*F* Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 (endret) Antakelig over 300 ihvertfall, men er jo rimelig vanskelig å vite. Opplevd Intensivitet er jo noe subjektivt. Kanskje 500 er safe å satse på? da er du sikkert ikke så mye over eller under. ny 1MR i marklft i dag btw. 180 KG Teknikken ikke av den beste, men ikke helt galt heller. BW 67,9kg Endret 18. februar 2019 av Evelen! 3 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Antakelig over 300 ihvertfall, men er jo rimelig vanskelig å vite. Opplevd Intensivitet er jo noe subjektivt. Kanskje 500 er safe å satse på? da er du sikkert ikke så mye over eller under. ny 1MR i marklft i dag btw. 180 KG Teknikken ikke av den beste, men ikke helt galt heller. BW 67,9kg Ikke mange månedene til du er 3xBW i markløft.... Det er stramme greier 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 200kg generelt er jo en svær milepel uansett bw, Men 203,7kg på gjeldende vekt hadde virkelig vært noe, er dog ikke helt urealistisk Men vi får se, blir nok ikke med det første. tok to sett med 10x142,5kg før jeg prøvde 1RM (og et sett 10x142,5kg etterpå). Så kanskje jeg har mer å gå på Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 200kg generelt er jo en svær milepel uansett bw, Men 203,7kg på gjeldende vekt hadde virkelig vært noe, er dog ikke helt urealistisk Men vi får se, blir nok ikke med det første. tok to sett med 10x142,5kg før jeg prøvde 1RM (og et sett 10x142,5kg etterpå). Så kanskje jeg har mer å gå på Hvis du har to sett med 10x140 inne, har du 200 inne også. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 19. februar 2019 Del Skrevet 19. februar 2019 Touch-and-Go da Det er fortsatt svært gode sett! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. februar 2019 Del Skrevet 19. februar 2019 JA, jeg er rimelig fornøyd med det Hadde også 152,5kg på 5x5 for noen dager siden (151,25kg på et sett pga en feil). Det som er litt rart er at jeg liksom har stagnert på det meste i lange tider og bare løftet mye av det samme i de siste månedene uten veldig progresjon så plutselig de siste to ukene har jeg fått masse energi, både i trening og ellers og økt ganske betydelig på både reps og tyngde på mye forskjellig. Jeg tok forøvrig en blodprøve i slutten av januar som indikerte "noe lav blodprosent", så om det kan ha noe med dette å gjøre aner jeg ikke. Ny prøve i slutten av februar så får vi se. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 19. februar 2019 Del Skrevet 19. februar 2019 JA, jeg er rimelig fornøyd med det Hadde også 152,5kg på 5x5 for noen dager siden (151,25kg på et sett pga en feil). Det som er litt rart er at jeg liksom har stagnert på det meste i lange tider og bare løftet mye av det samme i de siste månedene uten veldig progresjon så plutselig de siste to ukene har jeg fått masse energi, både i trening og ellers og økt ganske betydelig på både reps og tyngde på mye forskjellig. Jeg tok forøvrig en blodprøve i slutten av januar som indikerte "noe lav blodprosent", så om det kan ha noe med dette å gjøre aner jeg ikke. Ny prøve i slutten av februar så får vi se. Å mikse opp frekvens kan være verdt å prøve når man føler man står i ro. Å ta noen økter med kun enkle eller doble reps for eksempel. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 19. februar 2019 Del Skrevet 19. februar 2019 Av ren nysgjerrighet, hvilken frekvens trener folk med her? Trener dere fullkropp x antall ganger i uka, elle splitt? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 19. februar 2019 Del Skrevet 19. februar 2019 4 ganger uka. Tre splitt. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 (endret) Av ren nysgjerrighet, hvilken frekvens trener folk med her? Trener dere fullkropp x antall ganger i uka, elle splitt? 4-5 ganger, fullkropp/press Endret 20. februar 2019 av Akse Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 4 ganger i uken. Bro-split ? (4-split, knebøy, skuldre, markløft, øvre rygg). Hadde opprinnelig chest på siste, men byttet det ut for å bygge mer rygg i stedet siden jeg er mer opptatt av det enn brystmuskler, og jeg vil prøve å få dratt skuldrene bakover. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 (endret) Mest kondis her, men så langt i år snitter jeg en time trening dagen, fordelt ca. slik per uke: 1 sykkeløkt 2+1 skiøkter (2 utendørs, 1 stakemaskin) 1-2 styrke/mobilitet/core 1 jogg Etter vasaloppet til helgen blir det å dra ned på skigåingen og opp på syklingen, samt legge inn svøm. Endret 20. februar 2019 av Matsemann Lenke til kommentar
discostu Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 Dag1: Benk, rygg, ceps. Dag 2: Rygg, bryst, tri Dag3, skuldre, bein. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 FiresplittMAN: Mark/rygg/biTIR: Bryst/skuldreTOR: BeinFRE: Rygg/tri Lenke til kommentar
afterall Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 Er virkelig tresplitt og firesplitt der en kun får kjørt bein og overkropp to ganger i uka virkelig bedre enn et godt fullkroppsprogram 3-4 ganger i uka? Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 Nei, ikke nødvendigvis, men alt er relativt. Man kan ikke se på programoppsettet isolert - faktisk er vel programmet satt opp på papir noe av det mindre viktige. Hvordan du gjennomfører er alfa og omega - derfor kan "verdens dårligste programoppsett" gi svært gode resultater. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 Er virkelig tresplitt og firesplitt der en kun får kjørt bein og overkropp to ganger i uka virkelig bedre enn et godt fullkroppsprogram 3-4 ganger i uka? Jeg kjører splitt for å kunne trene flere dager på rad. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 Man: Bøy, Pullups.Ons: Mark, Skulderpress.Fre: Bøy, Benk, Stangroing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå