Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

om du bare driver med styrke så forsvinner ikke fettet, men muskler bygger du.

8348776[/snapback]

Kilde plx?

 

 

For å bygge og opprettholde muskelmassen. Har hørt det anbefales å ta eksta protein for nettop dette når man driver med styrketrening.

 

EDIT: Det jeg lurte på er om det er noe negativt ved å ta ekstra protein? Noen form for bivirkinger eller noe sånt?

8350177[/snapback]

Du går glipp av fordelene i form av andre stoffer du får i deg om du bruker naturlige proteinkilder. Det anbefales heller ikke å ta "ekstra protein", det anbefales å få i seg "nok protein". Fortrinnsvis gjennom god mat, så gjennom tilskudd dersom maten ikke er tilstrekkelig.

 

Ut fra måten du spør på så tviler jeg på at kostholdet ditt er noe særlig å skryte av slik det er nå, og da vil du tjene mer på å legge om kosten enn å kjøpe tilskuddsprodukter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
.... og enkelte mager protesterer en del når de får i seg proteinpulver :)

8350612[/snapback]

 

Sant, jeg gasser som en gal.

8350657[/snapback]

Jeg bruker proteinpulver nå og promper som fy utover kvelden, heldighvis ikke på dagen. Det kommer på kvelden.

 

Da jeg ikke brukte det var magen min helt fin. :ph34r:

Lenke til kommentar
.... og enkelte mager protesterer en del når de får i seg proteinpulver :)

8350612[/snapback]

 

Sant, jeg gasser som en gal.

8350657[/snapback]

Jeg bruker proteinpulver nå og promper som fy utover kvelden, heldighvis ikke på dagen. Det kommer på kvelden.

 

Da jeg ikke brukte det var magen min helt fin. :ph34r:

8350741[/snapback]

 

Samme her, har ikke tatt proteiner nå i påsken, og har knapt sluppet en eneste fis. Er igrunn et ganske stort problem, dama er ikke overbegeistret for å si det sånn.

Lenke til kommentar
HERREGUD så deilig det var med en brystøkt i dag. Føler jeg vokser, men blir ikke så mye sterkere. Jaja.

8351794[/snapback]

Hihi, har samme følelsen her. Ble "dauslitin" av ingenting i dag, ettersom jeg har hatt en lang periode med lite trening nå, men det var godt å kjøre bryst i dag. Triceps føles som pløser nå, og brystet brant godt etter økta.

Gleder meg til ryggtrening i morra eller overimorra, har gjort noen oppdagelser som gjør at øktene på rygg antakeligvis blir litt bedre.

Lenke til kommentar

Bryst og rygg er morsomt ja, men ingenting slår triceps og ben :D

 

Grunden til at jeg elsker triceps er øvelsene pushdown og dips.

 

Grunden til at jeg elsker ben er knebøy og intense slitsomme benøvelser hvor du ikke kan stå etter du er ferdig.

 

Edit: Glemte å skrive ben.

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...