Kakeshoma Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 Legs P(ush/ull) Cardio P(ush/ull) Legs P(ush/ull) Cardio Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 Ca dette jeg gjør for tiden (ikke veldig konkret): Markløft og beinpress hver sin dag, skulderpress en av dagene (gjerne samme dag som beinpress) Ellers litt fordelt: stående franskpress, arnold-press, SL-7001 maskin brystpress (en av de få brystpressøvelsene jeg tar smertefritt pga en liten skade). Samt hangups hver morgen og kveld. Styrke 3-6 ganger i uka (normalt rundt 4-5), og crosstrening 2-3 ganger, gjerne etter styrke. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 En interessant tråd her vedr. vektnedgang og sammenhengen mellom trening vs redusert energiinntak. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 En interessant tråd her vedr. vektnedgang og sammenhengen mellom trening vs redusert energiinntak. Ikke spesielt når du ser at halvparten av samtalen er "Anarv", altså de(n) religiøse tullingen(e) som driver https://anarv.home.blog. Tror at jorden er flat, vaksinemotstander og mange andre konspirasjonsteorier. Det er gått så langt at enten er de/han sinnsyk eller netttroll satt i gang for å ødelegge samfunnet via nettsamfunn. Slike folk er farlige for samfunnet og fortjener ingen audiens. 5 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 Jeg er størst og sterkest her, derfor må det jeg gjør være rett og det beste. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 (endret) Ikke spesielt når du ser at halvparten av samtalen er "Anarv", altså de(n) religiøse tullingen(e) som driver https://anarv.home.blog. Tror at jorden er flat, vaksinemotstander og mange andre konspirasjonsteorier. Det er gått så langt at enten er de/han sinnsyk eller netttroll satt i gang for å ødelegge samfunnet via nettsamfunn. Slike folk er farlige for samfunnet og fortjener ingen audiens. Jeg ser ingen feilslutninger i hans argumentasjon hva angår fysiologien og utelukker hans/hennes teorier om geoengineering..... Jeg TROR.... <--- Vektlegger dette... At du ser på hans argumenatsjon og velger å bruke hans/hennes (jeg nekter å bruke hen, det er cowtowing til progressive liberalism) argumentasjon for å avvise ham/henne absolutt... Prøv på nytt.... Endret 22. februar 2019 av Dufen Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 (endret) Jeg har valgt å unngå å lese den tråden, men utifra innlegg i andre deler av forumet så er det ikke noe stort formildende at ikke 100% av det de skriver er tull. Men leser man innleggene og "bloggen" så ser man at her er det noe spesielt på gang hos den/de som sitter på brukeren. Endret 21. februar 2019 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 (endret) Å du milde for en tråd, mye av det som blir hevdet er ikke helt feil, men sjeldent har jeg sett så mye vekt gis til små detaljer med en slik skråsikkerhet. Tråden preges av en generell unødvendig bruk av komplekse termonologier, og jeg spør her som der - hva er essesen i tråden/uenighetene? Endret 21. februar 2019 av Dukien Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Hadde første trening på flere mnd på tirsdag, og andre i går. Føles ut som at kuken har vokst noen cm siden da. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Trening gir bedre blodgjennomstrømning, derfor bedre ereksjoner og kanskje større kuk? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Hadde første trening på flere mnd på tirsdag, og andre i går. Føles ut som at kuken har vokst noen cm siden da. Dafuq? 2 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Første trening MED TUNGE VEKTER*! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Hadde første trening på flere mnd på tirsdag, og andre i går. Føles ut som at *den indre kuken i meg har vokst noen cm siden da. ?? Lenke til kommentar
wampster Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Etter et par år uten trening og vektoppgang begynte jeg "så smått" å trene/holde meg mer i aktivitet siden 01.01. Resultatet siden da er ned 12kg. Småfornøyd. Kun 8kg til så er jeg ved målet. Prøver å nå det innen 15. april, så er i rute Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 33 år og selv om biologisk alder som verktøy her er "menneskeskapt", så er det hyggelig å ha kroppen til en "atletisk 18-åring". 3 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Hvor gjorde du dette? Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Actic hadde en "PT-uke", hvor de hadde en Tanita-maskin tilgjenglig for å måle de som ønsket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå