hvis du får i deg VELDIG lite proteiner på grunn av forskjellige grunner (f.eks fordi du liker veldig lite proteinholdig mat) kan et sånt tilskudd hjelpe med å gi et skikkelig kosthold. Hvis ikke ser jeg ikke helt vitsen, man kommer veldig langt med å spise skikkelig. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hadde vært moro med et litt seriøst studio ja, men de eneste jeg vet om, f.eks Haralds Gym ligger i Oslo. I Bærum har vi bare dritt treningstudioer. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 For en kropp! Biiiitelitt mindre mage bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå