Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig, 6 %, er ikke det kroppsbyggerne har på scena? Ikke snakk om at han er sceneklar, men tilgjengjeld viser han ikke bein og rygg (?) så kan jo være at han har relativt lavt totalt sett. Tipper 10-13%

E:

Handler visst om Carnivore diett - kjøttdiett.

Han spiste ca 90 % grisekjøtt av kjøtt i fjor, 2 kg om dagen og 300g egg eller noe sånt. Han vil nok ha spist minimum ca 2500 kalorier, evnt mer om han spiser kjøtt med fett. Han står opp kl 01:30 for å trene kardio frem til kl 06:00 (!!) og har 1 time på gymmet. 

Hvis han på nesten hundre kg har 4,5 timer kardio på toppen av en time styrke hver dag så skal det vel ikke mange rakettforskere til for å skjønne at fettet raser av med inntak av 2500kcal.

Sleng gjerne hele artikkelen i en spoiler ;) interessant å lese selv om det kanskje er lite nytt.

Lenke til kommentar

Noen som har + for denne?

https://www.dagbladet.no/tema/paul-39-viser-fingeren-til-kostholdsekspertene/70843329

Bare nysjerrig på hva den handler om egentlig.

Tror dere forresten han har en 6% bf? Særdeles lite vaskulær til å ligge så lavt, ikke spesiellt definert heller. Og hvis han veier 86 kilo med 6% fett burde han være rimelig muskeløs (eller sabla høy)

Et vellkjent fenomen. Trenger du ofte så blir du mindre støl, eller ikke støl i det heletatt.

Høyner deg med denne..... :lol:

https://www.dagbladet.no/tema/slik-nar-du-sommerformen/69740858

Lenke til kommentar

Hvis han på nesten hundre kg har 4,5 timer kardio på toppen av en time styrke hver dag så skal det vel ikke mange rakettforskere til for å skjønne at fettet raser av med inntak av 2500kcal.

Sleng gjerne hele artikkelen i en spoiler ;) interessant å lese selv om det kanskje er lite nytt.

Blir vel ikke helt riktig med opphavsrett å kopiere inn den :)
Koster bare 1 kr første mnd, kan avslutte når du vil.

Generelt er det ikke noe særlig nytt nei. Experter er i mot og han er for mye kjøtt. Er liksom det at EAT rapporten har kommet, kreftrisiko og mangel av div mikronæringssoffer med kun rødt kjøtt og alt dette.
Han mener dietten har fiksa søvnapne, astma, allergi og eksem. Mener også at den negative praten rundt kjøtt er pisspreik så å si.
Endret av cuberen
Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp av dere :)

Jeg skal kjøpe et Eleiko hantelsett og har en del valg. Jeg vet selv hva jeg ville kjøpt, men er ute etter litt meninger fra forskjellig typer gymråtter før jeg bestemmer meg.

Jeg kjøper mest sannsynlig dette settet - Når det i fremtiden blir behov for tyngre hantler kan man kjøpe de enkeltvis i denne varianten.

Spørsmålet er hva dere trives å trene med. Personlig ville uten tvil jeg gått for fat-grip på hantlere og ikke-roterende håndtak.

Forslag til helt andre hantelsett enn de jeg har linket til?

Alle forslag og meninger er velkomne :)

Støtter de hantlene der 100%. Får nok ikke noe bedre, egentlig. Mitt gym har disse hantlene. Beste jeg har prøvd til nå. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Spørsmål fra en tynn gutt som har lyst til å "bli større".

Er så mye man må planlegge ved å lese måltidstips på nettet.

Middagen min pleier som ofte å være innhold ris med enten:

- kyllingkjøttdeig (tacokrydder)litt tomatsaus

- Tomatbønner og litt tomatsaus

- Kalkus/kyilling pølser fra prior. 

Noe tips til karbo/protein/måltid jeg burde legge til eller droppe? Lager ofte middagen min selv og bare til meg.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett hantler fra 20kg som ikke er fat-grip. Eller finnes det enda tykkere grep? 

Fra 6-20kg er samme, normale tykkelse, deretter er det fat-grip? 

Det eneste stedet jeg har oppleved fat grip på hantlene, også de fra 20kg+, er på Optimal i Oslo.

Det var helt nydelig.

Det er ikke vanlig med fat-grip på hantler - i så tilfellet har jeg besøkt 10 unormale gyms, hvilket KAN være mulig.

post-268618-0-39379200-1555095321_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...