Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lurer på en ting, jeg kjøpte 2 Dunker med Protein som jeg kjøpte fra protein fabrikken!

det jeg lurer på er om det er nok trening med å lempe Esker med fisk i som veier 20kg +++ har lempet esker i 2 mnd nå hver dag fra 7 til 4-5 om dagene er det nok trening?`

8384549[/snapback]

Synes ikke du trenger proteinpulver for å lempe esker med fisk, kjør på med vanlig kost!

Lenke til kommentar
Du får dog ganske ensidig trening gjennom jobben :] Verdt å huske på.

8385759[/snapback]

Slite muskler trenger også proteiner, selv om den store massen får han nok ikke. Forøvrig dritt arbeid, gjort det samme 3 sommere. Men du blir seig i skuldrene, bare husk på løfteteknikk.

Lenke til kommentar
jeg ender opp med sånn 50/20/30-fordeling på karbohydrater/fett/proteiner. Egentlig burde jeg ligge på rundt 65% av kaloriene bestående av karbohydrater, men da tror jeg at jeg ikke kunne holdt på med styrketreningene.

8383487[/snapback]

 

Når vi først er inne på karbohydrater, proteiner og sånn der.. Er jeg den eneste som synes all "proteinmat" (kjøtt, egg, fisk, etc) er mye bedre mat enn mat som poteter, ris, pasta?

siden jeg liker mye bedre å spise protein enn karbohydrater så har jeg også litt annen prosentfordeling mellom næringsstoffene enn hva som er anbefalt.. har vel en 50% protein, 35% karbo 15% fett tipper jeg.

 

Er det flere enn meg som liker biff og kylling bedre enn potet og ris?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...