Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Stengt + vekkreist deler av påsken = kun 1 trening.

8331846[/snapback]

85kr per dag man trener her hjemme + borte deler av påsken = kun 1 trening.

Så ja, dette ble ei hvileuke.

 

Joggetur er dessverre uaktuelt, har ei vond tå så det eneste jeg kan gå med er fjellstøvler for å unngå vondt. Aner ikke hvorfor den er vond, bare fikk vondt i stortåa helt plutselig, mistenker leddplager.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare så jeg kan erge på meg de andre så kan jeg avsløre at jeg har nytt denne påsken. Første gang i livet jeg er hjemme i påsken og det var nydelig tross været: Gått på ski (gikk 3 mil idag :)), ståt på ski, vær ute (når været fortsatt var vår-aktig) og trent masse. Både inne og ute :D

Lenke til kommentar
Stengt + vekkreist deler av påsken = kun 1 trening.

8331846[/snapback]

85kr per dag man trener her hjemme + borte deler av påsken = kun 1 trening.

Så ja, dette ble ei hvileuke.

 

Joggetur er dessverre uaktuelt, har ei vond tå så det eneste jeg kan gå med er fjellstøvler for å unngå vondt. Aner ikke hvorfor den er vond, bare fikk vondt i stortåa helt plutselig, mistenker leddplager.

8332031[/snapback]

Jeg klarte Tiberium wars og Zelda denne påsken, så har ikke luktet på trening en gang. Har noe med at jeg har vært langt ute på landet også da, å det har vært vind og snø hele tiden.

 

Men nå starter hardkjøret, gir meg selv 2 måneder på og nå gammel styrke så får massen komme når den føler for det. Til jul skal jeg være opp mot 90kg igjen uten og legge på meg for mye fett.

Lenke til kommentar

Jeg har slitt ekstremt med motivasjon, så jeg tenker på å begynne med omfattende planlegging og loggføring. Føre mat for å se hva jeg får i meg, og skrive hvordan treningen gikk osv. Bilder og måling.

 

Noen som vet om en bedre motivasjon? Før og etter bilder av folk som ikke er muskelbunter i utgangspunktet hjelper alltid... men jeg er elendig til å finne slike bilder.

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar
Idag skulle jeg sykle, men så begynte det snø. OFTE! :(

8336784[/snapback]

Ja, snakk om dritt.

 

Kommer hjem fra fjellet med drittsnø, tenkte ENDELIG ingen snø. Så kommer jeg hjem og med en gang jeg går ut av bilden sånn 2 sec etterpå begynner det å snø :cry:

Lenke til kommentar

Jeg er vel muligens eneste deltager i denne tråden som har vært på TG i år :p . Har spist dritt, dritt og mer dritt, og jeg ahr trent like mye som en gjennomsnittlig tg-deltaker. Hadde heldigvis lagt opp til en treningsfri uke denne uken, så jeg tenkte det var greit. Dessuten hadde jeg det gøy på tg.

 

Fra tirsdag er det deff, og nå har det begynt å snø =(. Da blir det kjølige gåturer i stedet for artige sykkelturer. Håper den forsvinner.

Lenke til kommentar

Jeg sykla to mil på tom mage, rett etter å ha stått opp, uten å ha pusset tennene eller barbert meg, på 1,5 time på lørdag. Jeg måtte kjøpe mat, og siden butikken som er 3 km unna var stengt måtte jeg sykle til den nest-nærmeste. Og der kjøpte jeg omtrent 10 kilo med mat, som jeg hadde på ryggen på vei tilbake.

 

I tillegg består veien jeg syklet på av bare opp- eller nedoverbakker. Og jeg syklet på sykkelen til broren min, som er omtrent halvparten så stor som den jeg vanligvis sykler på, og den har i tillegg trege gir som man må vente et par minutter for at skal slå inn.

 

Skal vi dele jævlige turer? Hvem slår den?

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar

Hvilken bil? :p

 

Muttern er borte, bare broren min og jeg hjemme, ingen av oss har førerkort. Det var den eneste dagen det var mulig å få tak i mat før tirsdag, og butikken her hadde stengt, og jeg hadde en halvtime på meg til å sykle mila til butikken som stengte kl. 16.

 

Jeg gikk inn i butikken kl. 16:01. :)

 

EDIT: Og jeg hadde forsovet meg og feilvurdert tidspunktet butikken her var åpen.

Sikkert mange andre her som har liknende eller verre opplevelser, som det alltid er morsomt å lese om.

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar

Har vært åpent hele påska der jeg trener, så har ikke mista en eneste trening. Dritvær har ikke gjort det bedre, men har overlevd å sykle til trening tross snøen. Er sånn fem min på sykkel :wee:

 

Men anyways: Nå har det seg slik at der jeg trener er det veldig tilrettelagt for gamlinger (Nautilus anyone? ><), så de har ikke nedtrekk. Jeg kjører bare chins (med forskjellige grep), men er dette en bra erstatter når det ikke er noen form for kabelstativ der?

Har også biceps med den dagen det er ryggtrening, og merker at jeg blir passelig sliten i arma av alle kropshevingene, så bicepscurl o.l. blir jo helt latterlig fordi jeg blir så kjørt i armen. Burde jeg kanskje flytte biceps til en dag jeg har bein kanskje (som et eksempel)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...