wampster Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Prøvd det jeg og for rundt 2 år siden. FIkk også ca samme resultat. Var 32 og fikk 19 år. Litt skeptisk til slikt, men morsomt å prøve "gadgets" Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Vet en del Sats-sentra har sånn Tanita-maskin https://www.sats.no/trening/personlig-trening/kroppsanalyse-pa-sats2/ Aldri prøvd selv Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Tips til treningssenter i Oslo hvor det ikke er smekkfullt på ettermiddagen? Lenke til kommentar
zebrazett Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Tips til treningssenter i Oslo hvor det ikke er smekkfullt på ettermiddagen? Diverse hjemmegym som aldri er i bruk. Ellers ingen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Noen som har prøvd den nye Tine Yoghurt protein? Den ser jo kjempebra ut på papiret. Er spent på smaken. 100g gir hele 38,6 g protein og kun 82 kcal! Lenke til kommentar
discostu Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 (endret) Noen som har prøvd den nye Tine Yoghurt protein? Den ser jo kjempebra ut på papiret. Er spent på smaken. 100g gir hele 38,6 g protein og kun 82 kcal! 9g mener du vel? https://kolonial.no/produkter/28349-tine-tine-protein-yoghurt-med-pasjonsfrukt/?gclid=Cj0KCQiA2L7jBRCBARIsAPeAsaPlNL79w5PrivczDELaDoAmX1v4TwUpoTZRr6o0FV5FsyS7hC-VDkcaAmtREALw_wcB Tror du blandet kcal per 100g og totalt protein? Endret 22. februar 2019 av discostu Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 9g mener du vel? https://kolonial.no/produkter/28349-tine-tine-protein-yoghurt-med-pasjonsfrukt/?gclid=Cj0KCQiA2L7jBRCBARIsAPeAsaPlNL79w5PrivczDELaDoAmX1v4TwUpoTZRr6o0FV5FsyS7hC-VDkcaAmtREALw_wcB Sorry, du har helt rett! Jeg leste på tine sine sider, og på mobilen ble teksten limt i hverandre så både 100g og hele begeret kom på samme rekke. Jeg blingset da og så på proteininnholdet for hele begeret og trodde det var for 100g. Burde ha skjønt at det var for godt til å være sant, det hørtes ekstremt mye ut. Lenke til kommentar
Kovalevskaja Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Noen som har erfaring med leddbåndsskade? Eller fysio generelt?? Vet ikke nøyaktig hva det er enda, MR neste uke. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Min erfaring etter diverse skader: gjør øvelsene de sier!! Om du er der en halvtime i uka, og ikke gjør noe selv utenom, er det lite fysio/manuellterapeut faktisk kan utrette. En halvtime er hva da, 0,3% av en uke eller noe? Skal man ha fortgang i restitusjon trengs mer innsats enn som så. Så finn en rutine som funker. Om du trener annen type trening mens du har skade, sleng inn rehabøvelsene når du allikevel trener. Eller i det du står opp eller før du legger deg. Eller sett alarm på mobilen og gjør dem. 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Noen tips til å få slutt på søtsuget etter snop og snacks? Jeg har begynt å cutte igjen siden nyttår, og er fortsatt ikke helt i mål, men jeg kjenner jeg nesten kunne kuttet av meg fingern for en diger svær pose smågodt snart. Prøver å dempe det med å spise en proteinbar, litt frukt og bær, men det er liksom ikke godt nok. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 (endret) spis en svær pose smågodt, du har fortjent det edit: var på vei inn i en apex runde så ble litt kort. Personlig når jeg slanket meg så kjørte jeg en cheat day hver 14 dag. Stappa inn alt jeg ville med ekstremt god samvittighet, men selvsagt spørs jo helt hva du er ute etter å oppnå og på hvor lang tid. Et annet tips som jeg brukte en del er fun light gele. kan spise store mengler og nærmest ingen kalorier. Endret 22. februar 2019 av barezell Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 spis en svær pose smågodt, du har fortjent det edit: var på vei inn i en apex runde så ble litt kort. Personlig når jeg slanket meg så kjørte jeg en cheat day hver 14 dag. Stappa inn alt jeg ville med ekstremt god samvittighet, men selvsagt spørs jo helt hva du er ute etter å oppnå og på hvor lang tid. Et annet tips som jeg brukte en del er fun light gele. kan spise store mengler og nærmest ingen kalorier. Hver 14. dag? Og det ødela ikke noe? Jeg trodde cheatdays ødela alt man hadde jobba for i forkant. Er i alle fall det noen av de fitnessfolka på yt sier og råder til å styre unna cheatdays. Har du oppskriften på fun light gele? Hørtes digg ut Lenke til kommentar
barezell Skrevet 23. februar 2019 Del Skrevet 23. februar 2019 (endret) Det spørs jo hvor man er og hva man ønsker oppnå. Det ødelegger mer enn å ikke spise alle de kaloriene selvsagt men akkurat hvor mye det ødelegger finnes det sikkert like mange meninger som folk som trener. Det er garantert Dukien eller en av de rutinerte gutta langt bedre rustet til å svare på. Basert på min egen erfaring så kan man fint ta dager. til og med ei lita syden uke med all inclusive og være helt idiot, så lenge det blir med den faste dagen, den ferien. Det handler jo om hva man gjør hver dag hele året. livsstilsendring. Jeg er såpass godismoms at det å ha noe digg å se frem til gjorde det vesentlig lettere å følge kaloriunderskudd gjennom uken(e). Men det er forskjell på folk, jeg kan fint se for meg at noen "sprekker" når de først får i seg masse usunt og dermed går tilbake i gamle vaner. Når det kommer til mat og trening så må man nesten bare prøve seg frem og finne det som passer for seg selv. Fun light gele er enkelt. Trenger bare geletin pulver, saft og vann. 1. pulver i skål/bolle 2. 1 dl vann. rør rundt. 3. 3dl (eller ønsket menge saft) røre mer. 4. 5-6 DL kokende vann. røre enda mer. 5. settes kaldt. Endret 23. februar 2019 av barezell Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. februar 2019 Del Skrevet 23. februar 2019 Så hvis jeg er i kaloriunderskudd(ca 500kcal under kaloribehov) 5-6 dager i uka, da kan jeg tilate meg en cheatday i uka uten å legge på meg igjen? Målet mitt er bare å holde magen min flat. Synlige abs er ikke viktig for meg lenger. Takk for oppskriften, btw. Skal definitivt prøve det. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. februar 2019 Del Skrevet 23. februar 2019 (endret) Vedlikehold: 2500kcal Søndag-fredag: 500kcal underskudd Lørdag: vedlikehold+ en 200g Freia melkesjokolade (1120kcal) og en 280g pose Cashewnøtter fra nøttefabrikken (1657kcal) og en liter cola (420kcal) Resultat: økt kroppsvekt Endret 23. februar 2019 av Evelen! 3 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 23. februar 2019 Del Skrevet 23. februar 2019 (endret) Mitt beste tips*, er å spise seg mett på ordentlig mat. Det dummeste jeg ser, er folk som kniper igjen på middagen fordi de er redde for å bli feite, også går det en halvtime før jeg hører det knitre i potetgullpåsan. * Okei, det var det nest beste tipset. Det beste tipset, er å spise mye mer protein. Da kommer gjerne underskuddet av seg selv. Og ikke vær redd for litt fett. Ja,det gir kcal, men det metter også godt, og gir en mye mer tilfredsstillende metthetsfølelse enn om du bare hadde spist papp. Endret 23. februar 2019 av Bjarnemann 3 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. februar 2019 Del Skrevet 23. februar 2019 Med andre ord nei. Var det jeg tenkte meg. Fuck. Btw, jeg spiser 2000kcal til dagen, ikke 2500, og brenner ca. 500kcal Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. februar 2019 Del Skrevet 23. februar 2019 Prøver å dempe det med å spise en proteinbar, litt frukt og bær, men det er liksom ikke godt nok. Selv om proteinbar og frukt er "sunnere" en smågodt er det mye kalorier. Kan hende du like godt kan spise en liten posjon smågodt og være mer fornøyd med mindre kalorier. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. februar 2019 Del Skrevet 23. februar 2019 proteinbar og slikt er noe av det dummeste man spiser på diett etter min mening. Bittelite mat med masse kcal. Proteiner og grønnsaker metter godt. Fisk og poteter metter lenge etter min erfaring. Ingen saus, olje eller stekesmør såklart fisken har nok som det er i seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå