ATi-Radeon Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hun damen på 3t: Nei du er ikke 16 Herregud, er jo bare noen mnd. til jeg blir 16 brenn!!!11oneoneoneoeno Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hun damen på 3t: Nei du er ikke 16Herregud, er jo bare noen mnd. til jeg blir 16 brenn!!!11oneoneoneoeno Treningssenteret kan få mye trøbbel om du skader deg under trening og er under 16 år, da har dager og uker lite å si. Derfor er de så strenge på aldersgrensen. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hun damen på 3t: Nei du er ikke 16Herregud, er jo bare noen mnd. til jeg blir 16 brenn!!!11oneoneoneoeno Treningssenteret kan få mye trøbbel om du skader deg under trening og er under 16 år, da har dager og uker lite å si. Derfor er de så strenge på aldersgrensen. ca 10 av vennene mine fikk begynne når de var under 16 av de som jobber der Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Ronnie Coleman er 62 cm rundt armene. Det er groteskt stort.Digger btw treningsfilmene hans ass, de er dritfete å se på, den karen er syyk Svend Karlsen er 68,5 cm rundt armene. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Ronnie Coleman er 62 cm rundt armene. Det er groteskt stort.Digger btw treningsfilmene hans ass, de er dritfete å se på, den karen er syyk Svend Karlsen er 68,5 cm rundt armene. Men så har jo han en "litt" annen fettprosent enn coleman. Selv om det er imponerende. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Ronnie Coleman er 62 cm rundt armene. Det er groteskt stort.Digger btw treningsfilmene hans ass, de er dritfete å se på, den karen er syyk Svend Karlsen er 68,5 cm rundt armene. det er de så absolutt ikke, har lest intervju med svend karlsen der han sier armene er 57cm, tviler sterkt på at han underdriver Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Samma, RC er best + at han er dritkul å, ( virker vaffal sånn ) Tenk deg a, han har skikkelig spinkel stemme, han var politimann. hah, han sier freeezzee, skurken ser han ikke, bare ler av stemmen hans, så kommer rc rundt hjørnet. Da tror jeg jeg hadde løpt! og det FORT! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Og jeg som gledet meg så jævli til å begynne på studio Lenke til kommentar
Camron Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Sånn var det med meg også, bare vent litt, så har du et sinnsykt overskudd når du begynner Det er en grunn til aldersgrensen... Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Svend Karlsen er 68,5 cm rundt armene. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Valentino er vel størst rundt armene Flere bilder ligger i bodybuilding tråden (link i nicket mitt) Endret 31. januar 2005 av Camron Lenke til kommentar
War Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 har gått 8 dager av 9ukern, skal jeg legge ut nye bilder , en update eller vente i 9 uker? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 update hadde gjort seg Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Valentino er vel størst rundt armene Flere bilder ligger i bodybuilding tråden (link i nicket mitt) Vel, det der er ikke msukler da! Det er noe han har sprøyta inn i armene slik at dem eser ut Det ser rett og slett Fucked upp ut, akkurat som om han har no feil! her kan du lese hva han har brukt! Endret 1. februar 2005 av HuzZzla Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 hoho, gaymate i senga bilde Lenke til kommentar
War Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jakob Sverre Løvstad har nettopp fått vite at han skal møte Thomas Valentin 12.mars i Stockholm. Valentin er regjerende svensk tungvektsmester i Shootfighting, og Jakob sier han er en kar med tunge slag og gode allround egenskaper - men det bør være mulig å slå ham med nok trening og riktig strategi. Jakob er regjerende skandinavisk mester i lett tungvekt (-91kg) i MMA (Mixed Martial Arts), og er også hovedinstruktør for Trondheim Brazilian Jiu-Jitsu Academies. Jakob har vært plaget med en kneskade i et par uker, men er nå på bedringens vei. Børge Fagerli er treneren hans innen styrketrening og kosthold, og sier Jakob har hatt en vanvittig framgang siden han begynte med et spesialtilpasset styrketreningsopplegg i August 2004. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg tror Jakob vinner I dag var jeg på studioet og trente. Første gangen jeg har hatt pump noen sinne Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 apropos jiu-jitsu så er venninen min europa mester Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 I dag var jeg på studioet og trente. Første gangen jeg har hatt pump noen sinne Føltes jævli bra ja! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Gleder meg vanvittig til mandag - skal kaste det gamle opplegget å begynne med RYP. Gruer meg til siste uken, blir mye pressing da. Blir å hive i meg en del vitaminer, mineraler, protein og kreatin sammen med et kompleks kosthold, for å forsøke å holde den stigende kurven RYP krever. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå