Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om en bedre motivasjon? Før og etter bilder av folk som ikke er muskelbunter i utgangspunktet hjelper alltid... men jeg er elendig til å finne slike bilder.

8335642[/snapback]

Motivasjonstråden i dette forumet + http://www.johnstonefitness.com/php/pictures.php

8337543[/snapback]

TUSEN, tusen takk. Den linken der hjalp ekstremt mye. Jeg er evig takknemmelig. :love:

Lenke til kommentar
Burde jeg kanskje flytte biceps til en dag jeg har bein kanskje (som et eksempel)?

8339335[/snapback]

Går fint å trene rygg og biceps same dag. Biceps treng ikkje så mykje trening uansett, og får sikkert kjørt seg nok via ryggøvingane.

8340928[/snapback]

Jeg gjør det... Tar ryggøvelsene først, så biceps ikke blir flaskehals i ryggtreningen, dessuten er det god oppvarming av bi. Du trenger biceps når du trener rygg, men du trenger ikke ryggen når du trener biceps..

Lenke til kommentar
Selv har jeg biceps/triceps dag, fungerer bra for meg ;)

 

"Morsomt" å trene når studio er bare åpent i 3 timer, var dritfullt og måtte kjøre benkpress med hantler osv :w00t:

8341730[/snapback]

Beste er når (som regel) kvinnfolk dulter borti deg når du løfter 40+ og du mister balansen. Andre ting er når de kjører knebøy med 20kg å bruker stativet! Får angst bare med tanken, derfor jeg sluttet på sats.

Lenke til kommentar
Hehe, greit. Men det finnes dager der det er jævlig irriterende med folk som stønner ihjel studio som har akkustik som en hule, og kaster alt som er av manualer rundt omkring.

8341827[/snapback]

hehehehe. akkustik som en hule ja :!:

 

Ja kasting og unødvendig bråk med manualer er ut.

Lenke til kommentar
Skal vi dele jævlige turer? Hvem slår den?

8339232[/snapback]

Jeg syklet til og fra kjæresten. For å ta utstyret først: Jeg brukte en 15-20 år gammel vintersykkel jeg lånte av en venn pga min står hos noen andre. Den sykkelen er totalt gjennomrusten, mangler bakbremse, har så slitt krank at pedalene kan røres opp/ned 5 cm elns og bare 15-16-17 girene virker.

Og det er egentlig helt ok, ikke noe jeg skal syte over. Hva jeg skal syte over er de hemmisene som får betalt for å brøyte veiene - når jeg syklet var det bare bart på ca. 1-2 km av den korte løypen jeg var nødt å forflytte meg. Det var rundt 20-30 cm med tung tung tung slaps på veiene. Jeg burde egentlig ha kjørt, eller tatt bussen men jeg heiv meg nå på sykkelen og når jeg har bestemt meg så gir jeg ikke opp... Som en følge ble jeg tvunget å sykle veldig veldig sakte - brukte ca. 1,5 time på en tur som vanligvis tar 15 min - jeg har ikke fallt på sykkel på 2-3 år nå men falt igår. (På en veldig komisk slowmotion måte over styret da fronthjulet kjørte seg fast i et hull - hadde egentlig frytkelig god kontrol siden jeg ikke ble slengt av engang. Klarte på en eller annen måte å stå på hendene over styret og landet på føttene... Haha :D ) Nuff said :)

Lenke til kommentar
jeg har ikke fallt på sykkel på 2-3 år nå men falt igår. (På en veldig komisk slowmotion måte over styret da fronthjulet kjørte seg fast i et hull - hadde egentlig frytkelig god kontrol siden jeg ikke ble slengt av engang. Klarte på en eller annen måte å stå på hendene over styret og lande på føttene... Haha :D ) Nuff said :)

8341913[/snapback]

Haha, kan se det for meg. :!:

Lenke til kommentar
Hehe, greit. Men det finnes dager der det er jævlig irriterende med folk som stønner ihjel studio som har akkustik som en hule, og kaster alt som er av manualer rundt omkring.

8341827[/snapback]

Haha, spiller de ikke musikk innpå senteret?

Her spiller de veldig høy musikk (som egentlig suger) Så man hører ikke veldig til stønning, med mindre man er rett ved en person.

 

Du kan jo alltids trene med mp3 spiller da? Gjør jeg ofte.

Lenke til kommentar
jeg har ikke fallt på sykkel på 2-3 år nå men falt igår. (På en veldig komisk slowmotion måte over styret da fronthjulet kjørte seg fast i et hull - hadde egentlig frytkelig god kontrol siden jeg ikke ble slengt av engang. Klarte på en eller annen måte å stå på hendene over styret og lande på føttene... Haha :D ) Nuff said :)

8341913[/snapback]

Haha, kan se det for meg. :!:

8341931[/snapback]

Det festligeste var egentlig at dette tilfeldigvis skjedde rett foran et par jeg kjenner som fikk seg en festlig latter :innocent: (På solsiden, tr.heim)

Lenke til kommentar
Beste er når (som regel) kvinnfolk dulter borti deg når du løfter 40+ og du mister balansen.  Andre ting er når de kjører knebøy med 20kg å bruker stativet! Får angst bare med tanken, derfor jeg sluttet på sats.

8341754[/snapback]

Det som var ganske dritt var at en mongo gammel fyr flyttet en benk akurat der hvor jeg sto, så jeg flytter benken bort og gidder ikke bli sur en gang.

 

Så jeg flytter meg litt bort og jeg er på min 6 reps i roing, så sier mannen: "Kan du flytte deg litt", imens jeg har takten inne og jeg driter i hva han sier og gjør meg klar til å avslutte de 2 repene som jeg har igjen. Og da skal jeg love deg mannen ble sur :!:

 

Jeg blir også sur og sier: "Du eier ikke hele studio, lær deg å vente".

Lenke til kommentar
Haha, spiller de ikke musikk innpå senteret?

Her spiller de veldig høy musikk (som egentlig suger) Så man hører ikke veldig til stønning, med mindre man er rett ved en person.

 

Du kan jo alltids trene med mp3 spiller da? Gjør jeg ofte.

8341947[/snapback]

Joda, de har på Radio Mp3. :ermm:

 

Poenget er at studioet bare er et lokalt studio i kjellern til et badesenter, og dere vet hvordan lyden kan klinge i en kjeller med betongvegger. Så nå etter noen år er jeg drittlei og har begynt med mp3-spiller. :)

Lenke til kommentar
Det som var ganske dritt var at en mongo gammel fyr flyttet en benk akurat der hvor jeg sto, så jeg flytter benken bort og gidder ikke bli sur en gang.

 

Så jeg flytter meg litt bort og jeg er på min 6 reps i roing, så sier mannen: "Kan du flytte deg litt", imens jeg har takten inne og jeg driter i hva han sier og gjør meg klar til å avslutte de 2 repene som jeg har igjen. Og da skal jeg love deg mannen ble sur :!:

 

Jeg blir også sur og sier: "Du eier ikke hele studio, lær deg å vente".

8342102[/snapback]

 

Uff, minner meg om alle de sure gamlingene som tror de er King Kong der jeg trener. Er spesielt én som er plagsom. Han sto liksom og trippa ved siden av meg, og da jeg akkurat var ferdig med andre settet sa han skikkelig surt "Du bruke ikkje nautilus-metoden nei!" :D

Lenke til kommentar
Det festligeste var egentlig at dette tilfeldigvis skjedde rett foran et par jeg kjenner som fikk seg en festlig latter :innocent: (På solsiden, tr.heim)

8341961[/snapback]

Si meg, trener du på NTNUI Gløs? Eller kanskje jeg har kjennskap til deg fra andre steder på NTNU/Trondheim? Alltid kjekt å bli kjent med forumfolket i real life også.
Lenke til kommentar

Hehe, nei. Jeg er nok året for ung for det.

 

Men ikke se helt bortifra at jeg joiner NTNUI neste år om jeg bestemmer meg for å gå medisin her i Trondheim de neste 100000 år ;-)))))

 

 

Uansett skulle vært tøft å møtes i IRL ja, blir jo Trondheimstreff til sommeren - vi kan treffes der vettu :)

-

DNA/DerKomissar: Dere skulle ha sett ei gammel dame engang som skulle ta over dipsstativet engang (hvor man også kunne kjøre benhev) der jeg og en venn drev på med dips. Vi kjørte uten pauser da hun kom mot oss. Hun så spørrende ut så jeg sa, vennlig, at vi var ferdige om ca. 2 min. Da tar hun og river av kameraten min (faktisk) og sier at orndtli gentlemen skal vente på damer.

Vi viste faen hva vi skulle si eller gjøre så vi bare stod å ventet, hun er jo snart ferdig tenkte vi. Så brukte hun bortimot 15 min på kritisere oss og mumle om hvordan hun savner USA og gentlemennene på gymet der før hun takket for seg (!) og dro. Var egentlig bare festlig, hun må være skilt ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...